*Esikoista yrittämään 2013!*

Tervetuloa uudet! Ja kiva kun Milya päivität listaa :)

Mä yks päivä mietin et millä yk:lla mä oon ees menossa... en muista oonko ilmoittanu muutoksista milloin viimeks mut luulen et se ei ehkä heitä ku yhdellä... On nimittäin sen verran nyt kierrot heitelly enkä oo muistanu kirjoitella niitä kalenteriin kaikkia ylös.

Tänään viilteli ihan huolella vasemmalta puolelta alavatsasta... mut ei kyl ovislimoja, ne oli aikaisemmin.. joten oon taas ihan pihalla mun kropasta. nyt on suomen peli, joten on kai turha ennen sen loppumista ehdotella mitään miekkoselle... mut huomenna on vapaapäivä, jonka aion kyllä hyödyntää jotenkin ;) Mut aika samat tuntemukset toisaalta ku sul Milya.. Pessimisti ei pety :D
 
Täällä bongattu ovis, ihan luomumerkeistä konnei tikutella. Mies palaa kotiin sitten perjantaina, heilutellaan peittoja silti ja toivotaan että mulla ois oikein sitkeitä sissejä mun munasolut. :)

Ihanan lämmin päivä ollut tänään, ihan kesäfiilis. Toivottavasti kesä tuo mukanaan tosi paljon plussia. :)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! Ja kiitos kun pääsin listoille mukaan :)

Vitsi nämä kierron ensimmäiset päivät on kyllä jotenkin tympeitä... Tein eilen raskaustestinkin (!) vaikka siis aivan kunnolla alkoikin menkat jokin pv sitten. Oli niin selkeitä merkkejä viime kierrossa, oletettavan kiinnittymisen aikaan alavatsakipuja, minkälaisia ei ennen ole ollut, ja kiinnittymisvuotoa. Koskaan ei tule tuollaisia välivuotoja... Kai siellä jotain yritystä ehkä siis oli?

Mutta testi oli tottakai negatiivinen, mutta täytyyhän sitä yrittää :D
Ajatus siitä että jonain päivänä saisi positiivisen tuloksen, on aivan uskomaton...! Toivon toivon toivon sitä niiiiin kovasti että tuntuu etten pysy nahoissani! Mutta uskoisin että samanlainen olotila teillä muillakin :)

Toivon hirmuisesti meille kaikille plussia testeihin, sekä raskaus- että ovulaatio!
PS. mistäs muuten olette ovulaatiotestejä tilanneet? :)
 
miss_piggy
Mallatti: Ite tilailen nykyään testejä ebaysta pääasiassa, saa niin halvalla tilattua esim. englannista.
Kyllähän se on aika huima tunne kun saa plussan testiin :) Kokemusta on, vaikka päättyikin surullisesti keskenmenoon :( Täällä olis nyt sitte kp 7, menkat alkaa aika lailla olla lopussa jotain pientä tuhrua lukuun ottamatta. Eka clomi-kuuri on nyt syöty, ja ensi viikolla pitäis kaiken järjen mukaan olla odotettavissa ovis. Eli ei muutaku tikuttelemaan :)
 
*Esikoista yrittämään 2013!*


Tervetuloa mukaan kaikki esikoista yrittävät!

Tietojen päivitys ja lisäys listalle punaisella ja lihavoituna!

YK: yrityskerta/-kierto
YA: yritys aloitettu

Esikoista yrittävät:

NIMIMERKKIIKÄYKYA
Mmaria212009/2011
Nea86 2601/2012
tarana251403/2012
miss_piggy311002/2012
Minttu-Lilja271009/2012
Future Mum3105/2012
haaveuni 2707/2012
LilyAlice33808/2012
jjennaa- 218
Milya 21810/2012
Mary Ann29708/2012
Memmo26708/2012
kukkurukuu 24708/2012
mamiksi 217
Lauriska27609/2012
Välli215
annsuli235
annab31401/2013
Heilanga30401/2013
Neyski2001/2013
pienitiikeri 26312/2012
pippuri85 283
Mallatti2933/2013
Mayinka30209/2011
Paloma84 282
maamis212
Tyttötiikeri26101/2013
enn1e23102/2013
Tiivis27103/2013
Yksinkaksin251

