The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Kaikkihan tietää ettei oo hyväksyttävää tupakoida autossa jossa on lapsia kyydissä.
Tässä tänään kaupungin katukuvassa nähty vinkki tupakoiville vanhemmille: käskekää kakaranne ulos autosta siksi aikaa kun imasette röökin mukavasti kuskin penkiltä persettä nostamatta, ja komentakaa kakara takaisin sisälle sitten kun on natsa heitetty ikkunasta ulos. Saahan se mukula siinä samalla terveellistä raitista ilmaa!

minä,
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288570734014.html
Yritin lausua tuota saksankielistä sanaa, ei oikein suju :)

Rindfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

Morgenströmiä kaikille :)!

Aurinkoa ja linnun liverrystä...ei muuten ole nuo tsirput just ollenkaan hiljaisina, pari tuntia vain ja sitten alkaa se sirkutus uudestaan. Hassuja ovat! Ja eilen illalla paikallinen käki sai vissiin auringonpistoksen kun etti avainnippujaan ihan tolkuttomasti kukkuen.

Mulla ois tiedossa semmonen vuoristoratapäivä :snotty:...

• Tykkää
Reactions: famipala
...jees box, ei auta muu kuin mennä ottamaan ainakin toisesta "sarvipäästä" otetta ja yrittää selättää sitä. Se nyt onkin se pikkusempi. Myöhemmin ilmaantuvaa tilannetta en sitten haluais ollenkaan ottaa vastaan ja käsitellä mutta. Eipä ne minulta lupaa kysy.

Voimauttavaa tiistaita kaikille :)!

Ps. Lahjotetaan kohta kaksi äkäpäätä poikalasta. Ei takaisinpalautusoikeutta :snotty:....*lähtee venyttämään pinnaansa*

kahvikirahvi
Miten tänä kesänä on ihan saatanan isoja ampiaisia? Ei sillä että ne mua haittais, mutta pörinä on ärsyttävää. Nyttenkin tuli joku 3-4cm mittanen otus vitukkaasti pörräämään ikkunalle :O

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä