Onko kellään mennyt huoltajuus ym asiat vielä käräjiltä hovioikeuteen? Miten se asia etenee? Siis itse en ole valittanut vaan lasten isä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ensin on kauhea hinku saada mies, talo, autot ja lapset ja sitten hups vaan erotaan ja käytetään niitä viattomia lapsia kiistakapuloina... Miksi sulla olisi yksinoikeus lapsiin, miksi miehellä ei saa olla? Miksei 50-50% riitä kummallekaan? Ei ne lapset sen enempää sun oo ko miehenkää...
Niin ei ookaan. Katsos tiedätkö edes tilannetta? Kun minä en ole lapsia viemässä vaan mies...
Miten mä muistelen, että käräjäoikeuden päätös oli sulle mieleinen? Onko näistä edes mitään mutua, että kuinka usein hovi on käräjäoikeuden linjoilla? Kovasti tsemppiä joka tapauksessa!
Olisko sulle ihan ok nähdä lapsiasi esim. joka toinen vkl? Ihan suosiolla, ilman että on mitään erityisempää syytä siihen miksi sinä olet jotenkin huono vanhempi? Aika järkyttävää. Ei sitten paljoa tosiaan kirpaise vai?
Ap tsemppiä. Huoltajuuskiistat on helvettiä.. Onks miehellä motiivina vain vittuilla sulle vai joku "oikeampi" syy? Aika epätodennäköistä että hovissa asetuttais puoltamaan mitään radikaalimpaa jakoa ellei ole päteviä syitä pitää toista vanhempaa selkeästi heikompana huoltajana.
Periaate? En tiiä. Taisin aika pahasti kusta sen muroihin kun halusin eron. Sain hienon vihamiehen siitä.
Tää ontätä. Kaveri on 4 vuotta joka vuos käyny käräjillä exänsä kun se aina vie asiat uudelleen sinne. Että en usko tämän tähän loppuvan. Toiset ne jaksaa.
Oikeusvaltio. Meillä on liikaa oikeuksia mutta liian vähän velvollisuuksia.