Kielsin sitten tytöltä risteilyn isän kanssa

• Viestiketjun aloittaja Paha olla
  • Ensimmäinen viesti
Paha olla
Tytön piti tänään lähteä isänsä ja hänen uuden avovaimon kanssa risteilylle. Tuo "avovaimo" ilmestynyt kuvioihin ihan tyhjästä. Mies jätti minut joulukuussa ja kuulema ei ollut ketään toista. Toissaviikolla laittoi meiliä, että löytänyt uuden naisen ja asuvat yhdessä.

Risteily osuu isän viikonlopulle, mutta minulla vaan on takki niin tyhjä, että en nyt jaksa alkaa työstää tätä uutista. Laitoin tekstarin, että tytöllä kuumetta ja jää kotiin. Mielestäni miehen on ensiksi juteltava kanssani asiat selviksi ja kerrottava totuus erosta. Sitten ollaan molemmat vapaita jatkamaan elämäämme. Tuntuu vaan niin väärältä, että tyttö jää tässä välikäteen :(

"sipsi"
Anteeksi, mutta en vaan ymmärtänyt pointtia, miksi tyttö ei pääse risteilylle. Otsikon perusteella luulin, että isällä on päihdeongelma tms. ja et uskalla lasta mukaan päästää.

Selvittäkää asianne keskenään, mutta älä hyvä ihminen sotke lasta tuollalailla kahden aikusien väleihin. Onhan erostannekin jo puoli vuotta aikaa, vaikka se kuinka tuskaiselta tuntuisikin. Eikö tyttö nyt kuitenkin ehtisi vielä mukaan?

"vieras"
Sinähän tässä nyt asetit tytöt sinun ja exäsi taisteluiden väliin. Miksi ihmeessä aiheutit lapsellesi tuollaisen pettymyksen etkä päästänyt risteilemään isänsä kanssa? Olisiko tyttö ollut jollain tavalla vaarassa?

Tiedän, just tollanen olo. Tyttö itkee huoneessaan, kun oli odottanut reissua. Mä en osaa elää tätä eronneen yh:n roolia. Tunteet liian pinnassa ja satutan pientä vaikka on mulle tärkein
Kannattaa ottaa itseään niskasta kiinni, pyytää anteeksi käytöstäsi sekä lapselta että ex:ltä ja kysyä jos vielä pääsisi reissuun mukaan. Itket ja käyt asiaa sitten läpi keskenäsi kun olet yksin kotona.

Näin
Voi hyvä ihme sentään mitä idiootteja. Lapsi menettää odottamansa risteilyn siksi että äiti ei kestä että exällä on uusi.
Nyt kasva aikuiseksi ap ja äkkiä. Puhelin käteen ja soitto exälle.

Blue
Jos mun mies jättäisi mut yhtäkkiä ja toimisi noin niin voin olla varma että olisin rikki. Missään nimessä en kyllä vaatisi miestä "käsittelemään sitä" minun kanssani, ei hänellä ole mitään velvollisuutta sitä edes tehdä, saati että jaksaisin itse kuunnella lässytystä uudesta vaimokkeesta. Enkä sotkisi lapsia missään nimessä tuohon asiaan (toisaalta ymmärrän että se on helppo tapa kostaa exälle mutta en milloinkaan voisi lapsiani satuttaa). Itkisin ja raivoisin sitä asiaa yksin niin kauan että se ei enää sattuisi...

• Tykkää
Reactions: Madicken04
Tytön piti tänään lähteä isänsä ja hänen uuden avovaimon kanssa risteilylle. Tuo "avovaimo" ilmestynyt kuvioihin ihan tyhjästä. Mies jätti minut joulukuussa ja kuulema ei ollut ketään toista. Toissaviikolla laittoi meiliä, että löytänyt uuden naisen ja asuvat yhdessä.

Risteily osuu isän viikonlopulle, mutta minulla vaan on takki niin tyhjä, että en nyt jaksa alkaa työstää tätä uutista. Laitoin tekstarin, että tytöllä kuumetta ja jää kotiin. Mielestäni miehen on ensiksi juteltava kanssani asiat selviksi ja kerrottava totuus erosta. Sitten ollaan molemmat vapaita jatkamaan elämäämme. Tuntuu vaan niin väärältä, että tyttö jää tässä välikäteen :(
Miksi ihmeessä jätät lapsen välikäteen jos se kerta sinustakin tuntuu väärältä?

Te olette eronneet ja sillä hyvä, ei sen ex:n tarvi sen enempää sinulle selitellä asioita ja syitään. Ehkä hänellä oli jo tuo uusi nainen tai sitten ei, väliäkö sen. Varmaan ottaa päähän mutta älä nyt sitä lapselle kosta, ei se lapsen vika kuitenkaan ole.

Kyse ei ole pelkästään tästä kerrasta, kun ex huomaa sinun valehdelleen ja estäneen lapsen reissun pahassa lykyssä hän rupeaa kostamaan vastaavasti ja taas lapsi kärsii. Vanhempien ero ja uudet kumppanit on lapsille kova paikka jo ilman että vanhemmat itse kiusaavat tuolla lasta enempää.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28516616]Toivottavasti tämä oli vitsi? ei kukaan voi olla noin itsekäs ja katkera kuspää?![/QUOTE]

Ota nyt nopeasti isään yhteys ja peru koko homma jos ei ole liian myöhäistä!

Yhteistyössä