Taustalla:
*Stiina
Evangelina
Sennay




Plussanneet:
Meewi 04/2013 (YK 2)
Clavel 04/2013 (YK 11)
Alexandra89 04/2013 (YK 4)
Helena2013 04/2013 (YK 3)
ralliruutu 04/2013 (YK 7)
Mopsukka 04/2013 (YK 1)
Na-dene 03/2013 (YK 2)
Eleanor85 02/2013 (YK 1)
Mylvinen 02/2013 (YK 6)
elsanen 02/2013 (YK 2)


Plussainneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/sivu12.html

Hyödyllisiä linkkejä:
Ovulaation tunnistamisesta juttua
Tilastoa raskaushormonin havaitsemisesta testissä DPO:n mukaan
Kuukautispäiväkirja

Listaa päivittää: Milya
 
Viimeksi muokattu:
Nonniin, nyt sitten päivitin tuon listan ihan oikeasti.. Jotenkin tuo sivu 42 oli mennyt minulta ihan ohi ja nyt lueskelin sinne asti, anteeksi kaikille!

Onnittelut tosiaan kaikille viime aikoina plussanneille vielä minunkin puolestani! :)

Nyt jos saisin pyytää, niin voisivatko kaikki tarkistaa tuosta listasta omat tietonsa, elikkä että kaikki tiedot olisivat kohdillaan. :) Olen vasta-alkaja kuitenkin tuossa päivittämisessä, niin teidän täytyy niin sanotusti katsella vielä mun tekemisten perään :p (ainakin mun mielestä!) :D
 
Mary-Ann, mulla kans joko kroppa sekaisin tai sit mä oon ihan pihalla.
Ovislimat bongasin tos kuun vaihteen tiennoilla. Muutama päivä sitten kun olin päikkäreillä vihlas alavatsaa tosi kivuliaasti, eilen vihlaisi kans ihan et piti kyyryy mennä...alavatsapolttelu ja viiltely alkaa olla suht jokapäiväistä. Hmmmm.. :/ ai niin joo, uutena juttuna on tullut huimaus ja heikotus. Tänään imuroidessa meinas ihan voimat loppua kesken....
 
Milya: Mulla saa olla noi tiedot, ihan ajantasalla ovat. Yrityskerrat on itselläkin kysymysmerkki koska keskenmeno sekoitti kropan täysin. Jotain 9 ja 12 välillä mutta tarkemmin en osaa sanoa. Eli olkoon ilman sitä tietoa, kiitos! :) Ja hieno homma että otit Alexandra 89:n perinnön hoitaaksesi, katsotaan kuka sitten jatkaa kun sä kohta plussaat! ;))
Itsellä kiertopäivä 33 ja hiljaista edelleen menkkarintamalla. Tissejä turvottaa, vatsa kuin ilmapallo ja epämääräistä vatsantoimintaongelmaa havaittavissa. Jos menkat eivät ole su alkaneet (kp 36) niin testaan äitienpäivän kunniaksi negan. Koska mulla on vain pitkä kierto tai viivästynyt ovis koska vielä ei tätiä kuulu. Mä en voi olla, en yksinkertaisesti voi olla raskaana kaikkien näiden kuukausien yrittämisen jälkeen!!!!!
 
Minut saisi päivitellä tuonne taustalla-listalle. Luen täällä ahkerasti teidän kirjoitteluanne ja nyt alkaa taas olla itselläkin vauvakuume "kohdillaan". Elokuussa alkaa yritys, joten siihen asti taustalla siis. :) Mukava nähdä, että tulee uusia mukaan ja vielä mukavampi nähdä, miten tuo plussanneiden lista pitenee. =)
 
Mallatti, tervetuloa näin meikältäkin :D Saattoipa muuten olla että sulla oli viime kierrossa kiinnittymisyritys, samaa mäkin olen miettinyt että mahtoikohan mullakin olla. Mulla myös mystisiä alavatsakipuja, pieni tuhru, tauko, menkkajuilinnat ja sitten ihan liian aikaisin menkat. Hipaisi, ei tarttunut ja tyhjensi kohdun? Tiedä häntä. Tässä kuussa sit kunnon tarranauhat peliin ja plussa, eiks je :) Ovistesteistä, en tilaa vaan ostan Prismasta PregCheckejä, hyviä ja halpoja.

