The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Mie taijan painua unille jo, aamulla oli taas liian aikanen nousu. Äitini antoi meille kakkua huomiseks, oli ite leiponut liikaa kuulemma :) Jos laitan keittimen valmiiks aamuks niin voi lapset "keittää" sen kahvin valmiiks miulle :D

Ruutis:attn: nyt toimii telkka tai ainakin luulen niin. pistin johdot uusiks ja päästin ne vielä vapaaks tosta pannasta niin johan rupes toimii:) toivottavasti oli nyt vaan noin pienestä kiinni. Vähänkö mä oon nero:D

No juu,nyt mä jo höpisen yksin täällä ja olen vielä pikku sievässäkin ,johan siitä on aikaa kun ottanut ketjuhuppelit:D anteeks! mulla on ollut tänää jotenkin aivan käsittämättömän hyvä fiilis koko päivän,johtuuko siitä et näin aamusella mulle tärkeitä ihmisiä ja aurinko paistoi,tuuttitukka kaupassa ja näin yhen tutun jonka kanssa ihan muutaman sanan vaihoin mutta sekin piristi vai mikä lie iskenyt.ja nyt tietty huppelissa niin silloinhan kaikki on niin ihanaa ja kaikki on niin kivoja ym. mutta oikeesti mulla on ollut tosi kiva päivä siitäkin huolimatta että näin erään ihmisen jota en todellakaan olisi halunnut nähdä.

Muoks ja se lenkki ,vitsit että tulee hyvä olo kun saa happihypellä.reitti menee jo nopeemmin kuin ennen,menee jo alle tunnissa ja siksi olen pidentänyt matkaa niin että se tunti tulee ainakin.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tinku, sun päivä kuulostaa just parhaalta! Ei ehkä mitään yksittäistä maatamullistavaa, mutta monta kivaa asiaa toisensa perään, siitä tulee semmoinen positiivisuuden lumipalloefekti :)
Tosi kivaa että välillä näinkin,mä sen tiesin että kun aurinko rupee paistaa ja kesä tekee tuloaan niin mun mileikin kohoaa,niin pitkä syksy ja talvi kaikkine iloineen ja suruineen mutta yksikin tällänen päivä auttaa jaksamaan ainakin hetken aikaa. Toki nyt olen pienessä huppelissa mutta se ei nyt poista sitä että tää päivä oli hyvä:)

Saanut kaksi hymyä tänään,tuuttitukan ja yhen tutun ja jos sanotaan että hymy pelastaa päivän niin se on ihan totta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä