Kyllä muuten on mikroshortsit ja hotpantsit aivan HELVETIN kivannäköisiä monenikäisillä naisilla kunhan kroppa on suhtkoht kunnossa - ei tarvitse välttämättä olla mikään19 v huipputreenattu uimari.Niinpä ja taitaa hyyyvin monelta puuttui itsekritiikki kun tuolla about puolet lähes kaikenikäisistä naisista (miinus yli 45v.) käyttää just sellasia samanlaisia perse-vilkkuu-sortseja. Yök! Ehkä ne näyttävät paremmalta treenatulla, hoikalla ihmisellä mutta ei perseen vilauttelu KELLÄÄN ole kivannäköistä.
No, sä tykkäät varmaan muutenkin hutsummasta. Mä en ole mitään noista mitä kuvailit mutta silti persettä, pillua tai tissejä ei tartte liiakseen vilautella julkisilla paikoilla.Kyllä muuten on mikroshortsit ja hotpantsit aivan HELVETIN kivannäköisiä monenikäisillä naisilla kunhan kroppa on suhtkoht kunnossa - ei tarvitse välttämättä olla mikään19 v huipputreenattu uimari.
Läskille ne eivät toki sovi eikä lisääntymisikänsä jo ohittaneille ämmääntyneille. Ahdasmielisten ja heikkoitsetuntoisten tuulipukuämmien mielipiteiden ei kuitenkaan saa antaa pilata kesää ja mahdollisuutta tuoda esille kauniita naisvartaloita.
Toki näyttää kivalta hyväkroppaisen päällä. Toki rinnatkin ovat kauniita, mutta ei niitä silti ole mun mielestä sopivaa näytellä koko kansalle kaupungilla.Kyllä muuten on mikroshortsit ja hotpantsit aivan HELVETIN kivannäköisiä monenikäisillä naisilla kunhan kroppa on suhtkoht kunnossa - ei tarvitse välttämättä olla mikään19 v huipputreenattu uimari.
Läskille ne eivät toki sovi eikä lisääntymisikänsä jo ohittaneille ämmääntyneille. Ahdasmielisten ja heikkoitsetuntoisten tuulipukuämmien mielipiteiden ei kuitenkaan saa antaa pilata kesää ja mahdollisuutta tuoda esille kauniita naisvartaloita.
Roskapankin terassi on muuten yks kaupungin aurinkoisimpia.Nyt äkkiä Hesarin Roskapankin terassille. Siellä sitä on silmanruokaa juomien lisäksi. Pieniä hotpantsejä rehevillä ja isoäänisillä kaupungin leideillä. Aurinko paistaa nyt just sinne kuumasti.
Niin se oli vaan mun mielipide. Ei siihen kai mitään perusteluita tarvita. Mun mielestä on sopiva vaate teineille tai parikymppisille, mutta kukin toki tyylillään. Käyttäköön ken haluaa, mutta itse en käytä siksi, kun eivät minun mielestäni ikäiselleni soviAi jaha, mitenniii:O