vei tu kou sirahvi :hurraa:Mä aion muuten lopettaa tupakoinnin. Kypsyttelin ajatusta tossa kipeenä ollessa ja päätin ryhtyä tuumasta toimeen. Oon polttanu tänään neljä tupakkaa, normaalin reilun kymmenen sijaan.
vei tu kou sirahvi :hurraa:Mä aion muuten lopettaa tupakoinnin. Kypsyttelin ajatusta tossa kipeenä ollessa ja päätin ryhtyä tuumasta toimeen. Oon polttanu tänään neljä tupakkaa, normaalin reilun kymmenen sijaan.
kainaloitako tuuletat:vampire:
Tuulettaa
öitä =)nyt painun yöpuulle, unikaveri valitkoon uuden asennon kun kerta lusikka kyllästyttää
öitä :kiss:
Apuva,ei keksi näin nopeeta,tuun lusikkaan,pitää miettiä uutta asentoo.mää tuun pian:kiss:nyt painun yöpuulle, unikaveri valitkoon uuden asennon kun kerta lusikka kyllästyttää
öitä :kiss:
En tod.fikainaloitako tuuletat
Öitä pupu:kiss: *änkee kolmanneks ja puristelee unikaverin toista poskea* on se muhkutaidanpa tästä lähteä puristelee unikaverin bebaa*kyllä se varmaan luvan antaa* ainakin yllättyy jos ei muuta. Hyvää yötä ja mukavan tuhmia unia kaikille:kiss:
:stick: viisastelija
Bongaa joku itsesi kokoinen tyyppi ostarilta, anna sille rahaa ja käske sen ostaa sulle vaatteita. Voit mennä ite siks aikaa vaikka terassille juomaan siideriä.Huomenta. Nyt on maailmankirjat sekasi, mää heräsin ennen kaheksaa |O
Tänään on pakko mennä vaatekaupoille, kaks päivää oon jo sitä vältelly...
Noinkohan onnistuisBongaa joku itsesi kokoinen tyyppi ostarilta, anna sille rahaa ja käske sen ostaa sulle vaatteita. Voit mennä ite siks aikaa vaikka terassille juomaan siideriä.
Mitä suotta.Huomenta. Nyt on maailmankirjat sekasi, mää heräsin ennen kaheksaa |O
mä olen herännyt joka aamu 7 aikaan..Huomenta. Nyt on maailmankirjat sekasi, mää heräsin ennen kaheksaa |O
Kyllä se nyt pittää, lauantaina on velipojan häät eikä oo oikein juhlavaatteita : /Mitä suotta.
=)
Lupaat vaikka tarjota pari kaljaa vaivanpalkaksi niin kai se siitäNoinkohan onnistuis
Mää en yleensä aamuisin heräile, ja menin nukkumaanki vasta 03.30 aikaan.mä olen herännyt joka aamu 7 aikaan..
Ei niitä rahoja voi etukäteen antaa, sehän menee ja juo neLupaat vaikka tarjota pari kaljaa vaivanpalkaksi niin kai se siitä
no ei muutako kaupungille riehumaan, eikö tuolta joku kolttu löytyneKyllä se nyt pittää, lauantaina on velipojan häät eikä oo oikein juhlavaatteita : /
Emmää mekkoa, ne on mun uskontoa vastaanno ei muutako kaupungille riehumaan, eikö tuolta joku kolttu löytyne
ymmärrettävistä syistä en osaa neuvoa että mistä enkä tähän hätään kerkeä vaimoltakaan utkata, se tietäis