Kerro lisää.Rakenneultrassa selves. Ei, ei oo sama, ainakaan tällä hetkellä, kumpi sieltä tulee.
Kuten jo sanoin, sen verran on tullu oltua bilsan tunneilla hereillä, että tiedos oli, ett kumpinvaan voi tulla. Mutta petyny oon silti, mutta eiköhän tää tästä..ei tommosten ihmisten pitäs saaha tehdä lapsia kun niin vaan toivotaan sitä tiettyä sukupuolta.käsittämätöntä että ei tajuta sitä että voi tulla ihan kumpi vaa ja sit täällä itketään kun tuleekin se "väärä".sääliksi käy tulevaa lastasi kun joutuu sinun lapseksesi.moni muu olisi iloinen tulevasta lapsesta oli se sitten kumpi tahansa.
Kysyjä tarkoitti, että millä perusteella sä olit "niin varma että se on poika"? Koska mikään poika- tai tyttöolo ei tarkoita vielä mitään!No, että se on poika. Joo, tietysti annetaan adoptioon.
Eihän se pois olekaan, mutta tuntuu vain hölmöltä kuunnella noita yhyy väärä sukupuoli-kitinöitä, kun vois olla pahemminkin. Mutta joo, tietysti pettymys sukupuolesta on myös sallittu tunne, kunhan nyt vain työstät sitä ja pääset sen yli. Saat ihanan pikkutytön, onnea!Enkä kyllä käsitä, kiten mun pettymys sukupuolesta on pois joltain lapsettomalta?
Eli toivoa vielä onMulle keskimmäinen oli pitkään vaan "vauva" en edes kutsunu häntä etunimellä, koska jotenkin se poika tuntui niin...en mä tiedä, se vaan oli kovin vieras ajatus, että mulla olis poika. Mut kyllä siihen tottui ennen kun se kouluun meni !