H
huh...
Vieras
On kyllä muistanut ainakin ruoka-aikaan poistua trampoliinilta, jos ei sitten syö siellä(kin).Alkuperäinen kirjoittaja ölsakdödk;28608051:Ja kuitenkin tällä 50 kiloisella ikää on jo 7 vuotta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On kyllä muistanut ainakin ruoka-aikaan poistua trampoliinilta, jos ei sitten syö siellä(kin).Alkuperäinen kirjoittaja ölsakdödk;28608051:Ja kuitenkin tällä 50 kiloisella ikää on jo 7 vuotta
On kyllä muistanut ainakin ruoka-aikaan poistua trampoliinilta, jos ei sitten syö siellä(kin).
Alkuperäinen kirjoittaja ölsakdödk;28608051:Mua kyllä pisti miettimään tuo juttu. Meillä saattaa hyppiä kolme lasta trampoliinilla, kaksi n. 20 kg ja n. 50 kg... Eli tästä lähtien tuo n. 50 kg hyppii tramppiksella yksin ja nuo 20 kg painoiset saavat hyppiä yhdessä. 20 kiloiset hyppivät muutenkin rauhallisemmin ja suurimmaksi osaksi vain istuvat siellä ja leikkivät. 50 kiloinen riehuu ja hilluu ja pomppii tahallaan että 20 kiloiset kaatuvat... Ja kuitenkin tällä 50 kiloisella ikää on jo 7 vuotta, ei järkeä siis ollenkaan. Onneksi meillä ei ole käynyt pahemmin, vaikka ainekset siihen on ollutkin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sääntö;28606794:Juuri näin! Kyllä se näyttää tavallisempaa olevan että trampalla on useampi lapsi kuin vaan yksi. Hienoa että uutinen on levinnyt ja muistuttaa kaikkia trampoliinin omistajia niiden sääntöjen tärkeydestä.
Alkuperäinen kirjoittaja ölsakdödk;28608294:No se on kyllä ihan totta että ruoka maistuu tälle lapselleOn liikalihava lapsi, minä sen ymmärrän, mutta lapsen biologiset vanhemmat eivät ymmärrä, on vain "isokokoinen ja pitkä ikäisekseen"... Nii, vaikeaa se on kyllä myöntää tuollainen asia. Lapsen parhaaksi kuitenkin olisi jos tilanteeseen puuttuisi, mutta en minä rupea yksin tappelemaan ja taistelemaan tuon asian kanssa, kun biologiset vanhemmat eivät itse ongelmaan tartu, miksi minunkaan sitten pitäisi? Hyppiköön lapsi sitten vaikka trampoliinilla ja kuluttakoon siellä kaloreita...
Ole siitä mielissäsi - sulla on hyvä asuinalue. En käsitä, jos joku kapistus on sekä ruma että vaarallinen niin se pitää ehdottomasti hankkia :OMä en koko meidän asuinalueella ole nähnyt yhtäkään, vaikka täällä on siis pelkkiä omakoti/rivitaloja.
Tota.... Mulla on kohta seitsemän vuotta täyttävä lapsi. On tosi pitkä ikäisekseen ja rotevakin. Hän painaa 30kg ja olen kyllä sitä mieltä että yhtään ei saa tulla lisää ettei mene liian "lihavan" puolelle. Jos ajattelee että tuolle tosi pitkälle, yli 130cm, lapselle lykättäisiin 20kg painoa lisää niin poika olisi kyllä sairaalloisen lihava silloin, eikä kyllä juuri pystyisi liikkumaan. Koska paljoa tuosta mun pojasta pitempi ei tuo toinen lapsi voi olla joten ei siinä vaiheessa enää vanhemmatkaan pysty valheessa elämään ja lapsella on ihan varmasti hoitosuhde jonnekin missä painoa (ja laihtumista) tarkkaillaan.
Alkuperäinen kirjoittaja säännöt;28606880:Meilläkin trampalla hyppii vähintään 2 lasta yhtäaikaa, välillä kolme tai neljä. Nuorin hyppijöistä on kohta 6 v.
Tiedostan riskin, mutta kun lapset eivät halua hyppiä trampalla yksin, yhdessä se on mukavampaa.
Ihan hyvä muistutus.
Itse en tiedä yhtään perhettä, jossa trampalla hyppisi vain yksi.
Trampoliinit ollut varmaan 10-15 vuotta jokaisessa tuttavaperheessä, eikä ikinä ole sattunut mitään.
Tosin ei tietääkseni kukaan päästä mitään 2-vuotiasta trampalle.