Toinen hullu?Mites sitä tehään ite?
Toinen hullu?Mites sitä tehään ite?
Muistaakseni resepti oli 4 dl sokeria, 1 dl sokeria ja puoli dl sitruunamehua. Ne sitten keitellään sellaseks sopivaksMites sitä tehään ite?
En tiiä, josko sitä kesäksi kokeilis. Mullon joku kuumavahapurkki tuolla kans jota en oo ikinä kokeillu. Oon yleensä ihan vaan karva-apina :xmas:Toinen hullu?
Mulle se sokerointi oli kivuliaampaa. Kauheeta repimistä. Kuumuuden kestän paremmin. En ole itse käyttänyt vaan kosmetologilla käynyt.Suosittelisin tosiaan sokerointia minäkin, huomattavasti inhimillisempää, erityisesti intiimialueelle johon en suurin surminkaan menisi kuumavahaa tunkemaan |O
...
Mulla on testauksessa tuommoinen Veet Easy Wax- paketti, jossa on mukana sähkökäyttöinen rollon, joka siis lämmittää sen vahan oikean lämpöiseksi. Eli ilmeisesti tässä ei pitäisi olla sitä vaaraa, että vaha kuumenee liikaa.Alkuperäinen kirjoittaja ei enää ikinä;28455288:Ensimmäisen kerran kun kokeilin kuumavahaa niin lämmitin sen liian kuumaksi. Vaha poltti ihon ja päälle vielä repiminen lievästi palaneesta ihosta ja sitten lopputulos ei kuitenkaan ollut sileä. Ja silti myöhemmin kokeilin uudestaan, mutta en vaan saa täysin sileetä aikaseks sillä.
Sama kylmävahaliuskoissa, niitä oon kokeillu bikinirajaan ja kyllä se kirpasee mutta karvoja jää ja ainakin Veetin kylmävahaliuskoista jää iho ihan tahmeaksi vielä sen puhdistuspyyhkeen jälkeenkiin.
Joskus vielä testaan sokerointia, siihen asti höylään ja epiloin.
Tässä naamassa arpikin kaunistus olisi ja hampaat voi uusiksi laittaa, vai miten se biisi nyt meni?Suosittelisin tosiaan sokerointia minäkin, huomattavasti inhimillisempää, erityisesti intiimialueelle johon en suurin surminkaan menisi kuumavahaa tunkemaan |O
Mieti aika moneen kertaan ennenkuin lähdet kasvojen iholle vahaa testaamaan. Jos se menee pieleen, lähtee vähän enemmänkin ihoa tmv. niin näytät aika karulta aika pitkään
En voi allekirjoittaa jokaista väittämääsi. Ei se nyt ihan minuutissa hoitunut (vertaa höylä), mutta jos se lopputulos kestää pidempään, niin ehkä se on sen arvoista???Vahojen (etenkin kuumavahan) kanssa puuhastelu on aikaavievää, sottaista ja vaivalloista. Aina niitä vahajämiä jää jonnekin, ja niitä on vaikea saada pois. Eikä lopputulos useinkaan vakuuta. Kivuliasta vahaus ei ole.
Varmasti kuuluukin. Kyllä mulla punoittaa kulmatkin, kun niitä pinseteillä nypinMuistelin että se kuuluu asiaan et tulee punoitusta vahatulle alueelle koska karvatuppi repäistään irti.
Jäin ihmettelemään sokeroinnin ohjetta. 4dl sokeria ja 1dl sokeria ja sitruunaa. Siis onko sokereissa eroa ?
Helevetti Siis 1 dl VETTÄMuistelin että se kuuluu asiaan et tulee punoitusta vahatulle alueelle koska karvatuppi repäistään irti.
Jäin ihmettelemään sokeroinnin ohjetta. 4dl sokeria ja 1dl sokeria ja sitruunaa. Siis onko sokereissa eroa ?
No mitä pienistä virheistäHelevetti Siis 1 dl VETTÄ
Täytyy testailla !Varmasti kuuluukin. Kyllä mulla punoittaa kulmatkin, kun niitä pinseteillä nypin
Ja tuo ohje on väärin Sen pitäisi olla muistaakseni 4 dl sokeria, 1 dl vettä ja sitten sitä sitruunamehua. Mutta noita ohjeita on niin monta, kuin on käyttäjääkin. Mä olen kerran yrittänyt tehdä tuota kotona ja siinä sitruunamehun määrä oli muistaaksnei 3 rkl...kun sitten taas googlen avulla löysin mm. tällaisen ohjeen:
kotona sokerimassan voi helposti tehdä seuraavalla ohjeella:
1/2 dl vettä
1/2 dl sitruunamehua (joko sitruunasta, tai suoraan sitä kaupasta ostettavaa sitruunamehua)
4 dl sokeria
Ja mä EN saanut sitä onnistumaan...siis joko se mun massani oli liian jäykkää tai polttavan kuumaa...kun se vähän jäähtyi, niin se muuttui heti liian jäykäksi. En päässyt siis koskaan kokeilemaan sen tehokkuutta käytännössä
Saa vahata (luin ohjeet) mutta saattaa tulla mustelmia. Jalkoihin ei ainakaan tullut. Saasa nähdä kuin naaman käyAlkuperäinen kirjoittaja eikös;28457320:ap ollut tiineenä? Muistelen, että vahauksia ei suositella raskauden aikana. Ei kyllä aavistustakaan miksi.