no mistä hiijjestä meikäläinen - ujo ja hiljanen maalaispoika - mitään hupia osais keksiäsä oot niin hyvä keksimään hupia että heitäppäs jotain kehiin*jää odottelemaan yllätystä*opcorn:
saati ilikiäis?
no mistä hiijjestä meikäläinen - ujo ja hiljanen maalaispoika - mitään hupia osais keksiäsä oot niin hyvä keksimään hupia että heitäppäs jotain kehiin*jää odottelemaan yllätystä*opcorn:
ai sinä vai?!no mistä hiijjestä meikäläinen - ujo ja hiljanen maalaispoika - mitään hupia osais keksiä
saati ilikiäis?
Hyi ko tuli lesottaan! :stick:Mummu toi ulle yks päivä raparperi-vadelmapiirakkaa, aivan sairaan hyvää! Oon syöny kohta yksinäni koko piiraan
luettasko tää?Hyvä idea! Laita vaiks jotai pikkutuhmii kuvia, mää yritin jo mut ne juuttui yliopiston koneen siveysviltteriin :'(
jätä mullekin pieni siivuMummu toi ulle yks päivä raparperi-vadelmapiirakkaa, aivan sairaan hyvää! Oon syöny kohta yksinäni koko piiraan
Hmm, ei ehkä oikein mun tyyppiä. Mut pisteet reippaasta yrityksestä :flower:luettasko tää?
plah! missä miesten bebat:kieh:luettasko tää?
jaa.a ...plah! missä miesten bebat:kieh:
Eiksne oo yleensä miesten kääntöpuolella siinä heti selästä alaspäin.plah! missä miesten bebat:kieh:
:stick: viisastelijaEiksne oo yleensä miesten kääntöpuolella siinä heti selästä alaspäin.
ja siihen päälle jäätelöä tai vaniljakastikettaMummu toi ulle yks päivä raparperi-vadelmapiirakkaa, aivan sairaan hyvää! Oon syöny kohta yksinäni koko piiraan
luettasko tää?
Oioioioi mitä pyöreitä takalistoja :O Tommosen perseen kun sais itellekin niin en valittais enää ikinä. Enkä kyllä valittais jos kotona olis tommosta silmänruokaa.luettasko tää?
ai säkin oot peban perään?Kyllä mä vaan sanon että mun katse etsii sen miehisen beban ensitöikseen jos niinkseen on Onpa niitä kiva puristellakin:saint: toki siis luvan kanssa,ei tulis nyt mieleenkään vaan tarrata ketään peräpäästä noin vaan.
Kysytkin vielä! mä läähätän hyvännäkösten bebojen perään eikä ees hävetä myöntää että katon sen beban eka ja jos en eka nää sitä ni mahdollisimman pian salaa kurkkaan sen. minä mittää silmii ensitöikseni kato,beba se oin mikä on tsekattava ensin.ai säkin oot peban perään?
niin just, eka peba sitte tissit :lääh:Kysytkin vielä! mä läähätän hyvännäkösten bebojen perään eikä ees hävetä myöntää että katon sen beban eka ja jos en eka nää sitä ni mahdollisimman pian salaa kurkkaan sen. minä mittää silmii ensitöikseni kato,beba se oin mikä on tsekattava ensin.
Niin ja nyt siis meisten beboista puhun,en mä naisten välitä tsekkailla.
*Mmmmm*niin just, eka peba sitte tissit :lääh: