Palstamiehistä kiihottavin?

• Viestiketjun aloittaja Ohhh ja Ahhh
  • Ensimmäinen viesti
"Eee"
Triplaisä ja dechs olis varmaan lähinnä mun hengenheimolaisia... Kiihottunu en kyllä ikinä oo palstakirjottelusta. Data on niin teennäinen, etten varmaan jaksais sitä yhtään...

Täytyy myöntää, että tää threadi saa hieman tällaisia fiiliksiä mussa nousemaan:

No älä nyt viitsi :D

Ja yhtään nyt sitä Datan kiihottavutta aliarvioimatta, veikkaan, että ainakin osa näistä "Data-vastaajista" on vastannut Datan nimen tähän ketjuun juuri siksi, että tietävät saavansa sulle moisen tunteen aikaan.

Kiusa se on katsos pienikin kiusa ja silleen...

• Tykkää
Reactions: astrolabe
No älä nyt viitsi :D

Ja yhtään nyt sitä Datan kiihottavutta aliarvioimatta, veikkaan, että ainakin osa näistä "Data-vastaajista" on vastannut Datan nimen tähän ketjuun juuri siksi, että tietävät saavansa sulle moisen tunteen aikaan.

Kiusa se on katsos pienikin kiusa ja silleen...
Noh, vuosi sitten Datan IRL-kaveripiiristä kaksi tunnusti hänelle tunteensa ja toinen yritti aika suorasukaisesti käydä kiinni, kun Data kertoi vakiintuvansa kanssani. Että sillai minun pelkoni pohjaa vahvasti todellisuuteen.

Noh, vuosi sitten Datan IRL-kaveripiiristä kaksi tunnusti hänelle tunteensa ja toinen yritti aika suorasukaisesti käydä kiinni, kun Data kertoi vakiintuvansa kanssani. Että sillai minun pelkoni pohjaa vahvasti todellisuuteen.
No joo, mutta tää on hei palsta :D Meinaan, että en mä usko, että Data näihin "Datafaneihin" tulee livenä juurikaan törmäilemään ja vaikka tulisikin, niin eiköhän se Data ole sunhun ihan yhtä lovena, kuin sinä häneen. Jotta eipä sulla taida hätiä mitiä olla :)

Mäkin listasin tuohon muutaman nikin, mutta en mä kyllä ajatellut tätä asiaa ihan niin vakavassa mielessä, ettäkö heidän kumppaniensa tulisi nyt mustasukkaisuutta tuntea. Ja kun tuossa joku oli mutkin palstan yhdeksi kiihiottavaksi mieheksi nimennyt, niin en usko, että omankaan siippani tarvitsee nyt hirmuisesti huolestua :D

• Tykkää
Reactions: Data ja astrolabe

Yhteistyössä