The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lady Gardenea
mä toivon kanssa,niin sulle kun mulle ja kaikille muillekin jotka oikeesti haluaa sitä kumppania siihen elämäänsä.

ja mä olin ihan varma että tää mun ihastus siellä kaukaa olis ollut nyt se oikea,ihan oikeesti vei jalat alta ja uskoin sen olevan mun kohtalo.Mut ei se sitten kai ollutkaan tai jos oli niin aika ei ollut otollinen tai maailmankaikkeudella oli jotain sitä vastaan.
:hug:

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
jos mg laittas mut kierrätykseen niin mä olisin kans täydellisesti kuutamolla

että siinä mielessä ymmärrän yskän
ootkin varmaan sitten ainoo.mun lähipiiri ei ymmärrä yhtään ne vaan luulee että olen iloinen sinkku joka pitää vaan hauskaa.ovat niin väärässä!

jos mg laittaa sut kierrätykseen,mitä se nyt tuskin tekee niin tuu sitte tänne niin märehitään yhessä elämän paskamaisuutta:D

Ihana kun joku ajattelee itestään noin. musta tuntuu ihan päinvastaselta,aina tulee "turpaan" mutta yritän tsempata(huijata) itteeni sillä että mä olen paras minkä mies vois saada vaikka enhän mä varmaan ole. ikää tulee mutta toivon että perse ei levis vaikka kai ne kaikki epämiellytätvät jutut tulee vanhemmiten.
kyllä sä jollekin oletkin :)
et ole vaan vielä löytänyt häntä :)

kahvikirahvi
Ihana kun joku ajattelee itestään noin. musta tuntuu ihan päinvastaselta,aina tulee "turpaan" mutta yritän tsempata(huijata) itteeni sillä että mä olen paras minkä mies vois saada vaikka enhän mä varmaan ole. ikää tulee mutta toivon että perse ei levis vaikka kai ne kaikki epämiellytätvät jutut tulee vanhemmiten.
Luin monesti että "mä olen paras mies minkä voi saada" ja olin vähän että wtf :D

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä