The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Miun pitäis aamulla uskaltaa kahden lapsosen kans pyöräilemään..ei nyt kamalan pitkää matkaa mut kuitenkin muutama tien ylitys. Kunhan muistaisivat kuunnella, vaikka onhan toi lenkki useempaan kertaan menty kävellen aiemmin.

Miun pitäis aamulla uskaltaa kahden lapsosen kans pyöräilemään..ei nyt kamalan pitkää matkaa mut kuitenkin muutama tien ylitys. Kunhan muistaisivat kuunnella, vaikka onhan toi lenkki useempaan kertaan menty kävellen aiemmin.
kyllä se sujuu :)
jos sun pyörässä on soittokello, soitat aina sitä ennen tienylityksiä
sanot heille että se on pysähtymismerkki :)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
juu, ylämäet pyrkii meneen polkemalla suht isolla vaihteella ylös :D
tietenkään kaikkia ei jaksa mennä isoilla vaihteilla mut polkien kyllä :)

lasten kanssa on kyllä kanssa tietysti kiva pyöräillä, tai sitten voi kävellä reippaasti :)
Esikoisen kanssa mentiin viime kesänä aika haipakkata fillareilla mettäteillä, siellä turvallisempaa lapsen kanssa kuin mitä maantiellä - täällä kun on aika nihkeesti fillariteitä, tai siis tän kylän ympäri nyt kärryyttelee vaikka miten mutta rupee noi maisemat aika nopeasti kyllästyttämään.

Kahden nuorimman kanssa sitten menen itse reippasti kävellen/hölkäten - tyttö kun vasta ottaa tuntumaa enempi liikenteessä liikkumiseen. Poikien kanssa päikseen voi sitten mennä jo hyvin kympin lenkille :), esikoisen jo pitemmille.

• Tykkää
Reactions: famipala
Ilmaisin itseäni huonosti,tarkoitin että ajan työmatkat edelleen autolla,pakko kun käyn toisella paikkakunnalla ja kilometrejä tulee paljon!...muuten sitten auto on jatkossa parkissa ja matkat jalan tai pyörällä.

Joo laita kumpaakin*nams*
...sä mitään huonosti ilmaissut...mä ite luin päin seiniä :O :snotty:...

Mutta sullahan on hanskassa sitten tuo vapaa- ajanliikunta :)!

Oukkei - mä laitan sulle palasen molemmilla hilloilla ja jätän semmosen makupalakohdan ihan ilman hilloa, niin pääset makustelemaan :p....silvousplait :)

Mä en malta odottaa, milloin noi raparperit on kypsiä...tahtoo tehdä rapsupiirakkaa :p...vaikka niin vannoinkin, etten nyt ainakaan pariin kuukauteen mitään leivo :snotty:...

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
...sä mitään huonosti ilmaissut...mä ite luin päin seiniä :O :snotty:...

Mutta sullahan on hanskassa sitten tuo vapaa- ajanliikunta :)!

Oukkei - mä laitan sulle palasen molemmilla hilloilla ja jätän semmosen makupalakohdan ihan ilman hilloa, niin pääset makustelemaan :p....silvousplait :)

Mä en malta odottaa, milloin noi raparperit on kypsiä...tahtoo tehdä rapsupiirakkaa :p...vaikka niin vannoinkin, etten nyt ainakaan pariin kuukauteen mitään leivo :snotty:...
Tästä se pyöräilykesä alkaa pitkälle syksyyn asti:)

tängjuu pannarista*:p maistuu namilta*

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä