The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:hug:...unet tulevat tarpeeseen. Onneksi sulla on tässä aikaa säätää rytmiä kohdalleen. Mutta sitä ennen yritä häätää tauti pois, inhottavaa olla kesällä kipeenä.
Eiköhän se tästä vaikka aika tuskaa se näillä keleillä on sairastaa mutta sillehän ei mitään voi jos iskee tautia päällensä. Huomenna kyllä tosiaan menen pikkusen haistelee ulkoilmaa,ihan vaan sen verran että saa happea.

No voi ei :D! Onneksi ei kuitenkaan enempää mennyt tärviölle, ettei ollut leipärasvoja tai vaikka jäätelöä kassissa...vois olla aika liukasta kyytiä siellä takapenkillä...

Meillä on huomenna illalla kevätjuhla. Ja jos vanhat merkit paikkaansa pitävät, niin huominen päivä on melkoista äksöniä aamusta iltaan, kun kaikilla on enempivähempi jännitystä ilmassa :)
niinpä tai jotain lihoja tms pilaantuvaa :)
minä vuodatin tänään kyyneleitä kun kutosluokkalaisille laulettiin jäähyväislaulu kun vaihtavat koulua..

No hoi :D! Oikein hyvää lomaa puurtajalle! Onko pitkäkin breakki tiedossa? Reissuntynkää, matkaa jonnekin? Möksäilyä?

Ja mitä ihmettä - muuttohommissa? Jokos te laitatte hynttyyt yhteen :)?
2 viikkoa nyt aluksi tod.näk, täytyy katsoa, jos loppukesästä ehtii lisää. Yrittäjänä lomat on vähän mitä sattuu ja palkattomana menee tämäkin loma.
Möksäilyä ainakin , reissun tynkää pitää katsoa sitten lähempänä.

Juu, mulla on rahat loppu ja pitää myydä talo. :D No ei vaan, kaverille muuttohommia, kun sillä on muutto edessä. Tosin ei välttämättä mullakaan kaukana, sen verran lyhennyksiä rästissä, tai siis maksuvapaalla.
Hynttyitä ei ainakaan vielä olla yhteen laittamassa. ;)

2 viikkoa nyt aluksi tod.näk, täytyy katsoa, jos loppukesästä ehtii lisää. Yrittäjänä lomat on vähän mitä sattuu ja palkattomana menee tämäkin loma.
Möksäilyä ainakin , reissun tynkää pitää katsoa sitten lähempänä.

Juu, mulla on rahat loppu ja pitää myydä talo. :D No ei vaan, kaverille muuttohommia, kun sillä on muutto edessä. Tosin ei välttämättä mullakaan kaukana, sen verran lyhennyksiä rästissä, tai siis maksuvapaalla.
Hynttyitä ei ainakaan vielä olla yhteen laittamassa. ;)
Kyllä sitä pitää vaikka väkisin päästä edes toviksi loman makuun ja rentoutua kunnolla. Eihän sitä hullukaan jaksa vievata koko aikaa. Nyt sitten nautiskelet näistä kahdesta viikosta ens alkuun :).

Ja raha- asiatkin järjestyvät varmasti ajan kanssa. Pitää vain ens alkuun sopeutua muutoksiin ja suunata ajatukset sitten vain sitkeästi tulevaan. Eli siihen että homma hoituu ja asioista selviydytään :).

Ja hö nyt teitä, kun ette te olleetkaan vielä muuttamassa :)! Mä niin nyt oisin teijät laittanut saman katon alle asumaan ripeänä toiminnan tyttönä ;)...! No, hyvää kannattaa odottaa....:)

• Tykkää
Reactions: famipala
Kyllä sitä pitää vaikka väkisin päästä edes toviksi loman makuun ja rentoutua kunnolla. Eihän sitä hullukaan jaksa vievata koko aikaa. Nyt sitten nautiskelet näistä kahdesta viikosta ens alkuun :).

Ja raha- asiatkin järjestyvät varmasti ajan kanssa. Pitää vain ens alkuun sopeutua muutoksiin ja suunata ajatukset sitten vain sitkeästi tulevaan. Eli siihen että homma hoituu ja asioista selviydytään :).

Ja hö nyt teitä, kun ette te olleetkaan vielä muuttamassa :)! Mä niin nyt oisin teijät laittanut saman katon alle asumaan ripeänä toiminnan tyttönä ;)...! No, hyvää kannattaa odottaa....:)
Pakko on joo, pää räjähtää muuten.
Juu, kyllä net siitä lutviutuu ja ainahan kaiken saa lihoiksi.
Juu, kannattaa odottaa.

Mitäs kesäsuunnitelmia sulla on ? :)

ketjun amor :heart:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä