IhanaValo
:wave: Kylmäkatille ja muillekin..Täytyy kans suunata muihin hommiin
Mukavaa torstaita!
Mukavaa torstaita!
on prkl pukannu siinä määrin paltsua että ei oo tosikaanOMG..misä te kaikki ootte???:O
Noh, itekin tulin vaan pyörähtää..pitää lähteä siivoilemaan, tiskit oottaa :kieh:
tuleepa noista kaluista mieleen oppi jonka sain poikosena silloiselta työkaveriltaHeippandeeraa puppelot:kiss:
Tässä vaan pyörähtäen ,olis nii paljo hommia mut hetkeks istahin näin työpäivän päätteeks alas. Kohta tänne tulee roudausväkee lähtee kaluja ja tulee kaluja
joku ajatus tuli mutta en tiedä oliko oikee...tuleepa noista kaluista mieleen oppi jonka sain poikosena silloiselta työkaverilta
"juurimulukulla se hyvä työ tehhään"
mä käsitin sen niin että miekka pitäis panna tuppeen kahvaa myötenjoku ajatus tuli mutta en tiedä oliko oikee...
hahaa,sama ajatus mulla tuli,vähänkö oon hävytön:ashamed:mä käsitin sen niin että miekka pitäis panna tuppeen kahvaa myöten
miten sä?
oltiin rannalla 5 tuntiaOMG..misä te kaikki ootte???:O
Noh, itekin tulin vaan pyörähtää..pitää lähteä siivoilemaan, tiskit oottaa :kieh:
oliskohan hyvää :xmas:No voihan vattu..mies lähti hakemaan mopoaan, katsastusasemalle ja olihan tuo kaupasta käyny lukon ostamassa..kysyin sit että ostitko kaupasta maitoa, no eihän tuo ollut ostanut mut lonkkua senkin edestä.
Jaa-a..laitan sitten kahviin lonkkua maidon sijasta
(Lähti se onneks vielä hakemaan sitä maitoakin kun pitää vielä muutenkin ajaltaa asioilla)
Ja hyi miten hävyttömiä taas juttelette..:snotty:
eläpä ala siellä ollenkaan... veikkaan että suakin on pantu juurimulukulla ja hyvää on tehny?Ja hyi miten hävyttömiä taas juttelette..:snotty:
En kommentoieläpä ala siellä ollenkaan... veikkaan että suakin on pantu juurimulukulla ja hyvää on tehny?
mun mielestä toi ei ollut ollenkaan huono vetoJessen laulamana ei tullu kylmii väreitä mutta tää, huooooooooooh.
Voi luoja!
Näytän sulle rannan - Jesse Kaikuranta (cover) - YouTube
Katri:heart:mun mielestä toi ei ollut ollenkaan huono veto
ei tosin yllä Katri Ylanderin tasolle
https://www.youtube.com/watch?v=xJ9MLwq8nC0
Katri on kyllä aivan mahtava laulaja ja odotan innolla uutta levyäKatri:heart:
pidä toi :heart:...mutta mä oon jotenkin tänä keväänä/kesänä aivan hurmaantunut - jälleen - ihanaan J. Karjalaiseen . Sen kaivatut uudet biisit on vain uponneet, mä tykkään ja hoilaan ja fiilistelen...
Ja onko se mies muutoinkin aivan hottispoppanen ...?! No ON!!! Niin chramantti naururyppyineen ja kauniisti harmaantuvine hapsineen....Häntä vain pukee ikä. Yleensäkin miehet vain komistuu vanhetessaan .