Sattuuko (kotona tehty) kuumavahaus paljon, vai ihan h*lvetin paljon?

Sanat "kuuma" ja "vaha" pistää nimittäin vähän jännittämään. Vartin päästä ois tarkoitus moista ensimmäistä kertaa kokeilla ja vähän hirvittää.

Oisko jollakulla antaa viime hetken vinkkejä? :LOL:

Älä ainakaan aloita brasilialaisesta:D Ajatuskin sattuu!
Juu en. Todellakaan :LOL:

Sääristä ajattelin aloittaa ja jos se edes jotenkuten inhimilliseltä tuntuu, niin ehkä kokeilen kulmiinkin. Hävitin pinsetit jo muutama viikko sitten ja näky on melkoisen...no karvainen noiden kulmien osalta. Niille tarttis siis jotain tehdä. Mutta en tiedä kehtaanko...jos mä saankin aivan eripariset kulmat aikaan, tai se sattuu niin paljon, että hannaankin yhden kulman jälkeen? Tai ehkä sitä sitten vois pistää miehen huomenna pinsettiostoksille :D

[QUOTE="vieras";28454833]Mua pelottaa sun puolesta.. Tuu kertoo sit miten kävi![/QUOTE]

Joo...10 min vielä ja vaha on lämmintä. Jos musta ei vartin päästä enää kuulu, niin makaan tajuttomana lattialla :xmas:

Juu en. Todellakaan :LOL:

Sääristä ajattelin aloittaa ja jos se edes jotenkuten inhimilliseltä tuntuu, niin ehkä kokeilen kulmiinkin. Hävitin pinsetit jo muutama viikko sitten ja näky on melkoisen...no karvainen noiden kulmien osalta. Niille tarttis siis jotain tehdä. Mutta en tiedä kehtaanko...jos mä saankin aivan eripariset kulmat aikaan, tai se sattuu niin paljon, että hannaankin yhden kulman jälkeen? Tai ehkä sitä sitten vois pistää miehen huomenna pinsettiostoksille :D
Kulmiin olen käyttänyt niitä kylmävahaliuskoja, kyllä sen kestää jotenkuten. Kerran ohimennessä lätkäisin sellaisen liuskan miehen sääreen. Jumaliste mikä huuto, kun nykäsin sen irti :D

• Tykkää
Reactions: ViiruP
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;28454845:
Kulmiin olen käyttänyt niitä kylmävahaliuskoja, kyllä sen kestää jotenkuten. Kerran ohimennessä lätkäisin sellaisen liuskan miehen sääreen. Jumaliste mikä huuto, kun nykäsin sen irti :D
Mulla on nyt nimenomaan kokeiltavana (olen Buzzador ja sain tämän setin sitä kautta) noita kuumavahajuttuja, joten niitä olen nyt sitten ikäänkuin luvannut testaamaan sekä kroppaan, että naamaan.

Kaikkeen sitä tuleekin nokkansa tungettua :whistle:

Mäkin voisin kyllä kysyä, josko tuo ukkokin suostuis tätä kokeilemaan...ei sitä tiedä vaikka se suostuis. Mutta mun pitää sitten huutaa hiljaa...jos mä kiljun täällä 5 min. kuluttua kuin viimeistä päivää, se ehkä kieltäytyy :D

[QUOTE="vieras";28454846]Älä kulmiin! Ettei mee silmään, kuuma vaha ei varmaan tunnu kivalta silmässäkään ja voi vielä lähtee näkö.[/QUOTE]

No kun mä tässä juuri pohdin, että mahtaako se kuuma vaha tuntua kivalta edes siinä kasvon ihossa. Mutta ehkä se selviää vielä tänään. Tai sitten jätän tuon naaman testaamisen huomiselle ja keskityn tänään testaamaan vain noita sääriä :)

Hengissä.

Eikä sattunut ihan h*lvetin paljon. Ei oikeastaan sattunut lainkaan. Odotin siis jotain paaaaljon suurempaa kipua.

Mutta en mä täysin vakuuttunut ole. Ohjeessa lukee, ettei samaa aluetta saisi vahata kahta kertaa saman päivän aikana...ihan kiva muutoin, mutta ei mun jalkani tämän käsittelyn jälkeen kyllä täysin karvattomat ole.

Toki niitä karvoja on selvästi vähemmän ja jäljelle jäi niin vähän karvoja, ettei niitä kukaan muu huomaa, kuin minä. Mutta kyllä mulla se ajatus oli, että tällä tavoin saisi KAIKKI karvat pois.

Periaatteessa mun siis tulisi jatkaa huomenna. Mutta oioin mutkia ja otin kahdestikin samasta kohtaa. Tosin en vieläkään ole täysin karvaton. Olisi pitänyt ottaa vielä useamjmin. Johtuuko siitä, vai jostain muusta (kuka tieää), mutta jaloissa on aika paljon sellaisia punaisia pilkkuja. Eli iho otti vähän nokkiinsa.

Mutta kipua ei ole, eikä tämä punoitus paha ole missään nimessä, mutta sitä kuitenkin siis on. Jännittyneenä odotan, miltä kintut näyttää huomenna. Laskeeko punoitus, vai miten tässä käy.

Mutta ei siis ollut LAINKAAN paha operaatio. En enää tänään jaksa niitä kulmia vahauttaa, mutta ehdottomasti kokeilen sitä huomenna :)

• Tykkää
Reactions: Señora ja moekoe
Hengissä.

Eikä sattunut ihan h*lvetin paljon. Ei oikeastaan sattunut lainkaan. Odotin siis jotain paaaaljon suurempaa kipua.

Mutta en mä täysin vakuuttunut ole. Ohjeessa lukee, ettei samaa aluetta saisi vahata kahta kertaa saman päivän aikana...ihan kiva muutoin, mutta ei mun jalkani tämän käsittelyn jälkeen kyllä täysin karvattomat ole.

Toki niitä karvoja on selvästi vähemmän ja jäljelle jäi niin vähän karvoja, ettei niitä kukaan muu huomaa, kuin minä. Mutta kyllä mulla se ajatus oli, että tällä tavoin saisi KAIKKI karvat pois.

Periaatteessa mun siis tulisi jatkaa huomenna. Mutta oioin mutkia ja otin kahdestikin samasta kohtaa. Tosin en vieläkään ole täysin karvaton. Olisi pitänyt ottaa vielä useamjmin. Johtuuko siitä, vai jostain muusta (kuka tieää), mutta jaloissa on aika paljon sellaisia punaisia pilkkuja. Eli iho otti vähän nokkiinsa.

Mutta kipua ei ole, eikä tämä punoitus paha ole missään nimessä, mutta sitä kuitenkin siis on. Jännittyneenä odotan, miltä kintut näyttää huomenna. Laskeeko punoitus, vai miten tässä käy.

Mutta ei siis ollut LAINKAAN paha operaatio. En enää tänään jaksa niitä kulmia vahauttaa, mutta ehdottomasti kokeilen sitä huomenna :)
Mä tein sokerivahaa itse. Sääret meni huudon kanssa. Alakerran käsittelyssä ei pystynyt edes huutamaan. Pisteenä iin päälle ihan järkyt mustelmat "siellä" :LOL: Mut kyl mä meinaan uskaltaa vielä toistekin.

Yhteistyössä