The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mä voisin lähteä mynthoonin ja vilukissan sijasta häihin, pukukin olis jo valmiina

oon erikoisen hyvä ryypiskelyssä ja valssaan sujuvasti pikkusievässä
Kaupassa kyllä toivoin olevani mies, ois nii pal helpompaa tuo juhlapukeutuminen. Monta tuntia kiersin kaupungilla enkä löytäny ku yhet suht hyvät ja maksukyvyn sisälle mahtuvat housut. Paidan osto jäi huomiselle ku kävi v*tuttaan se ravaaminen.

Kattooko/tietääkö kukaan millainen sarja on Vampire diaries? Tuon kuvauksen ku luki niin tuli väistämättä mieleen Twilight, sillä erotuksella että pääosan miehellä on vaan yksi veli ja sekin on paha.
Päähenkilömies on joo vähä niikö eetvartti, semmonen goodie-goodie-vampyyri. Veli on paha mutta ah niin kiehtova; naistenleffojen vakkarihahmo. Todella hot se kyllä on, minusta ainaki. Sivuhenkilöissä on muutamia kiinnostavia.

Yleisarvosana 6,5; nousee kasiin ku Damon riisuu paidan :whistle:

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Kaupassa kyllä toivoin olevani mies, ois nii pal helpompaa tuo juhlapukeutuminen. Monta tuntia kiersin kaupungilla enkä löytäny ku yhet suht hyvät ja maksukyvyn sisälle mahtuvat housut. Paidan osto jäi huomiselle ku kävi v*tuttaan se ravaaminen.
otan osaa :haart:

mä hoidin viime kesänä homman pakettiin toivon mukaan moneksi kerta heitolla: sain puhuttua vaimon mukaan kaupunkiin ja ostettiin mulle 2 tumma pukua, irtotakki ja parit housut, nippu paitoja ja oikein kunnon juhlakengät

näillä mä pärjään kaikki viralliset hommat varmaan 5 vuotta

• Tykkää
Reactions: famipala
otan osaa :haart:

mä hoidin viime kesänä homman pakettiin toivon mukaan moneksi kerta heitolla: sain puhuttua vaimon mukaan kaupunkiin ja ostettiin mulle 2 tumma pukua, irtotakki ja parit housut, nippu paitoja ja oikein kunnon juhlakengät

näillä mä pärjään kaikki viralliset hommat varmaan 5 vuotta
Just noin sen pitäs mennä naisillaki. Vois olla vaan kaikille semmonen kommunististyylinen virallinen juhlapuku. Ehkä eri väreissä vois laittaa halutessaan.

Ai hitto, kerranki ihminen palkittiin ahneudesta. Pistin kaupasta tullessani garagetölkit pakkaseen ja sit unohin ne ihan tyyten. Mutta onneksi päätin kuitenki ottaa lisää sorbettia ni siinä samalla ne hoksin *pyyhkii helpotuksen hikeä otsalta*

• Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Ihan täysin ot, mut pakko sanoa että harmittaa ja surettaa ihan älyttömästi nuo ampuma-asevahingot, etenkin kun lapsi on vahingossa ampunut toisen lapsen. En voi ees kuvitella sitä vanhempien surua :(
Ite en ois alkanut ees seurustelemaan miehen kans, jos se ois harrastanut ampumista/metsästystä..oon vissiin niin kaupunkilaistunut tms. en halua ees leikkipyssyjä kotiini.

IhanaValo
Päähenkilömies on joo vähä niikö eetvartti, semmonen goodie-goodie-vampyyri. Veli on paha mutta ah niin kiehtova; naistenleffojen vakkarihahmo. Todella hot se kyllä on, minusta ainaki. Sivuhenkilöissä on muutamia kiinnostavia.

Yleisarvosana 6,5; nousee kasiin ku Damon riisuu paidan :whistle:
Hmm..kannattaiskohan tuohon tutustua siis? :) Sarjaan siis. Onks siinä pääosissa se vampyyriteema vai joku suhdehommeli..vai molemmat?

Ihan täysin ot, mut pakko sanoa että harmittaa ja surettaa ihan älyttömästi nuo ampuma-asevahingot, etenkin kun lapsi on vahingossa ampunut toisen lapsen. En voi ees kuvitella sitä vanhempien surua :(
Ite en ois alkanut ees seurustelemaan miehen kans, jos se ois harrastanut ampumista/metsästystä..oon vissiin niin kaupunkilaistunut tms. en halua ees leikkipyssyjä kotiini.
on tosiaan käsittämätöntä että isällä oli unehtunut ladattu ase lasten saapusalle

meikäki on monesti houkka mutta en sentän noin houkka

Kuka olis niin ihana ja tulis siivoo tänne...täällä on syystä vähän sekasortoa ja perjantaiks pitäs olla paikat kunnossa ja lauantaina en ehdi siivoomaan sitten yhtään. Eli huomenna olis sit siivousYÖ.

kauheen rasittavaa kun pitää tsihistellä viikonloppuna:xmas:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä