peesiEi yhtään.
Ei mekään, mut meil on silti ne yhdet kummit lapsillaNada, ei kuuluta kirkkoon.
Joo, olishan niitä voinut pyytää, mutta jotenkin tuo kummi-instituutio ei ollut meille kummallekaan kovin tärkeä...Ei mekään, mut meil on silti ne yhdet kummit lapsilla
Mua on jälkikäteen kans huvittanut kun en välillä muista kumpi on kenenkin kummi, että niinkin kriittisistä asioista selkeesti kyse Ovat siis molempien kanssa tosi paljon tekemisissä, että kummius ei liity asiaan sinänsä millään tavalla.Joo, olishan niitä voinut pyytää, mutta jotenkin tuo kummi-instituutio ei ollut meille kummallekaan kovin tärkeä...
No voi hyvänen aika. En minä nyt sen takia halua lapsellemme kuutta kummia että hän saisi enemmän lahjoja. Vaan mietin että pitäisikö minun pyytää myös näiden kummitätien miehiä kummeiksi, silloin kummeja tulisi kuusi. Mutta taidamme nyt vain pyytää näitä tätejä kummeiksi, eli sitten kummeja tulee olemaan kolme, joka nyt on aivan hyvä määrä.Vaaditut kaksi molemmilla. Ei yhtään olisi ollut parempi, mutta en tiedä mitä mielessä liikkui kun molemmat halusin kastettavan.
Minäkään en ymmärrä montaa kummia, tarkoittaako se että mahdollisimman monta lahjaa?