Ei se kiukkuselta vaikuttanu, kunhan kävi pöristelemässä ikkunat läpi ja suristeli takasin pihalle. Vaan ei silti kiinnostanut mennä sen lähemmin tutkailemaan kun osas ite sinne mistä tulikin..eihän vaan ollut kuitennii herhiläinen? Se on semmonen pirun iso ja kiukkunen surraaja...
...mun mielestä ne kaikki vaikuttaa kiukkusilta :snotty:...vallankin jos meinaavat ihan silmille hyppiä...Ei se kiukkuselta vaikuttanu, kunhan kävi pöristelemässä ikkunat läpi ja suristeli takasin pihalle. Vaan ei silti kiinnostanut mennä sen lähemmin tutkailemaan kun osas ite sinne mistä tulikin
on joku hämärä muistikuva, 8 kuulostaa aika sopuhinnaltaMuistakkos ruutis kun puhuttiin sähkölaskuista? Mun eka sähkölasku ajalta kun yksin asun, oli 7,89e.
moicca :kiss:Morooo:wave:
Sama, ihan kylmät väreet menee jo kun lukee niistä ötököistä mitään..tänään meinas päästä huuto kun partsilla istuin ja yhtäkkiä semmoinen pöriskö oli ihan nenän edessä. Se varmaan säikähti myös minuu, sen verran nopeesti häipyi Onneks....mä kyllä inhoon ihan kaikkia nuita mustakeltaraidallisia surraajia ja saan melkoiset hepulit aikaiseksi, jos semmoset ovat erehtyneet sisälle asti tunkemaan.
Nooh,mutta nyt kerkesin tulla kurkkimaan että onko täällä ketään.moicca :kiss:
oot tainnu olla joron jälillä kun ei oo näkyny ketjussa koko päivänä?
Mun vanhemmilla on kans aina ihan julmetun kylmä kesäsin sisällä,viimeks mulla oli villasukat jalassa vaikka ulkona oli turkasen kuuma...Käytiin vanhemmillani pyörähtämässä. Heillä on sisällä niin viileetä että meinas alkuun kylmä tulla..on sen verran tehokkaat tuulettimet vai mikä lie laite siellä pöhiseekään..
...olikos se viime kesää, kun oikein uutisoitiin nuista karmeista herhiläisistä...siis hitto, minkä tekivät ja mitä minä tein kun menin sitten urakalla ettimään juttua niistä :headwall:...nyt sitten oikeesti inhoon urakalla nuita pörriäisiä, vaikka hirmu tärkeitähän ne ovat.Sama, ihan kylmät väreet menee jo kun lukee niistä ötököistä mitään..tänään meinas päästä huuto kun partsilla istuin ja yhtäkkiä semmoinen pöriskö oli ihan nenän edessä. Se varmaan säikähti myös minuu, sen verran nopeesti häipyi Onneks..
Onkos heillä se ilmalämpöpumppuhäspäkkä, mitä niin kovin kilvan kehutaan?Käytiin vanhemmillani pyörähtämässä. Heillä on sisällä niin viileetä että meinas alkuun kylmä tulla..on sen verran tehokkaat tuulettimet vai mikä lie laite siellä pöhiseekään..
Nuin mäkin ennen tein mutta tätä nykyä taputan kerran ja napakasti selkään.meillä pyydetään ampparit sun muut hörhiläiset akkunasta lasin ja paperin avulla ja toimitetaan takaisin ulukokausteelle
Se voipi olla se,on kyl tehokas ainakin.Onkos heillä se ilmalämpöpumppuhäspäkkä, mitä niin kovin kilvan kehutaan?
Mitäs väriä laitat?Väri päässä,saa nähä onko kohta pitkin naamaakin..:snotty:
Oi! Minkäväristä kuontaloa pukkaa ?Väri päässä,saa nähä onko kohta pitkin naamaakin..:snotty:
mulla kanssa huomennaVäri päässä,saa nähä onko kohta pitkin naamaakin..:snotty: