The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lady Gardenea
[QUOTE="vieras";28467544]Mutta luultavasti kuitenkin noin naisena et halua, koska se sotisi vaaleanpunaista pilvilinnamaailmankuvaasi vastaan.[/QUOTE]
Mun elämä on aika harmaata. On mulla pinkkejä vaatteita.

Mutta joo, tiedän kyllä mitä maailmalla tapahtuu. Tää plussa on mun pako paikka elämäni huonoista asioista. Siksi mua ei se aihe kiinnosta täällä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä mä joillekin kelpaisin. Ikää tulee ja perse leviää. :rolleyes:
Ihana kun joku ajattelee itestään noin. musta tuntuu ihan päinvastaselta,aina tulee "turpaan" mutta yritän tsempata(huijata) itteeni sillä että mä olen paras minkä mies vois saada vaikka enhän mä varmaan ole. ikää tulee mutta toivon että perse ei levis vaikka kai ne kaikki epämiellytätvät jutut tulee vanhemmiten.

IhanaValo
Minuu ei haittaa toisten kilot, olipa niitä paljon tai vähän. Itteeni en oo tyytyväinen oikeestaan millään tasolla, ulkonäkö nyt kaikista pahin. Senkin takia on vaikea uskoa että jonkun mielestä olisin ees nätti tai hyvännäköinen. Tuntuu että ne jotka niin sanoo on vähintäänkin sokeita.

Lady Gardenea
Ihana kun joku ajattelee itestään noin. musta tuntuu ihan päinvastaselta,aina tulee "turpaan" mutta yritän tsempata(huijata) itteeni sillä että mä olen paras minkä mies vois saada vaikka enhän mä varmaan ole. ikää tulee mutta toivon että perse ei levis vaikka kai ne kaikki epämiellytätvät jutut tulee vanhemmiten.
Mun mielestä sulle tulee vielä vastaan se oikea. Ja toivon että mulle myös.

Lady Gardenea
mä taas tykkään vanhemmista(+3v -10v omaan ikään) ja vähän masua saa olla,ei mitään kauheeta kaljamahaa mutta ei todellakaan tarvii olla mikään sixpäcci,sellanen normaali. mitään tikku-ukkoja en halua.
Mä en tiedä miks ihastun/rakastun itseäni nuorempaan. Tai olen ihastunut ikäiseeni mutta häntä kiinnosti vain seksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun mielestä sulle tulee vielä vastaan se oikea. Ja toivon että mulle myös.
mä toivon kanssa,niin sulle kun mulle ja kaikille muillekin jotka oikeesti haluaa sitä kumppania siihen elämäänsä.

ja mä olin ihan varma että tää mun ihastus siellä kaukaa olis ollut nyt se oikea,ihan oikeesti vei jalat alta ja uskoin sen olevan mun kohtalo.Mut ei se sitten kai ollutkaan tai jos oli niin aika ei ollut otollinen tai maailmankaikkeudella oli jotain sitä vastaan.

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä