miks pitäs olla laiha?Vaikee olla laiha ku ruoka on niin hyvää :saint:
miks pitäs olla laiha?Vaikee olla laiha ku ruoka on niin hyvää :saint:
Siksi että on helpompi ostaa vaatteita ja voi pitää kivoja vaatteita. Ja silloin on kauniimpi. Mun mielestä.miks pitäs olla laiha?
kauneutta on niin montaa sorttiaSiksi että on helpompi ostaa vaatteita ja voi pitää kivoja vaatteita. Ja silloin on kauniimpi. Mun mielestä.
ei aina ole siltikään kauniimpiSiksi että on helpompi ostaa vaatteita ja voi pitää kivoja vaatteita. Ja silloin on kauniimpi. Mun mielestä.
no mitä nysyvä huokaus
Ainaki mun kansNiin ekkös sää ollu pussauskorkeudella
ääh,muistelin vain....sorino mitä ny
Niihä sitä ois..:kieh: vaan myykääs miulle eka itsekuri.Siksi että on helpompi ostaa vaatteita ja voi pitää kivoja vaatteita. Ja silloin on kauniimpi. Mun mielestä.
Lähinnä itseäni ajattelin. On ylipainoa mutta en jaksa liikkua vapaa-aikana. Olis hyvä ihan työkyvyn kannalta.Niihä sitä ois..:kieh: vaan myykääs miulle eka itsekuri.
Sanoin jo miehellekin et parempi vaan tottua tämmöseen norsuun ku ei tää muuksi muutu.
Olet väärässä ketjussa. Ei kiinnosta nämä iän ikuiset samat linkitykset.Alkuperäinen kirjoittaja tässäkö tulevaisuus;28467437:http://yle.fi/uutiset/joukkoraiskausaalto_jarkyttaa_somalimaassa/6637762
laiha on eri asia kuin hyväkuntoinenLähinnä itseäni ajattelin. On ylipainoa mutta en jaksa liikkua vapaa-aikana. Olis hyvä ihan työkyvyn kannalta.
No mutta jos harrastan liikuntaa niin kunto kohenee ja laihdun samalla. Nuorempana harrastin liikuntaa.laiha on eri asia kuin hyväkuntoinen
eikös se pitäs mennä juurikin niin että silloin on hyvä kun on itse itseensä tyytyväinen ja paino ei ole uhka omalle terveydelle. voiko kukaan kuitenkaan sanoa olevansa 100% tyytyväinen itseensä,en mä ainakaan ole mutta en kuitenkaa inhoa itseäni.Lähinnä itseäni ajattelin. On ylipainoa mutta en jaksa liikkua vapaa-aikana. Olis hyvä ihan työkyvyn kannalta.
Niin eihän naisista ole noin yleensäkään ikävistä asioista keskustelemaan, vaan kaiken pitää olla aina sitä vaaleanpunaista pilvilinnaa ainakin omissa kuvitelmissa.Olet väärässä ketjussa. Ei kiinnosta nämä iän ikuiset samat linkitykset.
mun mielestä toi parempi kunto olis tärkeempi ja jos samalla laihtuu niin se on ekstraaNo mutta jos harrastan liikuntaa niin kunto kohenee ja laihdun samalla. Nuorempana harrastin liikuntaa.
En ole tyytyväinen nykyiseen painoon. Ja jos en pidä huolta kunnosta niin voipi olla että tulee alan vaihto jonain päivänä. Tai voi se tulla liikunnasta huolimattakin. Mun työ on sen verran raskasta että pitäis olla hyvä kunto.eikös se pitäs mennä juurikin niin että silloin on hyvä kun on itse itseensä tyytyväinen ja paino ei ole uhka omalle terveydelle. voiko kukaan kuitenkaan sanoa olevansa 100% tyytyväinen itseensä,en mä ainakaan ole mutta en kuitenkaa inhoa itseäni.
Mä olen itseni suhteen. Mutta on niitä isompia naisia kuin minä.mun mielestä toi parempi kunto olis tärkeempi ja jos samalla laihtuu niin se on ekstraa
mut mä en ookkaan paino- enkä ulkonäkörasisti
mun muistin mukaan sä oot kyllä aika hottis :heart:Mä olen itseni suhteen. Mutta on niitä isompia naisia kuin minä.
Mutta luultavasti kuitenkin noin naisena et halua, koska se sotisi vaaleanpunaista pilvilinnamaailmankuvaasi vastaan.Osaan itse etsiä aiheeseen liittyvää tietoa jos haluan. En tarvitse siihen kenenkään apua.