The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
No voihan vattu..mies lähti hakemaan mopoaan, katsastusasemalle ja olihan tuo kaupasta käyny lukon ostamassa..kysyin sit että ostitko kaupasta maitoa, no eihän tuo ollut ostanut mut lonkkua senkin edestä.

Jaa-a..laitan sitten kahviin lonkkua maidon sijasta :D

(Lähti se onneks vielä hakemaan sitä maitoakin kun pitää vielä muutenkin ajaltaa asioilla)

No voihan vattu..mies lähti hakemaan mopoaan, katsastusasemalle ja olihan tuo kaupasta käyny lukon ostamassa..kysyin sit että ostitko kaupasta maitoa, no eihän tuo ollut ostanut mut lonkkua senkin edestä.

Jaa-a..laitan sitten kahviin lonkkua maidon sijasta :D

(Lähti se onneks vielä hakemaan sitä maitoakin kun pitää vielä muutenkin ajaltaa asioilla)
oliskohan hyvää :xmas:

..voi sanonko minä jotta mitä??!!

No, en sano. Kun sen, että ette arvaakaan miten ihanaa on, kun on talo hiljainen?

Torstai. Toivoa täynnä.

Ja kilinkellit.

Jos nyt muuten talossa olis palanenkaan suklaata - mitä ei ole - niin...no, sitä ei olis olemassakaan. Ja kun sitä ei ole, niin hyvin käypi näemmä korvikkeesta sitten kynnet :snotty:...No, eipä tartte murehtia että miten niitä laittais sitten juhlakuntoon :p....

Ja Jesse on ihuna ja taitava ja toi Näytän sulle rannan on ä-lyttömän hieno viisu :heart:. Ni kerta.

...mutta mä oon jotenkin tänä keväänä/kesänä aivan hurmaantunut - jälleen - ihanaan J. Karjalaiseen :). Sen kaivatut uudet biisit on vain uponneet, mä tykkään ja hoilaan ja fiilistelen...

Ja onko se mies muutoinkin aivan hottispoppanen :p...?! No ON!!! Niin chramantti naururyppyineen ja kauniisti harmaantuvine hapsineen....Häntä vain pukee ikä. Yleensäkin miehet vain komistuu vanhetessaan :).

...mutta mä oon jotenkin tänä keväänä/kesänä aivan hurmaantunut - jälleen - ihanaan J. Karjalaiseen :). Sen kaivatut uudet biisit on vain uponneet, mä tykkään ja hoilaan ja fiilistelen...

Ja onko se mies muutoinkin aivan hottispoppanen :p...?! No ON!!! Niin chramantti naururyppyineen ja kauniisti harmaantuvine hapsineen....Häntä vain pukee ikä. Yleensäkin miehet vain komistuu vanhetessaan :).
pidä toi :heart:

varttuneemmat herrasmiehet kuuluu tosiaan olevan leidien mieleen :saint:

mä pidän tosta Jukka Koon meripihkabiisistä mut se hopeinen liskomies on aika korni

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä