The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
nyt on hiusväri päässä :)

kaverin piti laittaa eilen mutta tulikin muuta ja laittoi tänään

casting kevytväri black cherry (tumma mahonginruskea)

jossain valossa hyvin tumma, melkein musta, jossain sellanen luumun värinen :)
en sitten ostanutkaan mahonkia vaan tuon tummemman sävyn

• Tykkää
Reactions: famipala
...mutta mä oon jotenkin tänä keväänä/kesänä aivan hurmaantunut - jälleen - ihanaan J. Karjalaiseen :). Sen kaivatut uudet biisit on vain uponneet, mä tykkään ja hoilaan ja fiilistelen...

Ja onko se mies muutoinkin aivan hottispoppanen :p...?! No ON!!! Niin chramantti naururyppyineen ja kauniisti harmaantuvine hapsineen....Häntä vain pukee ikä. Yleensäkin miehet vain komistuu vanhetessaan :).
J. Karjalainen - Sydänlupaus - YouTube

tämä on :heart:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
mä olen ostanut tässä ehkä 2kk aikana musiikkia

2x laura närhi
2x cheek
anna puu
jesse kaikuranta
suvi teräsniska (yön kappaleita)
madonnan immaculate collection (vanhoja kappaleita)

jesse ja suvi normihintasia, muut 9.99e ja madonna 6e

• Tykkää
...mun tartte mittään levyjä ostella kun mies shoppailee munkin puolesta :snotty:...ihan mahdoton sankari sillä saralla :D...ni, tai sitten saa nuilta radiokanavilta :O :snotty:...

viimeksi tuli Jonnen uusin :heart:

kahvikirahvi
Hellou! Meikä selvis reissusta porukoille hengissä, hitto kun en ollu muistanu että tänään on työpäivä, kun huomiseen asti piti olla siellä. No, josko sitä ens kerran sitten paremmalla ajalla menis kyläilemään :)
Selvisin töistäkin kunnialla, oli perehdytettävä siellä mukana. Muuten tosi reipas ja oma-alotteinen nuori kolli, mutta yks homma oli kuulemma ilettävintä mitä hän on koskaan joutunu tekemään ja koitti vähän houkutella josko olis saanu tehdä jotain muuta sillä aikaa kun mää olisin sen tehny, mutta meikä työnsi sille luun kurkkuun ja sano että pakko neki hommat on tehä ja osata tehä sitten jos/kun se sinne yksin joutuu työskentelemään :D

Söin iltapalaks jäätelöä ja tuoreita mansikoita :)

• Tykkää
mä ostan noin 5...10 levyy vuodessa, viimeisimpiä on olleet ton Jupen lisäks

-jesus echobeach
-whitesnake
-juha tapio
-eagles
mulla oli monia vuosia välissä etten ostanut musiikkia mutta parin viime vuoden aikana tullut otettua ja lähinnä kotimaisia ja suomenkielisiä

jenni vartiaista, suvi teräsniskan ja kaija koon jotkut tupla cd:t, samuli edelmann, erin ja nuo aiemmin mainitut

mun wanha muusikko-inttikaveri oli artistina mun parraan kaverin häissä ja hän veti keikkansa viimeseksi biisiksi ton Finlandersin ällömakean sävelen

se toimi siihen tilanteeseen aivan kympillä ja kaikki meidän kamut (itsemme mukaan lukien) laahas tän oikein antaumuksella tipat linssissä siippojensa kanssa :heart:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä