The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Voi jumaleissön tätä lenssua. Limaa kurkussa enempi kun laki sallii ja kauhee yskä ja nokka vuotaa, mutta missä on se kuume?? Pikkupuolikkaallakin on jonkin sortin uhmainen kiukkupersepäivä ja kaikki on huonosti.
Pitäis lähteä vielä tänään kaupoille ostamaan lahjaa ja leivontatarvikkeita ja illalla pitäis leipoakin huomista varten. Mur. Tekis mieli lahjottaa toi kakara vaikka spr.lle ja mennä peiton alle viikoks :mad:

Voi jumaleissön tätä lenssua. Limaa kurkussa enempi kun laki sallii ja kauhee yskä ja nokka vuotaa, mutta missä on se kuume?? Pikkupuolikkaallakin on jonkin sortin uhmainen kiukkupersepäivä ja kaikki on huonosti.
Pitäis lähteä vielä tänään kaupoille ostamaan lahjaa ja leivontatarvikkeita ja illalla pitäis leipoakin huomista varten. Mur. Tekis mieli lahjottaa toi kakara vaikka spr.lle ja mennä peiton alle viikoks :mad:
Se kuume oli mulla,ei se sulle tule ollenkaan kun kiusas mua sunkin eestä.
Laitaa pp tänne,kyllä mä jo sen verran olen kunnossa että kärsin katella menoa ja meininkiä.

IhanaValo
Oikein ihanaa päivää teillekin :)! ..jäikös muuten ne kolotukset eiliselle päivälle :hug:...?

Toi on aina niin jännää, kun lapset kasvavat ja rohkaistuvat pikkuhiljaa isoille tärkeille asioille kuten esim puhelinnumeron antamiselle tärkeälle kaverille :). Jos hän ei sitä uskalla antaa, niin voithan sinä sitten sen antaa tai olla yhteyksissä.

Ja ole huoleti siitä, mitä keksitte puuhastella lomanne aikana - kyllä lapset keksii tekemistä ja jos ei keksikään, niin sitten voi vaikka tylsistellä yhdessä! Sekin on muuten hurjan tärkeä asia - että osaa tylsistyä ja viihtyä ainakin tovin siin tylsyydessä ja tekemättömyydessä :).

Kunhan kelit olis kohdalleen, niin sitten on vain maailma avoinna...:)
Eli....ei tarttis kyllä olla ihan näin lämpsää :snotty:....:D
Jaskat se mies mitään jaksoi hieroa illalla : / sanoi että tänään sit.
Vähän tässä oon koittanut pyöritellä hartoita ettei nyt ihan jumiin pääsis, viimeks kun oikeen jumahti niin sitä huimaustahan se aiheutti niin että siellä magneettikuvassakin hädissäni kävin ku en tienny mikä iski.

Minuu se numeron antaminen jännitti enemmän :D tavattiin tosin esikoisenkin päiväkotiaikainen kaveri jolle annettiin esikon numero että oisivat sitten yhteyksissä ehkä kesän aikana.

Nii, no mansikoita kun sais jossain vaiheessa tai herneitä niin voidaan vaikka viettää vähän erilainen leffa/mässäysilta :D
Ja on meillä tarkoituksena mökillä käydä ja vissiin jossain Jyväskylässä päin..ja tosiaan, varmasti keksitään kotonakin vaikka mitä :)

Ääh, minuu ahistaa tää paino jo niin paljon..aamupalaa tässä mietin, samalla pelkään että jos syön niin se lähtee sit taas "lapasesta" ja syön liikaa.

IhanaValo
Kivat pöksyt ATM!

Alkoipas sataa, oikeen saavista kaatamalla. Oltiin tuossa esikon kans ulkona kun ensin vähäsen vaan ripsi, kohta alkoi satamaan vähän kovemmin ja sitten ihan kuuli että nyt tulee ja kovaa, tuuli yltyi ja sade sitä mukaa. Sitten alkoi ukkonenkin jyristä.
Hassua miten tuokin tapahtui ihan minuuttien sisällä.

...ou jee, meillä kolistelee taivaanrannassa! Ja kohta taitaa sataakin! :)

Jännään, milloin nuorimmat kömpivät ylös päikkäreiltään...herättääkö kolina...

Huh, ja selvisin kaupunkireissulta! Olikin ihan kummallinen reissu, kun löytyi kaikki tarvittavat yhdestä ja samasta paikasta ja kohtuu ripeästikin :O...tosin lompakko kyllä kiitti :p...

Ja - rasti seinään!! Meitsi sai itellensä jopa uuden tunikan :O...ja aivan kertakaikkisen nökköset ruskee- vaaleenpunaset tennarit :O...

..mä tota vaaleenpunasta nyt itessäni ja itelläni vähän hämmästelen..kun eihän sitä tämmösellä...vanahalla akalla ennää parane olla...pinkeroista :snotty:...

...kun se on tullunna täytettyä sen 25- vuotta jo :snotty:...
usiammin kuin pari kertaa.....

:D

kahvikirahvi
Huh, pp.n kiukku vähän helpotti kun kävi vieraita. Pikkuvieraalle ponnahti täälläollessa kuume yli 39 asteeseen, oireitten perusteella vauvarokko. Jännä kyllä kun oli kuitenkin tosi reipas eikä vaikuttanu yhtään kipeältä. Pp.kin köhii minkä kerkeää ja nokka vuotaa, ja meikä on oksentanu tänään kahdesti. Jeah.

Saanko kuolla? Ihan jäätävä päivä.

Huh, pp.n kiukku vähän helpotti kun kävi vieraita. Pikkuvieraalle ponnahti täälläollessa kuume yli 39 asteeseen, oireitten perusteella vauvarokko. Jännä kyllä kun oli kuitenkin tosi reipas eikä vaikuttanu yhtään kipeältä. Pp.kin köhii minkä kerkeää ja nokka vuotaa, ja meikä on oksentanu tänään kahdesti. Jeah.

Saanko kuolla? Ihan jäätävä päivä.
no kylläpä te ootte heikossa hapessa :hug:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä