Kehtaatko käyttää mikroshortseja tai hotpantseja?

• Viestiketjun aloittaja Nurmis
  • Ensimmäinen viesti
Kehtaan. Kotona ja mielellään peiton alla pimeässä :LOL:

Ei, en siis todellakaan ole nyt siinä kunnossa, että voisin moisia ylleni pukea...mahdetaankohan niitä edes valmistaa mun vaatimassani koossa :D :D

Mutta ehkä ensi kesänä sitten? :)

en vielä
Joo jos ne on silti sen pituset et perse ei näy. Kaupoissa vaan suurin osa on just niin lyhyitä että perse näkyy. En tiiä onko muut huomannu ku näyttää kaiken kokoset niitä käyttävän. Ei se siis mua häiritte jos muut mutta ite en oon liian itsekriittinen ja en ihan haluu kaikille persettä näyttää ja koko ajan:)

"vieras"
En kehtaa enkä edes halua käyttää ko. vaatteita julkisilla paikoilla. Kyse ei ole omalla kohdalla takapuolen koosta tai muodosta vaan siitä, että mielestäni ne eivät ole aikuisen naisen tyylille sopivia. Ja ei, en ole myöskään mikään kukkahattutäti.

"surina"
Hitsi olen ihan varma, että tänään Vuosaaressa eräällä niistä kymmenistä terasseista oli nainen, jolla oli vaan lyhyt toppi ja ne pantsit oli sitten ihan vaan alkkarit, hipsterit. Tosi nätit, mutta ihan kuin niistä olisi näkynyt läpi. Venäjää se puhui kaverinsa kanssa ja nätti oli.

E.T
[QUOTE="surina";28564496]Hitsi olen ihan varma, että tänään Vuosaaressa eräällä niistä kymmenistä terasseista oli nainen, jolla oli vaan lyhyt toppi ja ne pantsit oli sitten ihan vaan alkkarit, hipsterit. Tosi nätit, mutta ihan kuin niistä olisi näkynyt läpi. Venäjää se puhui kaverinsa kanssa ja nätti oli.[/QUOTE]

No en edes ollu koko Vuosaaressa edes!!! Puhut puppua.

33333
Hotpantsit on kyllä alushousut.. o_O Mikroshortsit.. No en kehtaa pistää. En kehtaa pitää edes tavallisia shortseja, nipinnapin hametta joka yltää polviin. Mutta hameita en taas oikein osaa käyttää, ei ole mun juttu.
155cm/59kg on mitat. Ylipainoa siis löytyy. Katsotaan sitten uudestaan shortseja kun painoa on 50kg..

Nyt äkkiä Hesarin Roskapankin terassille. Siellä sitä on silmanruokaa juomien lisäksi. Pieniä hotpantsejä rehevillä ja isoäänisillä kaupungin leideillä. Aurinko paistaa nyt just sinne kuumasti.

zx
En ihmisten ilmoilla, BMI joku 21, mutta reisissä raskausarpia ja ovat tällähetkellä ei niin kiinteät + selluliittia. En kyllä muutenkaan viihdy niin paljastavissa vaatteissa.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja en vielä;28564406:
Joo jos ne on silti sen pituset et perse ei näy. Kaupoissa vaan suurin osa on just niin lyhyitä että perse näkyy.
Eihän ne ole hot pantsit tai micro shortsit jos ei persettä yhtään näe. Ne on sitten jo normaalit shortsit.

zx
En yleensä tykkää arvostella ihmisiä, mutta oli melko hurjan näköistä kun tytöllä oli "mikroshortsit" missä valehtelematta puolet pakaroista näkyi. Mun alkkaritkin peittää enemmän.. =)

Yhteistyössä