Sangria
Okke, yks enää jätski on liian hyvää kuten myös suklaa mun paheeniSaa Jätski on hyvää.
Okke, yks enää jätski on liian hyvää kuten myös suklaa mun paheeniSaa Jätski on hyvää.
Mutta ei sitä koskaan tiedä.mä pyörin vaan täällä jutustelemassa teijän kanssa...
noin se pitääkin ajatella, pitää viihtyä omassa painoluokassaanArvaa miten paljon parempi itsetunto nykysellä painolla verrattuna entiseen kun kiloja oli melkein 15 enemmän kun nyt? Ei kaikkien tarvii olla laihoja, mutta mä viihdyn paremmin itsenäni hoikkana. Muiden kilot ei mua liikuta.
*sihisee selkä kaaressa*Mjauuuh*kynnet esillä*
:OMutta ei sitä koskaan tiedä.
no älkää nyt viittikö, vanhastä äijästä...*sihisee selkä kaaressa*
mä rouskutan näkkäriäSaaks ottaa toisen jaffamehujään? :ashamed: syöny jo 4 jädee tänään, kauhee possu :snotty:
mut jos sovit ikähaarukkaan :xmas:no älkää nyt viittikö, vanhastä äijästä...
Jotain 3v. mua vanhempi.no älkää nyt viittikö, vanhastä äijästä...
no älkää nyt viittikö, vanhastä äijästä...
Jep. Oikeestaan just nyt oon ihan hyväntuntusessa painossa, loppuvuodesta käytiin alipainon puolella eikä se oo kovin tervettä. Eikä tuntunu yhtään sen paremmalta kun ylipainon rajoilla kiikkuminen. Mutta nyt on hyvä Vielä jos jaksais kiinteyttää vähän niin olis vielä parempi, mutta ei kai sitä nyt täydellinen jaksais ollanoin se pitääkin ajatella, pitää viihtyä omassa painoluokassaan
Lopettakaas leidit toi nahistelu, eiköhän me tiedetä kuka tän kilvan voittaa :saint:*sihisee selkä kaaressa*
Mä voin tulla kattelee tuhmia unia.Pitäs lähtee kattoo tuhmia unia:snotty: haluuks joku tulla tänää kun eilen ei seura kelvannyt yksin piti katella unia.
Ainahan se tuleminen kiinnostaa.Pitäs lähtee kattoo tuhmia unia:snotty: haluuks joku tulla tänää kun eilen ei seura kelvannyt yksin piti katella unia.
Mää en mee viel nukkuun mut voin lähettää sulle tuhmia unia, oon nähny niitä viime aikoina ihan hirveestiPitäs lähtee kattoo tuhmia unia:snotty: haluuks joku tulla tänää kun eilen ei seura kelvannyt yksin piti katella unia.
tiedetään tiedetään,minähän seLopettakaas leidit toi nahistelu, eiköhän me tiedetä kuka tän kilvan voittaa :saint:
t. Mistress Siraffi
Iltaa.
Täälläkste ruutista vokottelette
epäreiluu! mutta saa lähettä tänne.Mää en mee viel nukkuun mut voin lähettää sulle tuhmia unia, oon nähny niitä viime aikoina ihan hirveesti
:hug:Voi VITTU ! Ei muuta. Perkele.
Ainahan se on vähän pakko:saint:Iltaa.
Täälläkste ruutista vokottelette