UUuuuUUUTarpeeks. Joku tilapäinen mielenhäiriö
UUuuuUUUTarpeeks. Joku tilapäinen mielenhäiriö
Miullon vaan yöpaituli päällä.Yllättäen mullaki on lyhyehkö mekko päällä ja mä ku en oo mikkää mekkoihiminen. Ja huhheijjaaa, ku viime yö meni Gideonin seurassa, nii ny pitää sitte tsihhauttaa. Nih!
Niin ettei tarvi omia hanskoja tuoda mukana jos ei muuten koko riitä..mulla on eri kokoja
juu ei,tai no tietty jos just se koko on loppunut justiinsa niin voi voiNiin ettei tarvi omia hanskoja tuoda mukana jos ei muuten koko riitä..
no sanotaanko näin että näissä johtotehtävissä vanha ruutiski on ollut joskus messissä...Ruutis:attn: nyt toimii telkka tai ainakin luulen niin. pistin johdot uusiks ja päästin ne vielä vapaaks tosta pannasta niin johan rupes toimii toivottavasti oli nyt vaan noin pienestä kiinni. Vähänkö mä oon nero
ruutikset "vitsit" alkaa naurattaa?mistä tietää että tinkuliini rupee olee huppelissa ihan yht`äkkiä?
Se keskustelee huomattavasti tavallista enemmän skordareista?mistä tietää että tinkuliini rupee olee huppelissa ihan yht`äkkiä?
tää meni niin lähelle että saat ihan pusun:kiss: rupee suu käymään turhan levottomaksi kun saa häppää:ashamed:Se keskustelee huomattavasti tavallista enemmän skordareista?
pus:kiss:no sanotaanko näin että näissä johtotehtävissä vanha ruutiski on ollut joskus messissä...
:kiss: Levottomia miettivä sinkku toisen tunnistaatää meni niin lähelle että saat ihan pusun:kiss: rupee suu käymään turhan levottomaksi kun saa häppää:ashamed:
Tosi kivaa että välillä näinkin,mä sen tiesin että kun aurinko rupee paistaa ja kesä tekee tuloaan niin mun mileikin kohoaa,niin pitkä syksy ja talvi kaikkine iloineen ja suruineen mutta yksikin tällänen päivä auttaa jaksamaan ainakin hetken aikaa. Toki nyt olen pienessä huppelissa mutta se ei nyt poista sitä että tää päivä oli hyväTinku, sun päivä kuulostaa just parhaalta! Ei ehkä mitään yksittäistä maatamullistavaa, mutta monta kivaa asiaa toisensa perään, siitä tulee semmoinen positiivisuuden lumipalloefekti
KirjastaMiullon vaan yöpaituli päällä.
On varmasti selvinny jo aiemmin kenestä on kyse mut kuka Gideon?