The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai hitto, kerranki ihminen palkittiin ahneudesta. Pistin kaupasta tullessani garagetölkit pakkaseen ja sit unohin ne ihan tyyten. Mutta onneksi päätin kuitenki ottaa lisää sorbettia ni siinä samalla ne hoksin *pyyhkii helpotuksen hikeä otsalta*

mä olen melkein jo hylännyt garaget ja siirtynyt sombreroon ja golden capin lemon sodaan :)
ja alkosta pitäis hakea joskus lonkerovodkalimeä :p

Viimeksi muokattu:
Hmm..kannattaiskohan tuohon tutustua siis? :) Sarjaan siis. Onks siinä pääosissa se vampyyriteema vai joku suhdehommeli..vai molemmat?
On se ihan ookoo, kevyttä mutta viihdyttävää. Siinä ne setvii parisuhteitaan ja samalla vampyyrien ja ihmisten välisiä kaunoja, ja vampyyrien välisiä. Ja historiaa, ja muittenki parisuhteita ku niitten kolmiodraamailijoitten. Enemmän mää siitä tykkään ku twilightista.

Kuka olis niin ihana ja tulis siivoo tänne...täällä on syystä vähän sekasortoa ja perjantaiks pitäs olla paikat kunnossa ja lauantaina en ehdi siivoomaan sitten yhtään. Eli huomenna olis sit siivousYÖ.

kauheen rasittavaa kun pitää tsihistellä viikonloppuna:xmas:
niin täälläkin on
ei vaan kiinnosta näillä ilmoilla kun voi olla ulkona, paljon kivempaa

ja nyt tuo rullaluistelun harjoitteleminen vielä päälle :heart:

mä olen melkein jo hylännyt garaget ja siirtynyt sombreroon ja golden capin lemon sodaan :)
ja alkosta pitäis hakea joskus lonkerovodkalimeä :p
Onks tää hyvää? en oo maistanut vaikka oon monasti pyöritelly pulloa kädessä et ostaako vai ei.Mun uus suosikki on colden capin ananas light:p nytkin kaapissa muutama oottamassa viikonloppua.Saan ehkä vihdoin taas yhen vinkkupullon tyhjäks viikonloppuna,rupee jo ärsyttää et kaks pulloa vielä killuu kaapis vaikka yhen jo sain tyhjäks muutama viikko sit.

Onks tää hyvää? en oo maistanut vaikka oon monasti pyöritelly pulloa kädessä et ostaako vai ei.Mun uus suosikki on colden capin ananas light:p nytkin kaapissa muutama oottamassa viikonloppua.Saan ehkä vihdoin taas yhen vinkkupullon tyhjäks viikonloppuna,rupee jo ärsyttää et kaks pulloa vielä killuu kaapis vaikka yhen jo sain tyhjäks muutama viikko sit.
mä ainakin tykkään, sellanen raikas :)
tuo ananas kanssa hyvää :)

IhanaValo
Huomenta!

Miun känny oli sammunu yöllä niin heräsin puol tuntia myöhemmin ku oli herätys..ei tässä tosin siltikään kiire ole kun vasta klo 11 pitää pajalla olla :)
Tänään jatkan eilen aloitettua Salomonin solmu-huivia.

Huomenta :)!

Omituisen....viileä aamu :D! Ei paha ollenkaan...

Mitäs luulette - oisko ens viikolla jo semmonen tilanne, että tota männyn siitepölyä ei olis enää ollenkaan, tai ainakin hyvin vähäisesti? Että pääsisis uittamaan nuita ipanoita? Täällä ainakin toistaiseksi on vielä hiukan keltaista maisemointia havaittavissa....

Täällä +20 jo ja näytettiin +26, rannalle siis tänään taas :)
huomiselle näytti +21 ja sadekuuroja, la +23.
viikonloppuna olis tampereella saunaopenkin, tiedä vaikka tulis lähdettyä johonkin sinne liepeille "notkuun" ja kuunteleen :D
katsoin niin nightwish klo 20

enpä osaa sanoa männynsiitepölystä mitään
jostain luin että sitä on tänä vuonna ainakin runsaasti

mä heräsin taas 07 aikaan :)
lapset juuri äsken :)

Viimeksi muokattu:
Täällä +20 jo ja näytettiin +26, rannalle siis tänään taas :)
huomiselle näytti +21 ja la +23.

enpä osaa männynsiitepölystä mitään
jostain luin että sitä on tänä vuonna ainakin runsaasti

mä heräsin taas 07 aikaan :)
lapset juuri äsken :)
Ehditkin siis ottaa itsellesi hitaan ja rauhallisen aamun :). Ihanaa.

Ja hä :O - täällä päin se satais jopa vettä huomenna. Oho. :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä