Mikä sitten on liian pyöreä? Jos miehet kerta tykkäävät hieman pyöreistä naisista, mutta missä menee raja?

• Viestiketjun aloittaja "Katja"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";28500858]?? eiköhän se korkein riman asento olen juuri se jossa syödään terveellisesti ja normaalisti?
Vai meinaatko vääntää sen jotenkin niin, että on ihanan tavoitteellista syödä kituamalla tms?[/QUOTE]

En käsittääkseni valinnut noista kuvista sitä anorektista? Urheilullinen vartalo vaatii terveellistä ruokavaliota (jota tietysti yritän ylläpitää)?

Mies pimeästä
[QUOTE="...";28500657]http://25.media.tumblr.com/9214335621bcb2c18d87a56578f61166/tumblr_mhavc2kFOa1rcfhroo1_500.jpg

No, jos olet tai olisit mies niin kumpi mielummin kropalta tämä vai supermarjo (=hyvin hoikasta esimerkki)?[/QUOTE]

Tämä on nainen minun makuuni :)
Enkä ole mikään läskifetissi, ei tuo ole edes paha vielä.
Enemmän luotaantyöntävänä pidän sellaista luisevaa keskitysleirivangin näköistä joka kyttää joka suupalaa ja lenkkeilee/kuntoilee maanisesti. Supermarjo on hyvä esimerkki minulle epänaisellisesta luuviulusta, ei sytytä sellaiset ei. Se myös tietty riippuu siitä miten nainen kantaa kilonsa ja pukeutuu ym.
Sellaiseen harmaaseen tunikaan ja telttakankaaseen kääriytynyt kaulaton huonoryhtinen näyttää nopeasti paljon lihavammalta kuin onkaan eikä herätä muutenkaan mielenkiintoa.

Itse olen roteva, en siis lihava. Tykkään elämän mukavuuksista joten nainenkin on sen mukainen. Että ei se bmi vaan ne yhteiset jutut ja maailmankuva.

Joku tuossa muuten mainitsikin läskeistä läskipoliiseista. Olen tämän huomannut itsekin, tosi hassua kun joku kaulaton sikaniska vouhkaa jonkun normaalipainoisen naisen läskeistä tosi tuomitsevasti samalla kun mättää toista herkkumunkkia naamaansa. Puistattavaa.

"Vieras"
Kuten sanottu, tälläistä kuulen ainoastaan palstalla, en oikeassa elämässä koskaan.
Kuuleeko sun ystävät oikeassa elämässä tällaista?

Mä olen käsittänyt, että palstalle on valikoitunut tietyllä maulla varustettuja miehiä. Ehkä sen takia, että äideistä on stereotypia, että ovat kaikki pulleita. Tosielämässä en oo juurikaan törmännyt tuohon makuun.

Itse olen vähän pyöreä, normaalipainon ylärajalla. Lievä ylipainokin voi tietyllä kropalla näyttää hyvin viehättävälle. Eli juurikin siinä indeksin 24-26 ympäristössä tietyissä tapauksissa on juuri sitä sopivaa pyöreyttä.
En oikeasti osaa sanoa. Itse ainakin olen tyytyväinen nyt vaikka mahaa on ja reittä on ja käsivartta löytyy. Ennen olin luuviulu niin osaan nähdä sen miten kroppa voi missäkin painossa.

Peyote
Itse olen vähän pyöreä, normaalipainon ylärajalla. Lievä ylipainokin voi tietyllä kropalla näyttää hyvin viehättävälle. Eli juurikin siinä indeksin 24-26 ympäristössä tietyissä tapauksissa on juuri sitä sopivaa pyöreyttä.
En oikeasti osaa sanoa. Itse ainakin olen tyytyväinen nyt vaikka mahaa on ja reittä on ja käsivartta löytyy. Ennen olin luuviulu niin osaan nähdä sen miten kroppa voi missäkin painossa.
En mä sanois sua pyöreäksi ollenkaan. Meheväksi ennemminkin.

[QUOTE="Noora";28500219]Jostain syystä muuten hoikat ja liikunalliset miehet yleensä tykkäävät, jos naisella on pehmeyttä ja sitten taas jos mies on itse ylipainoinen, niin silloin ollaan yleensä kauheita läskipoliiseja. Jännä juttu.[/QUOTE]

Tämä on kyllä niin "jännä juttu", että tosielämässä en muista tällaiseen törmänneeni koskaan. Pikemminkin juuri toisin päin; itsestään fyysisesti huolehtivat ihmiset suosivat sukupuolesta riippumatta samoja ominaisuuksia myös kumppanissaan.

Ja itse aiheeseen sen verran, että en pysty sanomaan täysin kategorisesti, missä pituus-paino -suhteessa nainen on liian pyöreä. Sen vaan näkee, kun kohdalle sattuu. Muodot ovat mukava asia silloin, kun ne johtuvat lihaksista (tai niistä maitorauhasista...), mutta läskistä en pidä.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Joku vinkkasi tässä ketjussa mybodygallery sivustosta. Kiitos siitä. Olen pikkuisen pullukka, taikka naisellisen kurvikas. Siitä huolimatta, vaikka saankin ihailua osakseni ja täytän vaatteeni kauniisti, näen peilikuvassani liikaa virheitä. Jostain kumman syystä, kun katsoin melkein samanlaisia vartaloita kuin omaani, osasin nyt pitää itseäni kauniina ja seksikkäänä. Kiitos sivuvinkistä :)

Mitä siihen pyöreyteen tulee, niin en usko, että sillä painolla on se suurin merkitys. Ennemminkin sillä, minne se rasva on sijoittunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28501193:
Muodot ovat mukava asia silloin, kun ne johtuvat lihaksista (tai niistä maitorauhasista...), mutta läskistä en pidä.
Kyllä kai se niiden maitorauhasten ympärillä oleva pehmeys on läskiä itteään, siis rasvaa. Mutta se kai saa jonkun erityisarmahduksen miesten silmissä.

Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28501275:
Toki se rasva voi sijoittua paremmin tai huonommin, mutta kyllä niiden maitorauhasten ja sidekudoksen kokokin vaihtelee.
Rinnoista tosi pieni määrä on rauhasta. :) usein pienistä tisseistä tulee paljon maitoa.

Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28501310:
Nii-in? Varmaan kutakuinkin yhtä usein kuin suuristakin, eikö?
Mututuntumalla keskimäärin isoista ei tule maitoa niin hyvin. Voi olla tietty virheellinen tieto.

Mut siis sitä vaan, et kyllä rinnasta suurin osa on ihan läskiä.

Tuo on piirretty kuva, mies hyvä. :D
Veikkaan, että se on piirrettu sen vuoksi, että valokuva "aidosta asiasta" tuolla tavoin avattuna olisi aika lailla vaativampi toteuttaa... :)

EDIT: Ja vaikka tässä on siis on menty ikään kuin helpomman kautta ja käytetty piirrettyä kuvaa, niin en silti pysty hahmottamaan, miksi siinä olisi pyritty vääristelemään sitä rinnan koostumusta.

Viimeksi muokattu:
Tuota öö, miten tämä nyt aivan tissikeskusteluksi muuttui? Rintarauhasia on monen kokoisia, toisiila on rauhasten ympärillä enemmän rasvaa ja toisilla vähemmän. Kaiken kokoisilla rinnoilla voi imettää.

Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28501420:
Veikkaan, että se on piirrettu sen vuoksi, että valokuva "aidosta asiasta" tuolla tavoin avattuna olisi aika lailla vaativampi toteuttaa... :)

EDIT: Ja vaikka tässä on siis on menty ikään kuin helpomman kautta ja käytetty piirrettyä kuvaa, niin en silti pysty hahmottamaan, miksi siinä olisi pyritty vääristelemään sitä rinnan koostumusta.
Kuvassahan on selvästi pieni rinta. Maitorauhaset turpoaa imetyksen aikana kyllä, ainakin kaksinkertaiseksi. Maitorauhaset voi tuntea kädellä rinnan läpitse, en tiedä ootko kokeillut.

Eikä sillä nyt niin väliä ole mulle, mitä ainetta kenenkin tissit on. Ihan se ja sama. Isorintaisilla niistä suuri osa on rasvaa. Joillain rasva asettuu siten, että sitä riittää rintoihin paljonkin, vaikkei sitä olis keskivartalossa. Ja siis kuuluukin olla naisella rasvaa tietyissä paikoissa.

Eikä sillä nyt niin väliä ole mulle, mitä ainetta kenenkin tissit on. Ihan se ja sama. Isorintaisilla niistä suuri osa on rasvaa. Joillain rasva asettuu siten, että sitä riittää rintoihin paljonkin, vaikkei sitä olis keskivartalossa. Ja siis kuuluukin olla naisella rasvaa tietyissä paikoissa.
Juu, eipä sillä mitään väliä olekaan. Tartuin vain siihen (huolimattomaan?) heittoon, että suurin osa rinnoista on rasvaa. Kun näinhän ei siis tavanomaisessa tilanteessa ole. Toki sitten jos ylipainoa on reippaasti, niin eiköhän sitä kerry tisseihin ihan siinä missä muuallekin.

Summa summarum: Normaalipainoisen naisen tisseistä suurin osa EI OLE rasvaa. Are we happy now?

Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28501492:
Juu, eipä sillä mitään väliä olekaan. Tartuin vain siihen (huolimattomaan?) heittoon, että suurin osa rinnoista on rasvaa. Kun näinhän ei siis tavanomaisessa tilanteessa ole. Toki sitten jos ylipainoa on reippaasti, niin eiköhän sitä kerry tisseihin ihan siinä missä muuallekin.

Summa summarum: Normaalipainoisen naisen tisseistä suurin osa EI OLE rasvaa. Are we happy now?
Meinasin jo sanoa, että antaa olla, mutta en voi. Kyllä normaalipainoisellakin naisella voi olla rinnasta suurin osa rasvaa. Vai meinaatko, että esimerkiksi tolla Astrolabella on vaan niin suuret rintarauhaset? Jos koko johtuu isoista rintarauhasista, rinnat on suht kovat.

Yhteistyössä