Milya, mun tiedot on ainakin kunnossa :) Kiitos kun päivittelet!

(.) Kp15, dpo5. Alavatsa ei jätä vieläkään rauhaan, jotain pientä tuntemusta aina vaan. Välillä kipeämpää ja menkkamaisempaa, välillä sellaista tylsää jomottelua niin ettei sitä huomaa ellei pysähdy kuuntelemaan kroppaansa. Elättelen toiveita raskaudesta mutta järki inttää koko ajan vastaan ja taitaahan se oikeassa toki ollakin. Eli periaatteessa odottelen menkkoja vaikka pieni ääni pään sisällä kuiskutteleekin, että myöhässä ne kuitenkin on :D Tekisi mieli testailla muttei siinä ole mitään järkeä. Pitäisikin ostaa lisää raskaustestejä, kaapissa on nyt vain kaksi :p

Tämä päivä vielä saikkua, huomenna pelileskenä ja sunnuntaina äitienpäivä. Voi kun mahdollisimman moni piinailija saisi silloin plussan, se olisi kyllä niin paras lahja tuleviksi äitienpäiviksi! :heart: Hyvää perjantaita ja tulevaa viikonloppua!
 
  • Tykkää
Reactions: annab
Moikka! Täällä olis ilmeisesti dpo3 meneillään, ja pientä alavatsa"pyöritystä" havaittavissa. Sellasta lievää kipua, joka kiertää kohdun ympärillä. Ja toinen jännä juttu on janon tunne. Suuta kuivaa jatkuvasti, ja vettä menee litratolkulla. Noo todennäköisesti taas kuvittelen kaiken, mut olis vain niin ihana saada se plussa.

Niin ja tervetuloa kaikille uusille! Plussatuulet vaan puhaltamaan näin kesän kynnyksellä. Mukavaa viikonloppua vaan kaikille!
 
Tervehdys!

Täälähän on tapahtunu vaikka mitä mun lomaillessa siispä en ala kommentoimaan kaikille yksitellen, onnea siis plussanneille <3 tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille! Ja plussa tuulia piinailijoille!

(.) ovista en oo pongannut, vähän jäi se tikuttelukin vähälle tuola etelän lämmössä :/(muutamia testejä kuitenkin tein jos oli tuntemuksia, mutta ilman plussia) nyt siis kp 36 jäätävät menkka kivut ollu jo pari päivää mutta ei ole näkynyt nyt makaan soffalla kaksin kerroin kun tuntuu että oikea munasarja olis tulessa! ;( toivotaan että olisin ovuloinu reissun kaikana koska seksiä on tullu harrastettua vähintään kerran päivään ;D kuulin myös tänään että musta tulee täti <3

Ja pakko vielä loppuun hehkuttaa: HYVÄ SUOMI!! Suomi- venäjä 3-2 <3
 
Kiitos vastauksista miss_piggy ja mayinka! Prismaan käveleminen kuulostaa hirmuisen helpolta, taidan käydä siellä jospa löytyis noita pregcheckejä! Jos ei löydy niin sit tsekkaan sen ebayn, se olis varmasti edullisin vaihtoehto.

Ja nimenomaan mayinka, tällä kertaa homma hoidetaan sitten loppuun asti :) Edellisellä kerralla kummallakin oli yritystä, niin nyt vois sitten tarrata kunnolla kiinni! Mulla oli muuten viime kierron aikaan juurikin silloin oletetun kiinnittymisen aikaan aikamoista työstressiä- varmaan se pikku solunyytti pelästyi ettei tuonne uskalla kiinnittyä :D Nyt täytyy yrittää minimoida stressi. Näin rakennusprojektin aikaan sehän käy kuin itsestään! :LOL:

Mulla on edelleen tylsät kierron ensimmäiset päivät meneillään... Mutta kohtapa sitä pääsee jälleen hommiin :p

Mielentyyneyttä kaikille ja ihanaa viikonloppua!!
 
