The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tässäkö tulevaisuus
http://yle.fi/uutiset/joukkoraiskausaalto_jarkyttaa_somalimaassa/6637762

"- Tämä on kauheaa, raiskattuja ja vertavuotavia lapsia tuodaan sairaaloihin päivittäin. Tämä on riistäytymässä käsistä. Meidän täytyy keskittyä taistelemaan sitä vastaan, sanoo apulaisterveysministeri Nimo Hussein Qowdhan."

Näin voi hyvinkin olla, jos innokas Vihreiden ynnä muun ns. "suvaitsevaisen vasemmiston" äänestäminen jatkuu, ja nuorten hyväkuntoisten (sekä ilmeisen hyvä varaisten, Suomen ollessa varsin kaukana Somaliasta) miesten turvapaikkaturismi on mahdollista ilman minkäänlaisia järkevyyden nimissä tehtäviä rajoituksia tai tarkistuksia.

Lähinnä itseäni ajattelin. On ylipainoa mutta en jaksa liikkua vapaa-aikana. Olis hyvä ihan työkyvyn kannalta.
eikös se pitäs mennä juurikin niin että silloin on hyvä kun on itse itseensä tyytyväinen ja paino ei ole uhka omalle terveydelle. voiko kukaan kuitenkaan sanoa olevansa 100% tyytyväinen itseensä,en mä ainakaan ole mutta en kuitenkaa inhoa itseäni.

[QUOTE="vieras";28467484]Niin eihän naisista ole noin yleensäkään ikävistä asioista keskustelemaan, vaan kaiken pitää olla aina sitä vaaleanpunaista pilvilinnaa ainakin omissa kuvitelmissa.[/QUOTE]

tän ketjun naisista on vaikka mihin mutta me ei täällä jauheta politiikkaa eikä mamujuttuja

voidaan kyllä jauhaa isommalla puolen

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Lady Gardenea
eikös se pitäs mennä juurikin niin että silloin on hyvä kun on itse itseensä tyytyväinen ja paino ei ole uhka omalle terveydelle. voiko kukaan kuitenkaan sanoa olevansa 100% tyytyväinen itseensä,en mä ainakaan ole mutta en kuitenkaa inhoa itseäni.
En ole tyytyväinen nykyiseen painoon. Ja jos en pidä huolta kunnosta niin voipi olla että tulee alan vaihto jonain päivänä. Tai voi se tulla liikunnasta huolimattakin. Mun työ on sen verran raskasta että pitäis olla hyvä kunto.

Lady Gardenea
[QUOTE="vieras";28467484]Niin eihän naisista ole noin yleensäkään ikävistä asioista keskustelemaan, vaan kaiken pitää olla aina sitä vaaleanpunaista pilvilinnaa ainakin omissa kuvitelmissa.[/QUOTE]

Osaan itse etsiä aiheeseen liittyvää tietoa jos haluan. En tarvitse siihen kenenkään apua.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä