mieluummin sitä jotain ihan muuta :heart:no on korvatulpat jos on tarpeen mutta mä mielummin vähän tökkäsen jos kuuluu kuorsausta,silleen kivasti vaan. Tai sitten jotain ihan muuta:saint:
mieluummin sitä jotain ihan muuta :heart:no on korvatulpat jos on tarpeen mutta mä mielummin vähän tökkäsen jos kuuluu kuorsausta,silleen kivasti vaan. Tai sitten jotain ihan muuta:saint:
Näin. Kuviossa on joskus harvakseltaan myös möksöttävä vuodetoveri jonka haliyritykset on torjuttu :xmas:Erossa. Nukutte mieluiten kaukana toisistanne, jopa eri huoneissa. Joko kaipaatte lisää tila suhteeseenne, kommunikoitte koskemattomuudella tai vain haluatte saada kunnolla nukutuksi.
Kaupassa kyllä toivoin olevani mies, ois nii pal helpompaa tuo juhlapukeutuminen. Monta tuntia kiersin kaupungilla enkä löytäny ku yhet suht hyvät ja maksukyvyn sisälle mahtuvat housut. Paidan osto jäi huomiselle ku kävi v*tuttaan se ravaaminen.mä voisin lähteä mynthoonin ja vilukissan sijasta häihin, pukukin olis jo valmiina
oon erikoisen hyvä ryypiskelyssä ja valssaan sujuvasti pikkusievässä
Päähenkilömies on joo vähä niikö eetvartti, semmonen goodie-goodie-vampyyri. Veli on paha mutta ah niin kiehtova; naistenleffojen vakkarihahmo. Todella hot se kyllä on, minusta ainaki. Sivuhenkilöissä on muutamia kiinnostavia.Kattooko/tietääkö kukaan millainen sarja on Vampire diaries? Tuon kuvauksen ku luki niin tuli väistämättä mieleen Twilight, sillä erotuksella että pääosan miehellä on vaan yksi veli ja sekin on paha.
otan osaa :haart:Kaupassa kyllä toivoin olevani mies, ois nii pal helpompaa tuo juhlapukeutuminen. Monta tuntia kiersin kaupungilla enkä löytäny ku yhet suht hyvät ja maksukyvyn sisälle mahtuvat housut. Paidan osto jäi huomiselle ku kävi v*tuttaan se ravaaminen.
Just noin sen pitäs mennä naisillaki. Vois olla vaan kaikille semmonen kommunististyylinen virallinen juhlapuku. Ehkä eri väreissä vois laittaa halutessaan.otan osaa :haart:
mä hoidin viime kesänä homman pakettiin toivon mukaan moneksi kerta heitolla: sain puhuttua vaimon mukaan kaupunkiin ja ostettiin mulle 2 tumma pukua, irtotakki ja parit housut, nippu paitoja ja oikein kunnon juhlakengät
näillä mä pärjään kaikki viralliset hommat varmaan 5 vuotta
sanoppa muuta mutta jostain syystä ootte päättäneet että samaa pukua ei voi käytttää kuin kerranJust noin sen pitäs mennä naisillaki. Vois olla vaan kaikille semmonen kommunististyylinen virallinen juhlapuku. Ehkä eri väreissä vois laittaa halutessaan.
Enkä oo ees päättäny, mulla on ollu samat suorat housut jo hmm seittemän tai viis vuotta ainaki. Mutta nyt tuli korkeammalta taholta käsky että uusia juhlavaatteita on laittaminen. Ei tässä muukaan auta.sanoppa muuta mutta jostain syystä ootte päättäneet että samaa pukua ei voi käytttää kuin kerran
mulle ei ole kukaan urputtanu mitään vaiika mulla on ollu esim. sama frakki 15 vuottaEnkä oo ees päättäny, mulla on ollu samat suorat housut jo hmm seittemän tai viis vuotta ainaki. Mutta nyt tuli korkeammalta taholta käsky että uusia juhlavaatteita on laittaminen. Ei tässä muukaan auta.
Mun äiti on tarkka ja pelottava nainen :snotty:mulle ei ole kukaan urputtanu mitään vaiika mulla on ollu esim. sama frakki 15 vuotta
ja mun isä on ollu mullansyönnissä yli 15 vuottaMun äiti on tarkka ja pelottava nainen :snotty:
*tykstyks*mieluummin sitä jotain ihan muuta :heart:
:heart: muistikko kattoa taivhan tulet?*tykstyks*
Eeeen....mulla oli vieraita kylässä. mut sehän tulee uusintana joku päivä josko sit muistan katsoa.:heart: muistikko kattoa taivhan tulet?
no tostahan meillä ei ole epäilystäkään
Hmm..kannattaiskohan tuohon tutustua siis? Sarjaan siis. Onks siinä pääosissa se vampyyriteema vai joku suhdehommeli..vai molemmat?Päähenkilömies on joo vähä niikö eetvartti, semmonen goodie-goodie-vampyyri. Veli on paha mutta ah niin kiehtova; naistenleffojen vakkarihahmo. Todella hot se kyllä on, minusta ainaki. Sivuhenkilöissä on muutamia kiinnostavia.
Yleisarvosana 6,5; nousee kasiin ku Damon riisuu paidan
mä voin kyllä ihan vaan nauttia auringosta ja kuunnella radiota lasten ollessa ulkonaMiten ihmeessä sitä saa viihdytettyä ulkona kun lapsi painaa täysillä? Varjossa tarvii olla ja mä olen liian levoton lukemaan...käsityöt ei nappaa
on tosiaan käsittämätöntä että isällä oli unehtunut ladattu ase lasten saapusalleIhan täysin ot, mut pakko sanoa että harmittaa ja surettaa ihan älyttömästi nuo ampuma-asevahingot, etenkin kun lapsi on vahingossa ampunut toisen lapsen. En voi ees kuvitella sitä vanhempien surua
Ite en ois alkanut ees seurustelemaan miehen kans, jos se ois harrastanut ampumista/metsästystä..oon vissiin niin kaupunkilaistunut tms. en halua ees leikkipyssyjä kotiini.