The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mulle soitti päivällä pomo ja kertoi että pitää tehdä tuplapitkä työvuoro tänäiltana, koska siellä on muut töyntekijät laiminlyöny hommia sillä verukkeella että ne tuntuu luottavan että seuraavan vuoron tekijä hoitaa ja työn laatu heikentyny.
Alko melkein jo vituttamaan että mulle tulee "yli"töitä koska muut ei viitti hommiaan tehdä, mutta sitten ajattelin asiaa siltä kannalta että aika siistiä että pomo soittaa just mulle, koska oon osoittanu olevani hyvä työntekijä eikä mun työjäljestä oo 8kk työssäoloaikana tullu sanomista :) I'm the best.

Sen kunniaksi, tsih.

Mulle soitti päivällä pomo ja kertoi että pitää tehdä tuplapitkä työvuoro tänäiltana, koska siellä on muut töyntekijät laiminlyöny hommia sillä verukkeella että ne tuntuu luottavan että seuraavan vuoron tekijä hoitaa ja työn laatu heikentyny.
Alko melkein jo vituttamaan että mulle tulee "yli"töitä koska muut ei viitti hommiaan tehdä, mutta sitten ajattelin asiaa siltä kannalta että aika siistiä että pomo soittaa just mulle, koska oon osoittanu olevani hyvä työntekijä eikä mun työjäljestä oo 8kk työssäoloaikana tullu sanomista :) I'm the best.

Sen kunniaksi, tsih.
mä voisin ottaa kans seuraksi yhden kun alan olla niin kovassa kunnossa että aloin jo keräämään kivväärtipyssyä ja aatarviketta näkösälle siinä hengessä että tarkastan että vehkeet ja ukko selviää hirvimerkin ammunnasta

tsih

Sen kunniaksi, tsih.
ei kivaa tuollainen mutta kiva kun sulle soitettiin :)

IhanaValo
Live Color XXL

Toi nro 43, ei vaan noin kirkkaasti näy mut selvästi punanen on pehko :)

Ja FC, kyllä miulla tuppaa jonkin verran väriä menemään naamallekin vaikka kuinka yrittäis olla tarkkana, niska ja yläselkä on yleensä värissä myös :) On nuo onneks tosiaan sit lähtenykin suht helpolla.

• Tykkää
Reactions: famipala
mä otan vähän myöhemmin yhden tsihin :)
Mä tsihittelen viikonloppuna,ehkä jo perjantainakin...:snotty:

Pitäs vaan keksiä jotain pientä purtavaakin,ajattelin josko tekis pitkästä aikaa pitsan mutta en tiedä mitä laittas täytteeks kun ite aika ronkeli mutta kun sitä sit muillekin pitäs tarjoilla,tarkotus kuitenkaan ei ole ruveta tekee mitään isoja määriä mutta jotain palanpainiketta.

Live Color XXL

Toi nro 43, ei vaan noin kirkkaasti näy mut selvästi punanen on pehko :)

Ja FC, kyllä miulla tuppaa jonkin verran väriä menemään naamallekin vaikka kuinka yrittäis olla tarkkana, niska ja yläselkä on yleensä värissä myös :) On nuo onneks tosiaan sit lähtenykin suht helpolla.
mulle tulee mahonki, kevytväri, ei kestoväri :)
oma väri sellainen keskiruskea, tosin nyt vielä vähän edellisen värjäyskerran väriä ja hivenen tummempi mutta punasuus haalistunut jo

eipä just nyt auennut linkki : /

Viimeksi muokattu:
Njoo, mulla käy vaan ne elukat sääliksi. Mutta hyvin kaunis paikka se on, ja oli ihana ilta. Mun suosikkikukkia syreenejä joka paikassa kukkimassa.

Ja ku 17 jälkeen pääsee S-etukortilla halvemmalla, ja mää saan myös opiskelija-alennuksen niin maksoi vain 4 euroa =)
Kyllä mullakin kävi surku niitä jellonia esim kun se ykskin vaan makas siellä korokkeelaan niin surkeen näkösenä,mulla siitä kuvakin ja joskus kun katsoo sitä kuvaa niin tulee kyllä mieleen että ei niiden kuuluis siellä olla mutta toisaalta jos niin saadaan laji säilytettyä niin....vähän komsiikomsaa koko juttu.

Mitäs sitten keksitään? ei nukuta vielä ja yhen homman tossa tein,tosin iski laiskuus etten loppuun asti tehnyt mut huomenna sitten loput. Pitäs huomenna sitten käydä noita romuja läpitte ja kylmäösti heitellä roskiin. Ja valokuvat...oon lykännyt exän kuvat(albubeissa) hyllyn perälle mutta nyt ne piti ottaa sieltä pois,hiukan raotin ja kurkin niitä kuvia mutta ei..pakko oli läpsästä albumit kii ja viskata nurkkaan ja huomenna kai sit ettii niille laatikko ja viedä jonnekkin.En vaan pysty vieläkään kattelee vanhoja kuvia vaikka erosta jo aikaa mutta ei vaan,en pysty kattelee ...mut toisaalta miks pitäskään kun se on ollutta ja mennyttä.

Mä tsihittelen viikonloppuna,ehkä jo perjantainakin...:snotty:

Pitäs vaan keksiä jotain pientä purtavaakin,ajattelin josko tekis pitkästä aikaa pitsan mutta en tiedä mitä laittas täytteeks kun ite aika ronkeli mutta kun sitä sit muillekin pitäs tarjoilla,tarkotus kuitenkaan ei ole ruveta tekee mitään isoja määriä mutta jotain palanpainiketta.
mäkin luultavasti tsihittelen la :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä