The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pakko on joo, pää räjähtää muuten.
Juu, kyllä net siitä lutviutuu ja ainahan kaiken saa lihoiksi.
Juu, kannattaa odottaa.

Mitäs kesäsuunnitelmia sulla on ? :)
Me ei olla tässä oikein edes mitään vielä suunniteltukaan, kun en etes vielä tiedä milloin mies meinaa lomansa pitää... Hyvin löyhästi on höperihtinyt, että joskus juhannuksena jäis lomalle mutta mä en usko, ennen kuin se päivä tulee :D. Niin monta kertaa nämä loma alottamiset ovat siirtyneet ja siirtyneet ja siirt...että sitten vasta olen juonessa mukana, kun huomaan, että mies ei ole kolmeen päivään mihinkään kotoa liikkunut. Voipihan se olla taas melkoista soputumista ens alkuun, kun näkeekin toista putkeen joka päivä :)...

Mutta joo, kait me jossain käydään kurvailemassa vaunulla. Tehään semmosia pikkusia pyrähdyksiä tässä lähimaastossa. Ja varmaan ne perinteiset riekkumisreissut huvipuistoissa tulee tehdyksi myös...esikoinen houri tässä että ois pakko päästä Tanskaan Legolandiin, poika on aivan intohimoinen legojen kanssa puuhastelija, keskimmäinen taas tahtois päästä Tampereelle Angry Birds- häspäkkeeseen ja nuorimmainen hakemaan sen oman lumileopardin Ähtäristä, joten :D...vedämme pitkää tikkua :p!

No, niin tai näin, lähettinpä reissuun eli emme, niin yks on tasan varmaa - me aiotaan ottaa irtiotto arjesta ja nauttia kesästä, satoi tai paistoi. Ja varsinkin esikoiselle suon tämän, sen verta rankka kouluvuosi jää kohta taakse.

...ja tuli taas lyhyesti itseni ilmaistua :snotty:...

• Tykkää
Reactions: famipala
ostin muuten tänään ulos sellaisen kivan pienen radion :)
ei tarvitse enää kuunnella kuulokkeilla puhelimesta :)

sitten pitäis ostaa jonkinlainen kettinki :whistle:

mulla on joku puinen härveli joka pyörii tuulessa mutta siitä on se ketju hävinnyt enkö yhtään muista millanen se oli

*swiiiiuhhh.....swiiuhh...*

...nää nyt voi olla hiukan kierteisiä, kun ei mulla toi sihti ole ikinä mikään hyvä ollut mutta jos vaikka osuis ja uppois tuurillaan :)

Enkä mäkään mikään amor ole, vinkeä vastarannankiiski paremminkin, joka sai ite nenilleen ja pumppuunsakin, kun aikansa temppuili vastaan :) :heart:
voihan niistä kierteistä joku osuu ja jos ei osu niin eikai sillekkään mitään sitten voi.

sä tuot kyllä niin hyvää mieltä aina:) oikea positiivisuuden perikuva:heart:

• Tykkää
Reactions: famipala
Ai himputti, sekin vielä...sitä tiiäkään jos vaikka päästäs Tampereelle! Mä niin tykkään siitä kaupungista ja viime kerrasta on aivan liian kauan :)...
Mä tahtoisin kans käyä Tampereella,siitä on aikaa kun viimeks käyny eli joskus mukulana viimeks enkä kyl rehellisesti muista onko tullu sen kummemmin käytyy,no särkänniemes ehkä kerran pari.läpi ajettu tuhansia kertoja kun mummulaan mentiin.

voihan niistä kierteistä joku osuu ja jos ei osu niin eikai sillekkään mitään sitten voi.

sä tuot kyllä niin hyvää mieltä aina:) oikea positiivisuuden perikuva:heart:
Osuu, osuu, ihan varmasti osuu - usko pois vaan :). Se jysäyttää kyllä just silloin, kun vähiten odottaa...

Ja kiitos kauniista sanoistasi :) - mä ihan nyt häkellyin kokonaan....tämmösiin nyt ole tottunut :snotty:....

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä