Mikä sitten on liian pyöreä? Jos miehet kerta tykkäävät hieman pyöreistä naisista, mutta missä menee raja?

• Viestiketjun aloittaja "Katja"
  • Ensimmäinen viesti
Meinasin jo sanoa, että antaa olla, mutta en voi. Kyllä normaalipainoisellakin naisella voi olla rinnasta suurin osa rasvaa. Vai meinaatko, että esimerkiksi tolla Astrolabella on vaan niin suuret rintarauhaset? Jos koko johtuu isoista rintarauhasista, rinnat on suht kovat.
Heh, en ole Astrolaben rintoja nähnyt (saati sitten koettanut...), joten siihen/niihin en pysty kommentoimaan. :LOL:

Mutta olkoon. Sovitaan, että tissien koostumus voi vaihdella niin paljon yksilöllisesti, että mitään yleispätevää asiasta ei voida sanoa. :)

Peyote
Mulla on ainakin vähintään puolet rinnoista pelkkää rasvaa. Imettäessä varmaan sitten oli suurin osa sitä rauhasta kun ne oli turvonneet. Mä oon kuitenkin normaalipainoinen ihminen.

"Vieras"
Etkö KOSKAAN ole nähnyt paria jossa mies on hoikka ja nainen pyöreämpi?

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28501193:
Tämä on kyllä niin "jännä juttu", että tosielämässä en muista tällaiseen törmänneeni koskaan. Pikemminkin juuri toisin päin; itsestään fyysisesti huolehtivat ihmiset suosivat sukupuolesta riippumatta samoja ominaisuuksia myös kumppanissaan.

Ja itse aiheeseen sen verran, että en pysty sanomaan täysin kategorisesti, missä pituus-paino -suhteessa nainen on liian pyöreä. Sen vaan näkee, kun kohdalle sattuu. Muodot ovat mukava asia silloin, kun ne johtuvat lihaksista (tai niistä maitorauhasista...), mutta läskistä en pidä.

Peyote
[QUOTE="vieras";28501577]Pienirintaiset aina haukkuu isorintaisia läskitisseiksi, niinhän se aina menee :LOL:[/QUOTE]

Ei, vaan rinnoissahan kuuluu olla rasvaa. Joillain sitä on enemmän. Joillain on sitten vaikka pepussa enemmän.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28501533:
Heh, en ole Astrolaben rintoja nähnyt (saati sitten koettanut...), joten siihen/niihin en pysty kommentoimaan. :LOL:

Mutta olkoon. Sovitaan, että tissien koostumus voi vaihdella niin paljon yksilöllisesti, että mitään yleispätevää asiasta ei voida sanoa. :)
Joo, nyt ollaan jo sellasella alueella, että onneksi Data on likimain Kehällä jo. :D

Olen todella huono maidontuottaja ja rinnoilla on kuitenkin kokoa sellaisen J- tai K-kupin verran tällä hetkellä. :p

[QUOTE="Vieras";28501581]Etkö KOSKAAN ole nähnyt paria jossa mies on hoikka ja nainen pyöreämpi?[/QUOTE]

Toki olen, mutta siitähän ei ollut kyse. Kyse oli siitä, että minun kokemusmaailmassani liikunnalliset ihmiset sukupuolesta riippumatta tykkäävät siitä, että myös kumppani harrastaa aktiivisesti liikuntaa. Ja aika usein tämä aktiivinen liikunta näkyy sitten myös kropassa. Ei pelkästään hoikkuutena (narkomaanitkin ovat käsittääkseni useimmiten varsin hoikkia?), vaan pikemminkin tietyllä tapaa urheilullisena tai atleettisena ruumiinrakenteena. En siis ole koskaan huomannut kenenkään aktiiviliikkujan aivan erityisesti suosivan "pyöreitä" (=ylipainoisia) naisia tai miehiä.

Ihan joka ikistä liikuntaa/urheilua aktiivisesti harrastavaa ihmistä en tietenkään tunne. :)

[QUOTE="vieras";28501577]Pienirintaiset aina haukkuu isorintaisia läskitisseiksi, niinhän se aina menee :LOL:[/QUOTE]

En ole koskaan tuollaista kuullut sanottavan. Meillä on kaikilla oman kokoiset tissit ja hyvä niin.

