Mä olen nyt jo tehnyt selväksi, että sairaalaan ei tule ketään muita kuin mies ja esikoinen. Ja yks ystävätär, jos sattuu olemaan maassa ja kaupungissa silloin.
Molemman puolen isovanhemmat asuvat kyllä 500 km:n päässä, joten eivät muutenkaan ole ekoina oven takana. Lisäksi ajattelin tehdä isovanhempien numeroille soitonsiirron miehen puhelimeen muutamaksi päiväksi. Mä en vaan jaksa.
Mun mutsi on ihan kukkuupöö enkä ole muutenkaan hänen kanssaan kuin pakolliset tekemisissä ja anoppi on kyllä ihana, mutta puhelinkäyttäytyminen ja muu on vähän hakusessa. En halua siinä alkuhässäkässä jutella höpölöpöjä turhaan. Mies voi sit vastailla näihin. Sillä kestää pinnakin noita paremmin.
Ja todella ymmärrän ap:tä siinä, että kaikki isovanhemmat kun eivät ole niitä rauhallisia ja ymmärtäväisiä ja toisille omaa tilaa antavia.
Mun isä esim meni valokuvaamaan veljeni vaimon tissiä lähietäisyydeltä, kun oli esikoistaan imettämässä... No, veljeni puuttui asiaan ja talutti faijan ulos. Ja ukko vaan hämmästyneenä, että kaikesta sitä otetaan nokkiin, kun olis ollut niin hyvä sauma saada sellainen kuva, jolla sitten kiusoitella poikaa teini-iässä :O Ja mutsi (siis mun) vääntää itkua vieressä, että kun ei omia vanhempia kunnioiteta vaikka ollaan kaikkensa antaneita ja plaaplaa... |O