Mayinka ja Mallatti: mullaki viime kierrossa tuli ihan selkee kiinnittymisvuoto, muttei jääny kuitenkaan. Tässä kuussa nappaa.

Omanapa: täällä joku dpo3-5, aikaista on siis. mutta siitä huolimatta nännit kipeytyneet ja alavatsassa sellain kummallinen venymistunne, vähän ko joku ois mun kohdussa puhaltaas ilmapalloa..... mistä voisi johtua?

äitienpäiväksi paljonpaljon plussia!
 
Mielenterveyttä, sitähän sitä kaipaakin :LOL: huomatessaan sen kun ajatukset harhailee raskautumis-/vauva-aiheessa ja haittaa keskittymistä opiskeluihin. :/
Eilen olin taas viihteellä. Jotenkin toisaalta ärsyttää et tulee otettua kuppia, jos hedelmällisyyskin siitä kärsii.. Pitäis kait vähentää. No, kesällä on töitä niin eipä tuu pahemmin kupiteltua... tosin sit taas on työstressiä, mikä ei sekään ole hyvä. :D Ja nyt pitäis vetää kouluhommat pulkkaan tältä vuodelta... Viel on paljon tekemistä, ennen ku tää vuosi on loppu. Ja kaikki pitäis tehdä tän kuun aikana. Puuuuuh!
Saas nähdä miten tää stressi vaikuttaa nyt sit kiertoihin. Kuukautiskalenterin mukaan mun menkat pitäis alkaa tänään, mutta jos on taas 38 päiväinen kierto ni saan odottaa vielä 8 päivää.
 
Voimahalit kaikille uuteen kiertoon joutuneille :hug: on se vaan aina niin pyllystä ne ekat päivät... :(

Ja tervetuloa uusille tulokkaille, täällähän on kunnon sutinaa! Mä en enää pysy laskuissa mukana :LOL: kiitos Milyalle päivityksistä :heart:

Meikänainen on heilunut ulkosalla puutarhailemassa niin tiuhaan, että oon käynyt vaan täällä pyörähtämässä ja lukemassa teidän turinoita, ihanaa kun jaksatte rustailla kuulumisia. Mulla on täällä kriittiset hetket käsillä, kp 34 ja dpo 10 ja haamuilee tikuissa :) laitoin kuvankin tuonne hätäpöksyihin... :ashamed: täytyy laittaa nyt jokainen varvas ja sormenpää ristiin, että alkais viivat vahvistumaan ja nuo vermeet heräisivät ikiunestaan ja alkaisivat hommiin! :D Vauva olis niiiiiiin odotettu. Ekaa kertaa on täysin erilaiset oireet, poissa on mahan palloturvotus, ja tilalle kunnon viillot ja jomotukset kohdussa ja muniksissa. Sain myös perjantaina dpo7 vähän vaaleanpunaista paperiin vessassa käydessä, jospa olis kiinnittymistä?? Onpa tää piinaavaa, nimensä mukaisesti!
 
LilyAlice kuulostaa lupaavalta!! Pidän peukkuja sulle!! Kuulostaa ihan kiinnittymiseltä :)

Täällä menossa kp 7 eli aikas tylsää edelleen... Ei mitään oireita mitä kuulostella :D Toisaalta niiden jännäämispäivien jälkeen jopa ihan rentouttavaa! Kun ei tarvitse kytätä itseään niin tarkasti koko ajan :LOL:

Mutta mun puolesta myös pahoittelut teille joilla uusi yrityskuukausi lähti käyntiin, todella tympeää :/ Mutta kyllä me vielä...!!!

Mukavaa viikkoa ja tosiaan sitä MIELENTERVEYTTÄ vaan kaikille! :LOL: Itselläni ainakin hetkittäin hieman hakusessa se!

PS. Mistä ihmeestä tulee se "täti"-sanonta??
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice

Yhteistyössä