• Tykkää
Reactions: Kais
ok
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28501373:
Muistan linkittäneeni tämän tänne ennenkin, mutta menköön nyt. Eli, kun katsotte tältä sivulta -> https://fi.wikipedia.org/wiki/Rinnat löytyvää läpileikkauskuvaa naisen rinnasta, niin mitä siinä teidän mielestänne on eniten?
Tuossa on kuva maitoa tuottavasta rinnasta. Ei vaan ole suomenkieliseen wikipediaan sitä kirjoitettu.
Katsopas täältä sivulta kuvaa otsikolla "Mammogenesis", jossa rinta eri "tiloissa".

Lactation and Breastfeeding - Obstetrics | Fastbleep

Vierasmies
Varmasti osa tykkäävätkin, mutta osa ei pidä sitä olennaisena. En osaa sanoa kuinka tärkeä, mutta mun tuttavapiirissä urheilevat miehet urheilevat omaksi ilokseen ja harrastuksekseen. Itselläkin on tukevareisinen vaimo ja tykkään pyöreistä naisista, toki arvostan terveellisiä elämän tapoja. Sinänsä esim. hoikka tupakoitsija on 100x kamalampi kuin pulleampi savuton.

En todellakaan pidä "atleettisesta" naisesta vaikka urheilen itse. Hyi vittu jotain sixpackia tai erottuvaa epäkäslihasta ja laatikkohartioita naisella

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28501668:
Toki olen, mutta siitähän ei ollut kyse. Kyse oli siitä, että minun kokemusmaailmassani liikunnalliset ihmiset sukupuolesta riippumatta tykkäävät siitä, että myös kumppani harrastaa aktiivisesti liikuntaa. Ja aika usein tämä aktiivinen liikunta näkyy sitten myös kropassa. Ei pelkästään hoikkuutena (narkomaanitkin ovat käsittääkseni useimmiten varsin hoikkia?), vaan pikemminkin tietyllä tapaa urheilullisena tai atleettisena ruumiinrakenteena. En siis ole koskaan huomannut kenenkään aktiiviliikkujan aivan erityisesti suosivan "pyöreitä" (=ylipainoisia) naisia tai miehiä.

Ihan joka ikistä liikuntaa/urheilua aktiivisesti harrastavaa ihmistä en tietenkään tunne. :)

t u

Olet sitten kaiketi AINA kuulemassa, mitä pienirintaiset puhuvat?

Varmasti osa tykkäävätkin, mutta osa ei pidä sitä olennaisena. En osaa sanoa kuinka tärkeä, mutta mun tuttavapiirissä urheilevat miehet urheilevat omaksi ilokseen ja harrastuksekseen.
Tietysti näin onkin. Mutta kyllähän se helpottaa elämää aika tavalla, jos molemmilla puolisoilla on yhtäläinen käsitys liikunnan tarpeellisuudesta. Eipä tarvitse sitten ainakaan kinata ajankäytöstä liikunnan suhteen. Kun molemmat liikkuvat aktiivisesti, niin kumpikaan ei ajattele liikuntaan käytetyn ajan olevan pois "perheen yhteisestä ajasta" tms. :)

En todellakaan pidä "atleettisesta" naisesta vaikka urheilen itse. Hyi vittu jotain sixpackia tai erottuvaa epäkäslihasta ja laatikkohartioita naisella
Hah, liika on aina liikaa kaikessa, niin tässäkin. Mutta naisilla lihasmassan kasvattaminen överiksi vaatii niin h-vetisti duunia, että kenenkään ei varmasti tarvitse pelätä tämän tapahtuvan vahingossa ja huomaamatta. :D

Maailmassa on erilaisia naisvartaloita ja on erilaisia makuja, niin naisilla kuin miehilläkin.
Kaikki ei tykkää samasta eikä tarvia, myös mielipiteitä on paljon.
Ja jokaiselle tyypille löytyy ottajansa ja ihminen joka rakastaa.
Eikä kukaan ole huonompi tai parempi vain koon tai ulkonäön takia.
Hyväksykää toiset ja itsenne sellaisena kun on.

