Lady Gardenea
Kiva loman alku ja todistus pitää kuitenkin käydä hakemassa.saat parannella itseäsi rauhassa
Kiva loman alku ja todistus pitää kuitenkin käydä hakemassa.saat parannella itseäsi rauhassa
No mut tunnollinen työntekijähän sairastaa aina lomalla.. Koitahan parannella rauhassa :kiss:Kiva loman alku ja todistus pitää kuitenkin käydä hakemassa.
lomahan siirtyy jos sairastuu ennen loman alkuaKiva loman alku ja todistus pitää kuitenkin käydä hakemassa.
:hug: :kiss:...
Taitaa olla enemmän mieheni kaveri tuokin kuin miun
:hug: Tsemppiä!Ei pysty sängyssä olemaan kun keuhkojen vinkuna vaan lisääntyy. :headwall:
Ja nyt kaffetta..
Jospa alat mun kanssa ituhipiksi ja heität hukkaan tommoset pyssyleikit.mitäpä arvelette jos ostasin uuvven haulikon?
ostin vajova 20v sitten nuljuuttani pumppuhaulikon ja mulla on alkanu v*tuttaa se kun se on niin kolho ja työläs käsitellä
haluaisin normaalin päällekkäispiippusen, esim Winchester Select light
...no, onhan tuo Winchester nyt huomattavasti paljon kouraan sopivamman näköinen ja varmasti toimintamalliltaankin helpompi kuin joku pumppuhaulikko...ja varmaan parempi sorsametälläkin....mitäpä arvelette jos ostasin uuvven haulikon?
ostin vajova 20v sitten nuljuuttani pumppuhaulikon ja mulla on alkanu v*tuttaa se kun se on niin kolho ja työläs käsitellä
haluaisin normaalin päällekkäispiippusen, esim Winchester Select light
emmä niistä sorsista niin perusta ja niissä hommissa luottas tuo remingtonin pumppukin mutta maalinnunpyynnissä arvostais lyhyempää haulinheitintä...no, onhan tuo Winchester nyt huomattavasti paljon kouraan sopivamman näköinen ja varmasti toimintamalliltaankin helpompi kuin joku pumppuhaulikko...ja varmaan parempi sorsametälläkin....
Ja huomasko kaikki kuinka asjantuntevasti keskustelin itselleni täysin hanskassa olevasta aiheesta....
Osta pois, veikkonen hyvä! Siunaukseni saat hankinnoillesi.
Onks Heikinharju joku sikäläinen muurola?emmä niistä sorsista niin perusta ja niissä hommissa luottas tuo remingtonin pumppukin mutta maalinnunpyynnissä arvostais lyhyempää haulinheitintä
sirahville sanoisin että sitte ko mä alan ituhipiksi niin tilatkaa valkotakkiset pojat viemään mut Heikinharjuun
tavallaan, heikinharju on alueen pääpöpilä ja muurola taitaa olla sen alipöpiläOnks Heikinharju joku sikäläinen muurola?
Tehdäänkö yhteinen kisakatsomo:vampire:
Sitä ootellessa, että muksut saa nukkumaan ja oma aika alkaa kynsien jyrsimisen merkeissä
Mä kans täällä jännitän yksisteen sitten. Pikku-ukko vain kotosalla ja se jo nukahti. Leikki koko päivän mummolassa ulkona,tais mennä ulkonaolo jäseniin:vampire:
Sitä ootellessa, että muksut saa nukkumaan ja oma aika alkaa kynsien jyrsimisen merkeissä
Toki :heart: Mä tahon sut...Tehdäänkö yhteinen kisakatsomo