silittele hellästi koipea ja nosta sitä ylemmäsNäin tulee tapahtumaan*silittelee alkuun*
silittele hellästi koipea ja nosta sitä ylemmäsNäin tulee tapahtumaan*silittelee alkuun*
*puhaltaa ja ampuu amorin nuolia*tänne kans amorin osumia kiitos!
josko joku huti osuis tännekin*puhaltaa ja ampuu amorin nuolia*
vaikka en olekaan amor
josko joku huti osuis tännekin
yritän ihan vaan varovasti silitellä ettei lipsahda silittelyt väärään osastoon:xmas:silittele hellästi koipea ja nosta sitä ylemmäs
no ei kannata olla turhan tarkka ettei tuu stressiäyritän ihan vaan varovasti silitellä ettei lipsahda silittelyt väärään osastoon:xmas:
Me ei olla tässä oikein edes mitään vielä suunniteltukaan, kun en etes vielä tiedä milloin mies meinaa lomansa pitää... Hyvin löyhästi on höperihtinyt, että joskus juhannuksena jäis lomalle mutta mä en usko, ennen kuin se päivä tulee . Niin monta kertaa nämä loma alottamiset ovat siirtyneet ja siirtyneet ja siirt...että sitten vasta olen juonessa mukana, kun huomaan, että mies ei ole kolmeen päivään mihinkään kotoa liikkunut. Voipihan se olla taas melkoista soputumista ens alkuun, kun näkeekin toista putkeen joka päivä ...Pakko on joo, pää räjähtää muuten.
Juu, kyllä net siitä lutviutuu ja ainahan kaiken saa lihoiksi.
Juu, kannattaa odottaa.
Mitäs kesäsuunnitelmia sulla on ?
niin ettet pane pahakses jos vähän lipsahtaa,se on hyvä se kun mulla tuppaa joskus vähän niin käymään.no ei kannata olla turhan tarkka ettei tuu stressiä
ei se nyt niin nöpönnuukaa ole
Malttamaton kattimus pikemminkin :snotty:...ketjun amor :heart:
en pane, pois se minusta :saint:niin ettet pane pahakses jos vähän lipsahtaa,se on hyvä se kun mulla tuppaa joskus vähän niin käymään.
koipi kun koipiyritän ihan vaan varovasti silitellä ettei lipsahda silittelyt väärään osastoon:xmas:
molemmat käyMalttamaton kattimus pikemminkin :snotty:...
Kiitos :heart:
näin vähän aattelinkin mutta aattelin varmistaa jos vaikka niin sattuis käymäänen pane, pois se minusta :saint:
*swiiiiuhhh.....swiiuhh...*tänne kans amorin osumia kiitos!
pitäis kuitenkin varmaan kohta panna maate :saint:en pane, pois se minusta :saint:
niinhän sitä täytyis itsekin tehdä, hyviä öitä sullemä taidan vetätytyä yöpuulle :öitä:
ei pyytäny viekkuun noh,minkäs sille voimä taidan vetätytyä yöpuulle :öitä:
Ai himputti, sekin vielä...sitä tiiäkään jos vaikka päästäs Tampereelle! Mä niin tykkään siitä kaupungista ja viime kerrasta on aivan liian kauan ...molemmat käy
ja särkänniemessähän on myös se joku koiramäen juttu uutena
voihan niistä kierteistä joku osuu ja jos ei osu niin eikai sillekkään mitään sitten voi.*swiiiiuhhh.....swiiuhh...*
...nää nyt voi olla hiukan kierteisiä, kun ei mulla toi sihti ole ikinä mikään hyvä ollut mutta jos vaikka osuis ja uppois tuurillaan
Enkä mäkään mikään amor ole, vinkeä vastarannankiiski paremminkin, joka sai ite nenilleen ja pumppuunsakin, kun aikansa temppuili vastaan :heart:
Mä tahtoisin kans käyä Tampereella,siitä on aikaa kun viimeks käyny eli joskus mukulana viimeks enkä kyl rehellisesti muista onko tullu sen kummemmin käytyy,no särkänniemes ehkä kerran pari.läpi ajettu tuhansia kertoja kun mummulaan mentiin.Ai himputti, sekin vielä...sitä tiiäkään jos vaikka päästäs Tampereelle! Mä niin tykkään siitä kaupungista ja viime kerrasta on aivan liian kauan ...
Osuu, osuu, ihan varmasti osuu - usko pois vaan . Se jysäyttää kyllä just silloin, kun vähiten odottaa...voihan niistä kierteistä joku osuu ja jos ei osu niin eikai sillekkään mitään sitten voi.
sä tuot kyllä niin hyvää mieltä aina oikea positiivisuuden perikuva:heart: