Juu, peräänajaja maksaa koska hänen ois pitänyt muistaa pitää riittävä turvaväli. Siksi hän varmaan sulle huusikin kun vitutti entistä enemmän kun tiesi joutuvansa itse maksumieheksi.Peräänajaja maksaa, ihan sama mitä kuski on sinulle huutanut.
Oletpa sinä fiksu, reiätöntä kuskia ei todellakaan autossa koskaan ole. Pisteet sinulle.Ei pidä paikkaansa. Reiät ratissa...
Samaa mietin. Miksi pitää mainita automerkit muille kun paikalla oleville? Ymmärrän että poliisille puhutaan automerkeistä kun tapahtunutta kuvaillaan.Alkuperäinen kirjoittaja Minkä merkkinen auto ap:lla?;28500736:Onko sulla joku fiat tai skoda kun piti oikein mainita toisten automerkit?
Ehkä siksi että se on helppoa yksilöidä niin kolarissa osallisina olleet.Samaa mietin. Miksi pitää mainita automerkit muille kun paikalla oleville? Ymmärrän että poliisille puhutaan automerkeistä kun tapahtunutta kuvaillaan.
Kertomasi perusteella ei syy kuitenkaan ole sinussa vaikka toisaalta epäilyttää koko juttu juuri noiden automerkkien tärkeyden takia.
Eläinkuljetuksien pitäisi olla vielä tavallista varovaisempia!se on peräänajajan vika, joten marsukuski yritti vain pelotella.
Niinpä. Siis yksilöidä esim. poliisille. Ei sillä ole mitään merkitystä tällä palstalla. Ehkä ap ei yleensäkään pidä Audi tai Mersu merkkisillä autoilla ajavista ja siksi piti tuoda esille että he ovat olleet tässä osallisina.Ehkä siksi että se on helppoa yksilöidä niin kolarissa osallisina olleet.
HihMarsu on marsu vaikka tähden keulaan tyrkkäis.
No ehkä se huusi sen takia et se just oli mersumies. Olen itse autoalalla töissä ja tiettyjen automerkkien omistajilla on tiettyjäluonteenlaadun ominaisuuksia...
Mut siis, ole huoleti,et joudu maksamaan mitään. Siis sillä oletuksella et sulla on voimassa oleva liikennevakuutus.Jos jotain maksuja ikinä tulee niin ne menee sun liikennevakuutuksesta.
mut tää ainakin sun kertomuksen perusteella olis sen verran selvä homma, et Audi- ja
Mersukuskit kyllä maksaa vakuutuksestaan sun Fordin pellien oikomiset, sairaalakulut ym.
Itse olin kolarissa muutama kk takaperin. Tosin itse istuin hanttarin paikalla.
vieläkin pelottaa välillä auton kyydissä mutta joka päivä on parempi. Itselle auttoi se että en jäänyt
pelon kanssa kotiin vaan olin jo kaksi päivää myöhemmin itsekin auton ratissa, heti kun niska ja
selkäsäryt hellittivät. Jos olisin jäänyt kotiin sillä verukkeella,etten uskalla olla autossa niin
en varmaan pystyisi kulkemaan autolla.