Et satu tietämään kuka ostais 500 suklaaky*rpää toi on niin hyvä kohta
Mistäköhän tollasia sais:saint:
ei luomu käy?Et satu tietämään kuka ostais 500 suklaaky*rpää toi on niin hyvä kohta
ok.Tuo koko homma meni mun asianajajani kautta, siis koko helkkarin avioero, siihen sisältyi kaikki hakemukset yms., mutta vissiinkin tuo kakkosvaihe oli jotain hiukkasen päälle 40 euroa.
En mäkään varma ole tuosta hinnasta, kun en ole itse eroa hoitanut. Eka vaihekin maksoi jotain, se oli varmaan sen 80e.ok.
mulle tuli ekasta vaiheesta 80e lasku
maksettiin se puoliksi
ja varmaan noissakin eroja, hinnoissa siisTuhansia. Minä en sitä maksanut, mutta kallis oli.
no käy käy,sahan siitäkin suklaaversion jos niikseen haluaa:ashamed:ei luomu käy?
En mäkään varma ole tuosta hinnasta, kun en ole itse eroa hoitanut. Eka vaihekin maksoi jotain, se oli varmaan sen 80e.
Totta ja tuo oli tuttu asianajaja. Ja meillä oli harvinaisen sekava ero, kun oli avioehtoa ja yhteistä omaisuutta ja sitten osittain omistettua jne...ja varmaan noissakin eroja, hinnoissa siis
ja riippuu varmaan myös siitä kuinka paljon asianajaja joutuu "tekeen" töitä
niinkauan kun on aidosti sinkkuKuinka pitkään on soveliasta eron jälkeen muuten exän käyttää yhdysnimeä?
On sillä uus jarrumies, mutta mun sukunimi se vaan keikkuu siellä perässä liitteenä...niinkauan kun on aidosti sinkku
sitte kun on uus jarrumies kateltuna niin pitää heivata eksän sukunimi
no ei oo sit reilua raahata mukana eksän nimeeOn sillä uus jarrumies, mutta mun sukunimi se vaan keikkuu siellä perässä liitteenä...
mä en ole edes miettinyt sukunimen vaihtamistaKuinka pitkään on soveliasta eron jälkeen muuten exän käyttää yhdysnimeä?
Poika totesi, että mun auto haisee 50-luvun tupakkasalongilta. Täytynee sijoittaa uuteen Wunderbaumiin.
Ei olekaan, täytyisi melkein asiasta huomauttaa.no ei oo sit reilua raahata mukana eksän nimee
No, ei kai sillä vielä kiirettä tuossa vaiheessa prosessia...mä en ole edes miettinyt sukunimen vaihtamista
siis että vaihdanko vai en
eih :headwall:Poika totesi, että mun auto haisee 50-luvun tupakkasalongilta. Täytynee sijoittaa uuteen Wunderbaumiin.
on niissä hyviäkin tuoksujaeih :headwall:
ne vunterpaumit haisee aivan hirveelle
osta uus autto ja heitä pois tupakointi
no ei kyllä ole:x pää niistä kipeeks tulee ja karmeita hajuja ne "hyvätkin"on niissä hyviäkin tuoksuja
täytyy kysyä eksänkin mielipidettäNo, ei kai sillä vielä kiirettä tuossa vaiheessa prosessia...
miten mulle juolahtaa mieleen Lispetin haarakiila :heart:Teetä kehiin, kun Wunderbaum ei auta! | Niksipakki | Iltalehti.fi
Laita trooppisten hedelmien makuista teetä pussissa tai sukkahousuissa (mielellään uusissa) pyykkipojalla roikkumaan auton puhaltimien ritilöistä ja nauti, kuinka "eteläinen tuuli" puhaltaa kasvoillesi.
eix vanhat olis paremmat