Mitä tulee isoon naiseen ja hoikkaan mieheen parina, niin näin on meillä.
Mie oon ylipainoinen ja mies hoikka ja molemmat hyväksytään toisemme sellaisena ku ollaan.

Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28502435:
Hah, liika on aina liikaa kaikessa, niin tässäkin. Mutta naisilla lihasmassan kasvattaminen överiksi vaatii niin h-vetisti duunia, että kenenkään ei varmasti tarvitse pelätä tämän tapahtuvan vahingossa ja huomaamatta. :D
On se miehilläkin ankaran työn tulos, että tulee lihakset joihin kiinnittää huomiota. Naurattaa vähän kun palstalla ajatellaan, että salilla käyvä mies on tyyliin joku svartsineggeri ihan tosta vaan. Oikein pelätään, että entäs jos tulee lihaksia, ei eiiii, ei salille! :D (itse en kyllä erityisemmin jaksa kehoani kasvattaa, koska olen nainen, eikä kiinnosta muutenkaan)

"isipappa"
Maailmassa on erilaisia naisvartaloita ja on erilaisia makuja, niin naisilla kuin miehilläkin.
Kaikki ei tykkää samasta eikä tarvia, myös mielipiteitä on paljon.
Ja jokaiselle tyypille löytyy ottajansa ja ihminen joka rakastaa.
Eikä kukaan ole huonompi tai parempi vain koon tai ulkonäön takia.
Hyväksykää toiset ja itsenne sellaisena kun on.

Mitä tulee isoon naiseen ja hoikkaan mieheen parina, niin näin on meillä.
Mie oon ylipainoinen ja mies hoikka ja molemmat hyväksytään toisemme sellaisena ku ollaan.
Ihan just näin.

Jostain syystä ulkonäköpaineet kasautuvat juuri naisille. Me miehet noin keskimäärin saamme olla reilusti rumia. Itse en peiliin katso oikeastaan koskaan, paitsi partaa ajaessani. Viimeisin punnitus tosiaankin armeijassa vuonna -87.

Asia, joka naistenkin pitäisi ymmärtää taitaa olla se, että maailmassa on miehiä, joita ei hurmata tisseillä, perseellä tai ampiaisvyötäröllä. Hymy, huumorintaju, ajatukset ja taito ilmaista niitä vie isipappaa huomattavasti tehokkaammin.

Exvaimokultani tosin on yhä hurjan kaunis ja hoikka, mutta se on sattuman sanelema juttu. Hänet olisin ottanut, vaikka olisi ollut Medusakasvoinen pullukka.

Sairaalloinen ylipaino tai anoreksia on asia erikseen, mutta viehätysvoima ja kiinnostus piilee vallan muualla kuin kiloissa.

Tuli tällanen aiheeseen liittyvä artikkeli vastaan. Naiset riisuvat, miehet arvostelevat. Ilmeisesti miehet eivät ole sokeita esim.ylipainolle tai mahanahan venymiselle, mutta jos kokonaisuus muuten toimii, eivät takerru yksityiskohtiin. Se on hyvä asia, onhan palstalla kysymyksiä kuten voiko kukaan mies kiinnostua jos käytän sukkahousuja/minulla on raskausarpia/pilluni ei ole viivamallia. Eli juttu ei kariudu yhteen kauneusvirheeseen tms. Mutta se linkki:

Do men like you naked? We ask panel to rate six brave girls on photoshoot | The Sun |Woman

srd
Ei se paino vaan se olemus. Itse olen 159cm/100kg, rintava ja persevä ja reitevä. Joka puolelta pehmeä. En kuitenkaan ole huonokontoinen, ihoni on hyvä ja hymy leveä. Joten haittaako se, että läskiä löytyy?

Ei kuulemma haittaa. Ja jos mies ei tykkää niin pysyköön friendzonella ;)

Yhteistyössä