The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Terppaleijaa:wave:

Taidanpa poistua samantein kun täällä ollaan niin positiivisia tänää ja minä en taas yllättäen ole. Johan tässä jonkun aikaa sitä positiivisuutta olikin.

Tänää mietin mitä sitä kesälomalla tekis ja sitä ennen taas se kurjaakin kurjempi juhannus,kauhee ahdistus taas iskee kun muistuu ne kurjat muistot taas mieleen:(
:hug:
 
Terppaleijaa:wave:

Taidanpa poistua samantein kun täällä ollaan niin positiivisia tänää ja minä en taas yllättäen ole. Johan tässä jonkun aikaa sitä positiivisuutta olikin.

Tänää mietin mitä sitä kesälomalla tekis ja sitä ennen taas se kurjaakin kurjempi juhannus,kauhee ahdistus taas iskee kun muistuu ne kurjat muistot taas mieleen:(
Olihan siellä se negatiivisuusketjuki...

Juhannuksen suhteen ei taida olla muuta vaihtoehtoa ku a) hankkia uusia mukavampia juhannusmuistoja tai b) olla kiinnittämättä huomiota koko juhlaan.

Itse olen töissä juhannuksena niin menee ihan huomaamatta.
 
Terppaleijaa:wave:

Taidanpa poistua samantein kun täällä ollaan niin positiivisia tänää ja minä en taas yllättäen ole. Johan tässä jonkun aikaa sitä positiivisuutta olikin.

Tänää mietin mitä sitä kesälomalla tekis ja sitä ennen taas se kurjaakin kurjempi juhannus,kauhee ahdistus taas iskee kun muistuu ne kurjat muistot taas mieleen:(
:isohali:
 
IhanaValo
Mie jo hihkun ku miehellä on tää viikko viel töitä ja sit loma alkaa :D Tai no, su aamuna pääsee lomille klo 6. Pääsee suunnittelee lomatekemisiä :D

Meen huomenna ja to taas sinne pajalle, vähän sisltöä päivään miullekin..muutakin ku pyykkiä, tiskejä ja ruuanlaittoa :)

Mitähän vielä..kuhan joutessani höpisen.

Tinkulle :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28595432:


kyl nyt kelpaa reenata!
Ai kamala! Nyt mä kuolasin tän näppiksen! hitto:D


muoks. päntsit ja toppikin ihan kivoja:D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Olihan siellä se negatiivisuusketjuki...

Juhannuksen suhteen ei taida olla muuta vaihtoehtoa ku a) hankkia uusia mukavampia juhannusmuistoja tai b) olla kiinnittämättä huomiota koko juhlaan.

Itse olen töissä juhannuksena niin menee ihan huomaamatta.
No se negaketju vois olla mun heiniä:D Juhannuksena voisin olla töissä tai siis aaton mutta ne työkaverit vaan passittaa mua kaikkiin rientoihin,ihan kun mä yksin mihinkään menisin. ja en mä sille mitään voi että ne muistot tulee aina mieleen,juhannuksena kun ne on sattunut ja todellakin SATTUNUT. No,kaipa se siinä sitten taas menee,kai mä saan taas säälikutsun ja kivahan sekin on mutta kun välillä ois kiva viettää juhannusta vaikka kavereiden kanssa mutta ne on niin omissaan ettei ne tajua mitään kutsua ja mä en rupee kalastelee mitään kutsuja. Liian lyhyt vapaa jotta vois ees lähtee minnekkään. No,kai se tässä sit taas menee niinku viime vuosina,toivotaan et ohi ja nopeesti.
 
No se negaketju vois olla mun heiniä:D Juhannuksena voisin olla töissä tai siis aaton mutta ne työkaverit vaan passittaa mua kaikkiin rientoihin,ihan kun mä yksin mihinkään menisin. ja en mä sille mitään voi että ne muistot tulee aina mieleen,juhannuksena kun ne on sattunut ja todellakin SATTUNUT. No,kaipa se siinä sitten taas menee,kai mä saan taas säälikutsun ja kivahan sekin on mutta kun välillä ois kiva viettää juhannusta vaikka kavereiden kanssa mutta ne on niin omissaan ettei ne tajua mitään kutsua ja mä en rupee kalastelee mitään kutsuja. Liian lyhyt vapaa jotta vois ees lähtee minnekkään. No,kai se tässä sit taas menee niinku viime vuosina,toivotaan et ohi ja nopeesti.
ajattele niin että juhannus on vain tavallinen viikonloppu :)
kotona mekin tylsästi ollaan
 
Hoi, tuohan on jo varsin hieno siivu rullilla :)! Meillä on satanut täällä vettä niin railakkaasti ettei tartte tässä miettiäkään rullien testaamista, perslähtöä tulis heti :D...no tulee sitä kuitennii, vaikka ei ois satanutkaan :p!
ihan kiva juu ja reitti oli sellainen ettei ollut pahemmin mäkiä :D
ja oli suojukset + kypärä :)

märällä tiellä vois olla liian haasteellista :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
no ei onnistu kun koko mesta tyhjenee ja hiljenee niin väkisinkin huomaa olevansa yksin ja ajattelee et muut on yhessä. Vedän sit varmaan pikkarikännit ja lähen baariin tosin eipä niissäkkään juhannuksena ketään ole.Terdelle ois kiva mennä mutta eihän ne auki jussina ole ja olis se nyt jotenki säälittävääkin.
Kuule ei muakaan kukaan oo tullu kotoa hakeen niinä juhannuksina kun en oo ollu töissä. Ihan on ite pitäny kysellä kavereilta et mitä meinaavat ja änkeä mukaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä