The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...nyt on sitten tytönhuitukka käyty näyttämässä neuvolassa ja rokotettukin :). Reipas oli - täti totesikin, että tekee tehtävät niin sukkelasti ettei hän ehdi niitä kirjaamaan ylöskään :).

Kunhan nyt ei toi rokote tuo tullessaan mitään oireilua...aika kökkömäistä kärvistellä jossain kuumeessa näillä ilmoilla...

IhanaValo
..mä kyllä inhoon ihan kaikkia nuita mustakeltaraidallisia surraajia ja saan melkoiset hepulit aikaiseksi, jos semmoset ovat erehtyneet sisälle asti tunkemaan.
Sama, ihan kylmät väreet menee jo kun lukee niistä ötököistä mitään..tänään meinas päästä huuto kun partsilla istuin ja yhtäkkiä semmoinen pöriskö oli ihan nenän edessä. Se varmaan säikähti myös minuu, sen verran nopeesti häipyi :D Onneks..

IhanaValo
Käytiin vanhemmillani pyörähtämässä. Heillä on sisällä niin viileetä että meinas alkuun kylmä tulla..on sen verran tehokkaat tuulettimet vai mikä lie laite siellä pöhiseekään..

Sama, ihan kylmät väreet menee jo kun lukee niistä ötököistä mitään..tänään meinas päästä huuto kun partsilla istuin ja yhtäkkiä semmoinen pöriskö oli ihan nenän edessä. Se varmaan säikähti myös minuu, sen verran nopeesti häipyi :D Onneks..
...olikos se viime kesää, kun oikein uutisoitiin nuista karmeista herhiläisistä...siis hitto, minkä tekivät ja mitä minä tein kun menin sitten urakalla ettimään juttua niistä :headwall:...nyt sitten oikeesti inhoon urakalla nuita pörriäisiä, vaikka hirmu tärkeitähän ne ovat.

Mutta. Jos erehtyvät meillä sisälle tulemaan, niin eivätpä erehdy toista kertaa :kieh:. Nih.

Sitäpaitti. Mä saatan olla niille melkoisen allerginen, joten ihan senkin takia en pidä niitä suuressa suosiossa.

...eiiiih :D! Se pukkaa ihan miälenvikast iltavillityst meillä just ny, joten :wave:...tää yks samppa linnan äiti lähtee tainnuttamaan näitä väsyneitä rätkättäjiä...

Ois nyt tuo nukku- ukko mukana touhussa ja kumauttas kertalaakista kunnon osumat :snotty:...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä