"Tiki"
ja minusta filtterin puuttumisesta kertoo se, että kerrot raskaustestipäivänä nimelläsi netissä, että olet raskaana.
Niin? Kunhan uteliaisuuttani kokeilin hakua.What?!
Mikäköhän meitä nyt uhkais...No johan se paljasti et Joensuussa asuu, voi hyväne aika, eiks ihmiset oikeesti osaa suojella itteesä yhtään..
Niimpä. I have nothing to hide !On täällä pari muutakin jotka ovat koko elämänsä tänne vuodattaneet. Ainakin ovat tunnistettavissa kuvineen päivineen. Jotkut haluaa käyttäytyä ihmisiksi myös netissä, joten sillä tunnistettavuudella ole aina niin väliä.
Tässä olikin nyt kyse siitä, että jo aloitusviestissä kerroit että aiot kirjoitella teidän elämästä juttuja ja Kimmo on sen hyväksynyt. Ei kannata!Niin enkä ymmärrä mitä pahaa tässä oli?
Varmasti on ennen moni muukin etsinyt kahvittelu yms. seuraa toisista äideistä äiti aiheisilla palstoilla tietyiltä paikkakunnilta.
No en ainakaan ymmärrä että miten olisin liian nuori äidiksi..... koska eikös se märiseminen johdu usein siitä, että ne pitää sitä henkilöä LIIAN nuorena äidiksi. Minä olen mielestäni ihan normaalin ikäinen äidiksi. Mulla on Pko aika päiviä sitten käyty, me ollaan Kimmon kanssa oltu tänävuonna yhdessä 3v, täysi-ikäistynyt olen kohta jo muutama vuosi sitten, mulla on kaikki koulut käyty muutamia viikkoja vaille eli ammatitkin luettu... mikä tässä enää mättäisi?Nuorena äitinä tulet varmasti saamaan jos jonkinmoista kommenttia, eikä ne aina ole kivoja. Pyydän, älä ota niistä itseesi. itse olin 18 kun raskauduin, jotkut oli onnellisia ja jotkut kauhuissaan. Nuorille äideille kerääntyy yleensä enemmän paineita eikä mistään saisi valittaa koska kaikki johtuu siitä että olet nuori. Kolmekymppiset saa kyllä märistä ja marista, mutta me ei. Sellainen kuva jäänyt toinaan
Pointtini oli, älä välitä arvostelijoista
Kiitos. Pitää niitäkin keskusteluja sitten lukaista.Paljon onnea plussasta!
Sitten kun olet rekisteröitynyt nii vilkase tonne "äidit alle 20v" keskusteluihin, sieltä löytää paljon mukavia ihmisiä ja tukea odotusajalle
Ja pyh sanon minä! Itse täytän pian 17 ja olen sen nuoruuteni mielestä jo tarpeeksi hyvin elänyt ja kokenut Lapsi tuo elämälle täydennystä, se ei pilaa sitä..No katsos kun sun nuoruus menee pilalle kun hankit lapsen
No hohhoijaa mitenkähän se pilalle voisi mennä kun kerennyt elää jo sitä ilman lasta viimeiset 7v.... ja tämä on nyt tätä nuorta aikuisuutta sitten johon voi jo hyvin yhdistää myöskin lapsen.No katsos kun sun nuoruus menee pilalle kun hankit lapsen
Kyllä minä tiedän, itsekin tullut suht nuorena äidiksi Mutta jotkut valitettavasti ovat sitä mieltä, että nuoruus menee pilalle jos sen lapsen kanssa elää. Mielenkiintoinen näkökulma, itse en kyllä tiedä mitä parempaa olisin voinut tehdä kuin olla lapseni kanssa. Matkustella? Juhlia? Mitä? Ei kiitos Onni on nyt!Ja pyh sanon minä! Itse täytän pian 17 ja olen sen nuoruuteni mielestä jo tarpeeksi hyvin elänyt ja kokenut Lapsi tuo elämälle täydennystä, se ei pilaa sitä..
Ootko Mira Joensuusta päin?ihanaa! onnea teille molemmille ihan huiman paljon! <3 Laita mulle spostia jos viitsit, haluaisin jutella enemmänkin! Mira_o@luukku.com. Annan siellä mun toisen spostin
Ei kukaan ole sanonut, että lapsi pilaa elämän. Mutta nuoruuden se kyllä pilaa.Ja pyh sanon minä! Itse täytän pian 17 ja olen sen nuoruuteni mielestä jo tarpeeksi hyvin elänyt ja kokenut Lapsi tuo elämälle täydennystä, se ei pilaa sitä..