Kumpi lieLisbetti on kyllä nainen ennekuin kukaan kerkee korjaamaan
Valitettavasti Data ei suutelis toista miestä, vaikka miten nätisti pyytäisin. :'(Eiks se oo joku gay leffa (homofilmi)? Jossain vuorilla miesten välistä ja suuteluakin? Oma ukko jos semmoseen alkais niin sais lähteä. Ilmeisesti kaikki ei ajattele samoin
Miehesi pettää sinua tahtomattasikin tai tahtomattaan.Valitettavasti Data ei suutelis toista miestä, vaikka miten nätisti pyytäisin. :'(
Jätä se sika, mä voin ottaa sutValitettavasti Data ei suutelis toista miestä, vaikka miten nätisti pyytäisin. :'(
Kaikkivaltiaan puolison rooli ei oikein houkuta, kun olen itsekin aika kunnianhimoinen. Toisekseen, olen aivan mielettömän rakastunut Dataan.Jätä se sika, mä voin ottaa sut
No älä nyt viitsiTäytyy myöntää, että tää threadi saa hieman tällaisia fiiliksiä mussa nousemaan:
Noh, vuosi sitten Datan IRL-kaveripiiristä kaksi tunnusti hänelle tunteensa ja toinen yritti aika suorasukaisesti käydä kiinni, kun Data kertoi vakiintuvansa kanssani. Että sillai minun pelkoni pohjaa vahvasti todellisuuteen.No älä nyt viitsi
Ja yhtään nyt sitä Datan kiihottavutta aliarvioimatta, veikkaan, että ainakin osa näistä "Data-vastaajista" on vastannut Datan nimen tähän ketjuun juuri siksi, että tietävät saavansa sulle moisen tunteen aikaan.
Kiusa se on katsos pienikin kiusa ja silleen...
No joo, mutta tää on hei palsta Meinaan, että en mä usko, että Data näihin "Datafaneihin" tulee livenä juurikaan törmäilemään ja vaikka tulisikin, niin eiköhän se Data ole sunhun ihan yhtä lovena, kuin sinä häneen. Jotta eipä sulla taida hätiä mitiä ollaNoh, vuosi sitten Datan IRL-kaveripiiristä kaksi tunnusti hänelle tunteensa ja toinen yritti aika suorasukaisesti käydä kiinni, kun Data kertoi vakiintuvansa kanssani. Että sillai minun pelkoni pohjaa vahvasti todellisuuteen.