oikeesti täällä on kyllä välillä ihan hassua porukkaa. Jos joku toivoo toista ja saakin erilaista niin heti puukkoa selkään. Eihän tuohon voi äitinä vaikuttaa, se on pettymys mikä tulee ja menee. Onhan se pettymys saada sairas vauva tms. sairaus mihin ei voi itse vaikuttamaan. Silloin onkin eri ääni kellossa opettamassa elämään.Alkuperäinen kirjoittaja Kylmäkkö;28539973:Voi harmi. Toivottavasti elämä opettaa.
Saa tietysti. Vauvojen nimilaput vaihtuvat muutenkin usein.Eikö sitä sais vaihettua poikaan synnärillä myöhemmin? Kannattaa ainakin kysyä.
Minä en ymmärrä sitä, ettei saisi olla pettynyt lapsen sukupuoleen sen selvittyä. Lisäksi se, että ap pettyi tulevan vauvan sukupuoleen, ei ole pois lapsettomilta. Minua ainakin ärsyttää tässä ketjussakin jo useamman lapsettoman valitus ap:lle. Vaikea uskoa, etteivät lapsettomat valittaisi myös välillä jostain turhasta. Kyllä ihminen saa valittaa, vaikka jollakin olisi asiat vielä huonommin.kuule sä sentään oot raskaana ja saat lapsia kun niin moni ei ole ja saa koskaan omaa lasta. ihme valittaja olet!
Elä pelkää, sun geenejäs en tosiaankaan oo kärkkymäs.Uskaltaako synnärillä nukkua hetkeäkään, kun joku hullu jo suunnittelee tekevänsä vaihdokit? Meille poika tulossa.
Onko sulla akaatti lapsia?Minä en ymmärrä sitä, ettei saisi olla pettynyt lapsen sukupuoleen sen selvittyä. Lisäksi se, että ap pettyi tulevan vauvan sukupuoleen, ei ole pois lapsettomilta. Minua ainakin ärsyttää tässä ketjussakin jo useamman lapsettoman valitus ap:lle. Vaikea uskoa, etteivät lapsettomat valittaisi myös välillä jostain turhasta. Kyllä ihminen saa valittaa, vaikka jollakin olisi asiat vielä huonommin.
Entäs jos niitä poikia ei olisi tullut?minä toivoin koko ajan tosi kovasti poikaa, ja niin mieskin. Synnytyksen jälkeen meinasin haluta lähteä kotiin ilman koko vauvaa! mies ehkä kesti paremmin ns pettymyksen ja hoiti vauvaa osastolla ja alkuun kotonakin mun kanssa, mun puolesta. Ja kun kaikki sen oikeesti tietää, vaikka mies mitä sanois, niin ainakin se yksi poika saatava.
Tyttö tuli hiljalleen rakkaaksi minullekin ja onneksi saimme sitten 2 poikaa.
Onko näihin asioihin nyt mitään järjellisiä "syitä"? Kunhan nyt olisin pojan halunnut, ei siihen sen kummempaa syytä ole.Alkuperäinen kirjoittaja täi;28540161:Mikä tytöstä tekee pettymyksen tai miksi olisit niin kovasti halunnut juuri pojan?
No, jos sulle ei kelpaa tyttövauva, niin mä voin kyllä ihan mielelläni adoptoida sen ihanan pienen tyttövauvan.No se nyt oli tiedossa, että sieltä voi kumpi vaan tulla, mutta halusin niin kovasti poikaa, ja olin "varma", että poika se on. Oon pettyny, kun ei ollukaan poika. Tänään sain tietää,