The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huh, pp.n kiukku vähän helpotti kun kävi vieraita. Pikkuvieraalle ponnahti täälläollessa kuume yli 39 asteeseen, oireitten perusteella vauvarokko. Jännä kyllä kun oli kuitenkin tosi reipas eikä vaikuttanu yhtään kipeältä. Pp.kin köhii minkä kerkeää ja nokka vuotaa, ja meikä on oksentanu tänään kahdesti. Jeah.

Saanko kuolla? Ihan jäätävä päivä.
:hug:....voi itku nuita tauteja...koettakaa molemmat tulla pian kuntoon...

Ei tässä sairastamisessa muuten mitään kun loma alko, mutta huomenna olis pp.n synttärijuhlat... :| Hän täytti tällä viikolla vuosia.
No eikä!!! Ei voi olla nuin huonoa tuuria ollenkaan :hug:.... Mä en muuten varmaan muistanut pikkupoikaa silloin onnitellakaan :snotty:...niin nyt sitten onnittelen isosti - molempia :flower: :)!

...jos joudutte perumaan, niin eihän sillekään mitään voi. Juhlitte sitten heti kun olette tervehtyneet molemmat :) - ja oikein kunnolla!

kahvikirahvi
No eikä!!! Ei voi olla nuin huonoa tuuria ollenkaan :hug:.... Mä en muuten varmaan muistanut pikkupoikaa silloin onnitellakaan :snotty:...niin nyt sitten onnittelen isosti - molempia :flower: :)!

...jos joudutte perumaan, niin eihän sillekään mitään voi. Juhlitte sitten heti kun olette tervehtyneet molemmat :) - ja oikein kunnolla!
No, katotaan nyt miten tää päivä menee josko sitä huomenna olis kun oliskin juhlakunnossa. Mutta mä taidan painua jälkeläisen perässä päiväunille, ennen kun isänsä pääsee töistä ja vie meitä kaupoille.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä