The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28594837:
Moikka :wave:

Ärsyttävän kylmä tuolla pihalla.Missä mun kesä taas on?? Tahtoo 30 helteet ja pian!
:wave:...ja hilijaa siellä :D! Tovi viileempää ilmaa tekee ihan hyvää, tommosessa karmeessa helteessä jaksa edes ajatellakaan...:)

Mitäs sinulle?!
 
IhanaValo
Vettä sattaa..
Oon vähän tuota sänkyä kattellu siihen malliin että pitäiskö tehdä niinkuin meijän karvakamut, käydä tuohon loikomaan ja nukkumaan :) Kissujen viekkuun...on ne niin söpöjä kun selällään kölliivät melkein vierekkäin.
 
...siis - pyhä yksinkertaisuus mun kanssa kun mä en tajua taas mistään mitään :D :headwall:...miten ihmeessä mä saan aikaiseksi tuohon mekkoon mukamas nappihalkion kaitalepäärmeellä??!!

No en mitenkään. Joten - mites sitten edetään? Hemmetti kun osaankin taas olla aivoton, pistelee kyllä armottoman itseketutuksen puolelle - argh..! Ja kun tekemisen tuskaakin tässä sitten olis, mutta tyyssähtää sitten tämmöseen juttuun....voevoe...
 
:wave:...ja hilijaa siellä :D! Tovi viileempää ilmaa tekee ihan hyvää, tommosessa karmeessa helteessä jaksa edes ajatellakaan...:)

Mitäs sinulle?!
Tää kylmä ilma vaan tutisuttaa luita ja ytimiä vielä helteilläkin :p

Mitäs mulle,oikeestaan helv* hyvää kuuluu,vaikka multa evättiinkin tänään oppisopimuskoulutusmahdollisuus resurssipulan takia,mut onneks on monta varasuunnitelmaa ja jokin niistä kyllä toteutuu syksyllä viimestään :D

Mä oon niin kahdenvaiheilla lähdenkö iskelmäfestareille vaiko en... ku haluan lähtee,majotus vaan olis pikkunen ongelma. Vaiks nopeestihan jonnekin kyhäis teltan pystyyn tai sit nukkus autossa. :D

Tää oli viimme viikonloppuna istuskelemassa rantaterassilla haistelemassa kesää ja tokihan siitä matka jatku sitte muualle. En oo pitkiin aikoihin nauranu nuon paljo mitä sillon.
Ja tulihan sitä istuttua "lummukassa" kallion päällä ja kateltua ku muut kävi uinnilla. :rolleyes:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28594883:
Tää kylmä ilma vaan tutisuttaa luita ja ytimiä vielä helteilläkin :p

Mitäs mulle,oikeestaan helv* hyvää kuuluu,vaikka multa evättiinkin tänään oppisopimuskoulutusmahdollisuus resurssipulan takia,mut onneks on monta varasuunnitelmaa ja jokin niistä kyllä toteutuu syksyllä viimestään :D

Mä oon niin kahdenvaiheilla lähdenkö iskelmäfestareille vaiko en... ku haluan lähtee,majotus vaan olis pikkunen ongelma. Vaiks nopeestihan jonnekin kyhäis teltan pystyyn tai sit nukkus autossa. :D

Tää oli viimme viikonloppuna istuskelemassa rantaterassilla haistelemassa kesää ja tokihan siitä matka jatku sitte muualle. En oo pitkiin aikoihin nauranu nuon paljo mitä sillon.
Ja tulihan sitä istuttua "lummukassa" kallion päällä ja kateltua ku muut kävi uinnilla. :rolleyes:
Niin hienoo, niin hienoo :) - jo on aikakin,että teikäläisellä rupee elo hymyilemään oikein leveesti, onhan tuota kärvistelyä ollut sullakin riittämiin... Peukuttelen syksyn suunnitelmille, kyllä sieltä joku koukkuun tarttuu!

Totta hitossa lähdet iskelmöimään! Oisko sulla siihen ottaa kaveria mukaan, kivempaa olis - ja turvallisempaakin - telttailla tai autoyöpyillä mukavassa seurassa :)

Terassituuletukset tekee höpöä :p...on sitä päästävä edes joskus tuulettumaan kunnolla....ja hankkimaan näärännäppyjä :p :rolleyes: :D
 
..voi sentäs :O :D...poistun saunanlauteille ällistelemään ja toki nautiskelemaan hetken huilitauosta...mutta vallankin ihmettelemään ja ihastelemaan teitä loistavia ihania palstatuttavuuksia, jotka teette näistä kohtaamisista hyvinkin merkityksellisiä, ihania tilanteita :heart:...
 
..voi sentäs :O :D...poistun saunanlauteille ällistelemään ja toki nautiskelemaan hetken huilitauosta...mutta vallankin ihmettelemään ja ihastelemaan teitä loistavia ihania palstatuttavuuksia, jotka teette näistä kohtaamisista hyvinkin merkityksellisiä, ihania tilanteita :heart:...
mullai pitäs kans alakaa saunanlämmitykseen ja saunottaa muksut

tohtiskohan sen päälle ihan pikkusen tsihauttaa?
 
...siis - pyhä yksinkertaisuus mun kanssa kun mä en tajua taas mistään mitään :D :headwall:...miten ihmeessä mä saan aikaiseksi tuohon mekkoon mukamas nappihalkion kaitalepäärmeellä??!!

No en mitenkään. Joten - mites sitten edetään? Hemmetti kun osaankin taas olla aivoton, pistelee kyllä armottoman itseketutuksen puolelle - argh..! Ja kun tekemisen tuskaakin tässä sitten olis, mutta tyyssähtää sitten tämmöseen juttuun....voevoe...
Meikäläinen on jättänyt suosiolla ompelukoneen hetkeksi rauhaan. Käytän vain saksia :)
 
Terppaleijaa:wave:

Taidanpa poistua samantein kun täällä ollaan niin positiivisia tänää ja minä en taas yllättäen ole. Johan tässä jonkun aikaa sitä positiivisuutta olikin.

Tänää mietin mitä sitä kesälomalla tekis ja sitä ennen taas se kurjaakin kurjempi juhannus,kauhee ahdistus taas iskee kun muistuu ne kurjat muistot taas mieleen:(
 
Meikäläinen on jättänyt suosiolla ompelukoneen hetkeksi rauhaan. Käytän vain saksia :)
Mä en osaa niitäkään käyttää :D - ainakaan oikein...mun piti itelleni oikein lanseerata puhtaasti kangaskäyttöön olevat sakset :snotty:..kun ei tahtonut nuilla mun yleissaksilla tulla mitään kuin sutta aikaiseksi...kaikenmaailman rautalankoja niillä leikattu...

Mutta sinä - miten hiiessä mä tuon halkion saan tehdyksi? Siis että siitä tulee nättimys halkion pohjukasta...ettei toi kaitale tee siihen semmosta karseeta paksua rynttymöhkälettä?

Ei tuo saunassakäyminen selkiyttänyt mietintöjäni ollenkaan :snotty:...pitää varmaan keksiä joku kikkakolmonen :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä