Noistahan oli se versio missä oli takajouset ja keskellä "vaihdekeppi" kaverilla oli semmonen ja vähän kävi kateeksisillon kun mä olin lapsi niin oikeen vimosen päälle pyörä oli tämmönen
taisit rikkoa 2000 sivun :flower: :flower:Mikä perkeleen vaisto se on lapsilla joka sanoo "nyt äiti syö, minä en aiokaan nukkua"?
:flower: 2000-sivun korkkaaja!Mikä perkeleen vaisto se on lapsilla joka sanoo "nyt äiti syö, minä en aiokaan nukkua"?
ei maha kestää kysyä että paljo tuli maksaa?JES! Tuli hyviä uutisia postissa - MULLE ON MYÖNNETTY AVIOERO!
Onnittelut ilmeisestikin saa toivottaa :flower:JES! Tuli hyviä uutisia postissa - MULLE ON MYÖNNETTY AVIOERO!
ei maha kestää kysyä että paljo tuli maksaa?
noinko pian se tuli II-vaiheestaJES! Tuli hyviä uutisia postissa - MULLE ON MYÖNNETTY AVIOERO!
Itse ero ei mitään, ositus jotain 70tonnia... Miehen osa on reilu.ei maha kestää kysyä että paljo tuli maksaa?
Totta hitossa saa onnitella, vihdoin pääsin eroon taakasta!Onnittelut ilmeisestikin saa toivottaa :flower:
Juu, käräjäoikeudessa oltiin yllättävän ripeitä, näemmä.noinko pian se tuli II-vaiheesta
kukat varmaan paikallaan :flower:
pitääx tuosta tykätä
tulihan eron hakemisesta laskuItse ero ei mitään, ositus jotain 70tonnia... Miehen osa on reilu.
Ens kerralla meet naimisiin rikkaan naikkosen kanssa niin jos ero tulee niin on sun vuoro saada osituksiaItse ero ei mitään, ositus jotain 70tonnia... Miehen osa on reilu.
tai sitten jos ei rikasta löydy niin avioehtoEns kerralla meet naimisiin rikkaan naikkosen kanssa niin jos ero tulee niin on sun vuoro saada osituksia
ei paha mut panee varmaan miettimään että milloin panee pallon uudelleen jalkaanItse ero ei mitään, ositus jotain 70tonnia... Miehen osa on reilu.
tai jos ei pane enää ollenkaanei paha mut panee varmaan miettimään että milloin panee pallon uudelleen jalkaan
Tuo koko homma meni mun asianajajani kautta, siis koko helkkarin avioero, siihen sisältyi kaikki hakemukset yms., mutta vissiinkin tuo kakkosvaihe oli jotain hiukkasen päälle 40 euroa.tulihan eron hakemisesta lasku
tuleeko muuten tuosta kakkosvaiheesta lasku?
Niin täytyy tehdä, minä en enää aio olla se, joka maksaaEns kerralla meet naimisiin rikkaan naikkosen kanssa niin jos ero tulee niin on sun vuoro saada osituksia
Oli tuo aikamoinen mälli maksettavaksi, mutta mennyt mikä mennyt ja olisi se enemmänkin voinut olla. Todellakin panee miettimään.ei paha mut panee varmaan miettimään että milloin panee pallon uudelleen jalkaan
Tuhansia. Minä en sitä maksanut, mutta kallis oli.paljo muuten kustantaa että loijari hoitaa divorsin?