Joo, tätä on tullu kuunneltua, jotenkin niin super lutusta kun noin nuori saa biisiin noin paljon tunnetta, itkuhan siinä tuli ekaa kertaa kuunnellessa
J. Karjalainen - Sydänlupaus - YouTube...mutta mä oon jotenkin tänä keväänä/kesänä aivan hurmaantunut - jälleen - ihanaan J. Karjalaiseen . Sen kaivatut uudet biisit on vain uponneet, mä tykkään ja hoilaan ja fiilistelen...
Ja onko se mies muutoinkin aivan hottispoppanen ...?! No ON!!! Niin chramantti naururyppyineen ja kauniisti harmaantuvine hapsineen....Häntä vain pukee ikä. Yleensäkin miehet vain komistuu vanhetessaan .
saa kun kuvaa suurentaavoi namubiitti, eihän tosta saa mitään tolkkua
kuva!
tuokin on :heart:pidä toi :heart:
varttuneemmat herrasmiehet kuuluu tosiaan olevan leidien mieleen :saint:
mä pidän tosta Jukka Koon meripihkabiisistä mut se hopeinen liskomies on aika korni
:heart:pidä toi :heart:
varttuneemmat herrasmiehet kuuluu tosiaan olevan leidien mieleen :saint:
mä pidän tosta Jukka Koon meripihkabiisistä mut se hopeinen liskomies on aika korni
no niin, nyt mun oli pakko ostaa toi pitkäsoitto aituunssista
Tästä varmaan muistan kaikkien piisien sanat vieläkin. Lapsena lauleltiin kaverin kanssa koulumatkoillamä olen ostanut tässä ehkä 2kk aikana musiikkia
2x laura närhi
2x cheek
anna puu
jesse kaikuranta
suvi teräsniska (yön kappaleita)
madonnan immaculate collection (vanhoja kappaleita)
...ja vedettiin ainakin Voguen muuvsit ....Tästä varmaan muistan kaikkien piisien sanat vieläkin. Lapsena lauleltiin kaverin kanssa koulumatkoilla
Oi, sinua :heart:!toi Juha Tapio on kyllä aivan mahtava lauluntekijä ja tää piisi on on aivan kuin ämgeestä ja musta
https://www.youtube.com/watch?v=Y6nypZLLqz4
on hyväTästä varmaan muistan kaikkien piisien sanat vieläkin. Lapsena lauleltiin kaverin kanssa koulumatkoilla
mulla oli monia vuosia välissä etten ostanut musiikkia mutta parin viime vuoden aikana tullut otettua ja lähinnä kotimaisia ja suomenkielisiämä ostan noin 5...10 levyy vuodessa, viimeisimpiä on olleet ton Jupen lisäks
-jesus echobeach
-whitesnake
-juha tapio
-eagles