Ei niitä varmaan täältä löydy. Kyl mä kattomassa käyn, mutta luulen, että pitää lähtiä isompaan kaupunkiin noita ostelee. Tänää ei kyllä kerkee ku pitää mennä töihinki..ja sitte kuvaa tänne niin saadaan arvostella että löytykö hienot kamat
Ei niitä varmaan täältä löydy. Kyl mä kattomassa käyn, mutta luulen, että pitää lähtiä isompaan kaupunkiin noita ostelee. Tänää ei kyllä kerkee ku pitää mennä töihinki..ja sitte kuvaa tänne niin saadaan arvostella että löytykö hienot kamat
Jotain tarpeellista Täällä on vaan vähän huono valikoima, kun ei oo kun yksi pieni urheiluliike. Mut tarvii käydä nyt ainakin katsomasaMoiii
eli saat jotain mielekästä itsellesi,kiva.
itekin pitäs suoriutua ulos jossain välissä kunhan saan noi pyykit pestyy.pakko saada happea kun ollut sisätiloissa nyt keskiviikosta asti.
Jei! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28546947:Ainii.. 12 viikkoo ilman tupakkaa tuli eilen täyteen
Se kuume oli mulla,ei se sulle tule ollenkaan kun kiusas mua sunkin eestä.Voi jumaleissön tätä lenssua. Limaa kurkussa enempi kun laki sallii ja kauhee yskä ja nokka vuotaa, mutta missä on se kuume?? Pikkupuolikkaallakin on jonkin sortin uhmainen kiukkupersepäivä ja kaikki on huonosti.
Pitäis lähteä vielä tänään kaupoille ostamaan lahjaa ja leivontatarvikkeita ja illalla pitäis leipoakin huomista varten. Mur. Tekis mieli lahjottaa toi kakara vaikka spr.lle ja mennä peiton alle viikoks
Jaskat se mies mitään jaksoi hieroa illalla : / sanoi että tänään sit.Oikein ihanaa päivää teillekin ! ..jäikös muuten ne kolotukset eiliselle päivälle :hug:...?
Toi on aina niin jännää, kun lapset kasvavat ja rohkaistuvat pikkuhiljaa isoille tärkeille asioille kuten esim puhelinnumeron antamiselle tärkeälle kaverille . Jos hän ei sitä uskalla antaa, niin voithan sinä sitten sen antaa tai olla yhteyksissä.
Ja ole huoleti siitä, mitä keksitte puuhastella lomanne aikana - kyllä lapset keksii tekemistä ja jos ei keksikään, niin sitten voi vaikka tylsistellä yhdessä! Sekin on muuten hurjan tärkeä asia - että osaa tylsistyä ja viihtyä ainakin tovin siin tylsyydessä ja tekemättömyydessä .
Kunhan kelit olis kohdalleen, niin sitten on vain maailma avoinna...
Eli....ei tarttis kyllä olla ihan näin lämpsää :snotty:....
no jos mä tuun kuivaamaan niin auttasko se?Plaah! mitä järkeä on käydä suihkussa kun jo kuivamisessa tulee hiki melkeen vois takas taas mennä...
no jos mä tuun kuivaamaan niin auttasko se?
no ainahan semmoseen aikaa on, vesileikithän on mukavia
onko sulla enempikin aikaa,sitä kun voi näillä keleillä jotuu käymään usemminkin
sittenhän me ollaan harvinaisen samaa mieltäno ainahan semmoseen aikaa on, vesileikithän on mukavia
Aivan helmi. Sen verran on nuorempana tullut heiluttua klamydian tahdissa, että edelleen uppoaa.. kuten monet muutkin biisit
No hyvä sitte. Ei ollu turha ostos......:lääh: hienot on trikoot
no kylläpä te ootte heikossa hapessa :hug:Huh, pp.n kiukku vähän helpotti kun kävi vieraita. Pikkuvieraalle ponnahti täälläollessa kuume yli 39 asteeseen, oireitten perusteella vauvarokko. Jännä kyllä kun oli kuitenkin tosi reipas eikä vaikuttanu yhtään kipeältä. Pp.kin köhii minkä kerkeää ja nokka vuotaa, ja meikä on oksentanu tänään kahdesti. Jeah.
Saanko kuolla? Ihan jäätävä päivä.