Mitä sinun tenavasi tekevät parhaillaan?

• Viestiketjun aloittaja "äiree"
  • Ensimmäinen viesti
"äiree"
Meillä on tenava hirmuisen levoton ( ei ole ottanut ADHD-lääkettään ) ja kinuaa / mankuu / jankkaa jotain ihan turhan päiviäisiä juttuja. Olen yrittänyt komentaa, että mene siitä pihalle energiaa purkamaan, mutta ei. Äsken hän hipsi sänkyynsä kirjoja lukemaan. Muuten hän ollut kuin ns. pieni pyörremyrsky.

Välillä tuntuu, niin huh huh-meiningiltä nämä viikonloput ja pian tässä alkaakin jo kesäloma. Sitten tätä menoa / meininkiä on katseltava koko kesä, kunnes elokuussa jälleen koulut alkavat.

Pitää kyllä keksiä kaikenlaista tekemistä lapselle kesällä, ettei päivät mene tämmöisiksi levottomiksi hulinapäiviksi.

"vieras"
[QUOTE="hohhoijaa";28520951]No olipa kivasti sanottu.[/QUOTE]

No totta tuo on. Mä en olisi pärjännyt jonku seinille kiipeilevän kanssa. Joskus käy sääliksi vanhempia joiden näkee olevan ihan puhki kun lapset on "vähän vilkkaita". :)

[QUOTE="vieras";28520979]No totta tuo on. Mä en olisi pärjännyt jonku seinille kiipeilevän kanssa. Joskus käy sääliksi vanhempia joiden näkee olevan ihan puhki kun lapset on "vähän vilkkaita". :)[/QUOTE]

Sääli ihan rauhassa kun sulla aikaa siihen on kun sinulla on se rauhallisempi tenava :)

"vieras"
Ovat mummolassa hoidossa. Meillä on remontti alkamassa ja miehen kanssa sitä valmistelemme tämän päivän, ei voi pitää pieniä tuossa jaloissa pyörimässä etteivät telo itseään.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28520979]No totta tuo on. Mä en olisi pärjännyt jonku seinille kiipeilevän kanssa. Joskus käy sääliksi vanhempia joiden näkee olevan ihan puhki kun lapset on "vähän vilkkaita". :)[/QUOTE]

Samaa mieltä. Ja nuo "vähän vilkkaat" kakarat pilaavat esim. leikkipuistossa normaalien lasten leikit.

Yhteistyössä