Kehtaatko käyttää mikroshortseja tai hotpantseja?

• Viestiketjun aloittaja Nurmis
  • Ensimmäinen viesti
Virkkula
Mä käytän joskus kuumina kesäpäivinä ja ihan vain siitä syystä, että se herättää kovastikin mielenkiintoa. Mihissä erityisesti, mutta närkästyneet toiset naisetkin jaksavat húvittaa minua!

"vieras"
Mun mielestä noi hotpantsit on kyllä alkkarit, siis oikeesti joku menis niissä terdelle...

Itse en kyllä menis edes mikroshortseissa, ainakaan sellaisissa missä pakarat vilkkuu, ihan vaan sen vuoksi että ne on mauttomat, varsinkin tälläisillä 30+ ikäisillä.

"vieras"
Mun mielestä sellaiset, joista näkyy pakarat on mauttomat ihan kokoon ja ikään katsomatta. Enemmänkin kuin mauttomat, musta on ihan käsittämätöntä, että ihmiset kulkevat kaupungilla pylly vilkkuen. Ranta on sitten eri asia, siellä nyt ollaan muutenkin bikinit päällä.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
en kehtais näitten mun läskien takia, mutta vaikka olisin laiha niin ei sopis mulle kun mun jalat on aina niin valkoset (en rusketu muutenkaan juuri yhtään, mutta jalat ei rusketu senkään vertaa, olis kamalan näköstä kun olis valkoset jalat). Mää en ainakaan koskaan kato pahalla jos jollain sellaset on jalassa, jos on hoikka ja timmi niin tuskin edes huomaan, lihavalla voisin kiinnittää huomiota kyseiseen vaatetukseen, mutta sama se mulle silti olis.

dgjhik
[QUOTE="vieras";28565508]Mun mielestä sellaiset, joista näkyy pakarat on mauttomat ihan kokoon ja ikään katsomatta. Enemmänkin kuin mauttomat, musta on ihan käsittämätöntä, että ihmiset kulkevat kaupungilla pylly vilkkuen. Ranta on sitten eri asia, siellä nyt ollaan muutenkin bikinit päällä.[/QUOTE]

Niinpä ja taitaa hyyyvin monelta puuttui itsekritiikki kun tuolla about puolet lähes kaikenikäisistä naisista (miinus yli 45v.) käyttää just sellasia samanlaisia perse-vilkkuu-sortseja. Yök! Ehkä ne näyttävät paremmalta treenatulla, hoikalla ihmisellä mutta ei perseen vilauttelu KELLÄÄN ole kivannäköistä.

mies5
Niinpä ja taitaa hyyyvin monelta puuttui itsekritiikki kun tuolla about puolet lähes kaikenikäisistä naisista (miinus yli 45v.) käyttää just sellasia samanlaisia perse-vilkkuu-sortseja. Yök! Ehkä ne näyttävät paremmalta treenatulla, hoikalla ihmisellä mutta ei perseen vilauttelu KELLÄÄN ole kivannäköistä.
Kyllä muuten on mikroshortsit ja hotpantsit aivan HELVETIN kivannäköisiä monenikäisillä naisilla kunhan kroppa on suhtkoht kunnossa - ei tarvitse välttämättä olla mikään19 v huipputreenattu uimari.

Läskille ne eivät toki sovi eikä lisääntymisikänsä jo ohittaneille ämmääntyneille. Ahdasmielisten ja heikkoitsetuntoisten tuulipukuämmien mielipiteiden ei kuitenkaan saa antaa pilata kesää ja mahdollisuutta tuoda esille kauniita naisvartaloita.

dgjhik
Kyllä muuten on mikroshortsit ja hotpantsit aivan HELVETIN kivannäköisiä monenikäisillä naisilla kunhan kroppa on suhtkoht kunnossa - ei tarvitse välttämättä olla mikään19 v huipputreenattu uimari.

Läskille ne eivät toki sovi eikä lisääntymisikänsä jo ohittaneille ämmääntyneille. Ahdasmielisten ja heikkoitsetuntoisten tuulipukuämmien mielipiteiden ei kuitenkaan saa antaa pilata kesää ja mahdollisuutta tuoda esille kauniita naisvartaloita.
No, sä tykkäät varmaan muutenkin hutsummasta. Mä en ole mitään noista mitä kuvailit mutta silti persettä, pillua tai tissejä ei tartte liiakseen vilautella julkisilla paikoilla.
Ymmärrän hyvin että miehet jotka eivät muuten kaunista naista näe kuin kaduilla, tykkäävät paljastavasta pukeutumisesta mutta älä luule että ne nuoret, kauniit naiset nauttivat likaisten pervojen tuijotuksesta.

"Lissu"
En todellakaan tällä kropalla. :D

...tosin en pitäisi vaikka olisi huippumallin vartalo, tulisi jotenkin tyrkky olo noista.

Mutta pitäköön mun puolesta ne joiden kropalle sopii ja pokka kestää. :)

[QUOTE="Vieras";28565968]En, eivät mielestäni kuulu yli 30 vuotiaan vaatevalikoimaan. Ihan hyvät nuorilla ja timmeillä tytöillä.[/QUOTE]

Ai jaha, mitenniii:O

"vieras"

Toki näyttää kivalta hyväkroppaisen päällä. Toki rinnatkin ovat kauniita, mutta ei niitä silti ole mun mielestä sopivaa näytellä koko kansalle kaupungilla.

[QUOTE="Vieras";28566092]Niin se oli vaan mun mielipide. Ei siihen kai mitään perusteluita tarvita. Mun mielestä on sopiva vaate teineille tai parikymppisille, mutta kukin toki tyylillään. Käyttäköön ken haluaa, mutta itse en käytä siksi, kun eivät minun mielestäni ikäiselleni sovi :)[/QUOTE]

No et sä onneks huomaa että oon yli kolmekymppinen:rolleyes:

Yhteistyössä