The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yötä tänne! Taida täällä enää ketään olla, pitäisi vähän nyt taas kunnostautua tässä palstailussa.
Illalla tuli sitten lähdettyä vielä sussun kanssa viemään Corollaa pääkaupunkiseudulle ja hakemaan Seatti takaisin. Puoli kahteentoista siinä meni ja justiin tulin kotiin.
Oli taas vauhdikas pyhäpäivä, vierivä kivi ei sammaloidu. ;)

IhanaValo
Huomenta!

Esikoisen open kanssa lähetään kohta juttelemaan, aamukahveja tässä hörpin :)
Sit jos kauppaan lähtis, vähän ruokatarpeita ja ehkä äidille (ja itelle) jotain äitienpäivälahjaa :)

"FreezeCat"
Tsirp tsirp tsirp kaikille :) :wave:!

Tässä näemmä uskalla kirjautuakaan, kun eilen illalla koko hiien kone heitti minut kesken jutustelun ulos eikä sitten lukuisien yritysten jälkeen päästänyt palstalle ollenkaan :kieh: :snotty:....minä olen syrjäytynyt kattiparka :(...;)

Yöllä on satanut aika tavalla, ihanaa kosteutta ilmassa ja utuisuutta, nurmikkokin viheriöi aivan uskomattomalla tavalla - että on se vesi sitä elämän eliksiiiriä!

Vauhtipäivä tiedossa mutta suht rennolla meiningillä - onhan sentään PERJANTAIIIII :D!

Mellevää päivää teille kaikille!!

"FreezeCat"
Onneksi edes lämmintä :) Mun tekis kauheesti mieli ostaa pp.lle synttärilahjaksi jalkapallomaali tohon takapihalle nyt kun se on alkanu tykkäämään pallon potkimisesta, mutta mietin onkohan se ihan turha lahja noin pienelle?
En mä usko, että se turhake olisi - tuo maali siis. Pitkäikäinen ihanuus se on, jos ei aina jaksa pallolla pyöriä, niin sitten vaikka semmosta ihanaa sählymailaa kätöseen ja maalailemaan granlundina ;)... Meillä on tommonen maali ja ihan hurjassa käytössä ollut, joten mun mielestä silloin aikoinaan varsin oivallinen hankinta :)!

kahvikirahvi
[QUOTE="FreezeCat";28451674]Tsirp tsirp tsirp kaikille :) :wave:!

Tässä näemmä uskalla kirjautuakaan, kun eilen illalla koko hiien kone heitti minut kesken jutustelun ulos eikä sitten lukuisien yritysten jälkeen päästänyt palstalle ollenkaan :kieh: :snotty:....minä olen syrjäytynyt kattiparka :(...;)

Yöllä on satanut aika tavalla, ihanaa kosteutta ilmassa ja utuisuutta, nurmikkokin viheriöi aivan uskomattomalla tavalla - että on se vesi sitä elämän eliksiiiriä!

Vauhtipäivä tiedossa mutta suht rennolla meiningillä - onhan sentään PERJANTAIIIII :D!

Mellevää päivää teille kaikille!![/QUOTE]

Huomenia sullekin! Me varmaan jossain vaiheessa suunnataan pp.n kanssa ulkoilemaan, ja illemmasta mulle tulee sitten koulukaveri yöksi :)

"FreezeCat"
Huomenia sullekin! Me varmaan jossain vaiheessa suunnataan pp.n kanssa ulkoilemaan, ja illemmasta mulle tulee sitten koulukaveri yöksi :)
Ulkona pitääkin olla nyt ja paljon, kun ihmeteltävää löytyy kaikkialta ja kelit ovat kohdallaan. Vesisadekaan ei haittaa :). Ja sun iltasuunnitelmat kuulostavat varsin manioilta - hommaahan tarpeeksi kurkunkostuketta, sillä mä luulen että te tuskin olette tuppisuna kaverisi kanssa :D...vietä ihanaa iltaa loistavassa seurassa :)!

"FreezeCat"
...:D...jahas, se on toi kirjoitusvirheitten summa näemmä vakio, kun se piskuinen herne juoksee aivan omaa tahtiaan kuin mitä sormet!

Ja eikun sumppia lisää :p!

kahvikirahvi
[QUOTE="FreezeCat";28451679]En mä usko, että se turhake olisi - tuo maali siis. Pitkäikäinen ihanuus se on, jos ei aina jaksa pallolla pyöriä, niin sitten vaikka semmosta ihanaa sählymailaa kätöseen ja maalailemaan granlundina ;)... Meillä on tommonen maali ja ihan hurjassa käytössä ollut, joten mun mielestä silloin aikoinaan varsin oivallinen hankinta :)![/QUOTE]

Toivottavasti se pallon potkiminen kiinnostaa jatkossakin, mää en ihan uskaltais antaa sählymailaa noille 2v täyttäville pikkukätösille :LOL: No, täytyy zoomailla löytyiskö jostain pieni ja edullinen maali. Kolmipyörän ainakin aion ostaa :)

kahvikirahvi
[QUOTE="FreezeCat";28451707]Ulkona pitääkin olla nyt ja paljon, kun ihmeteltävää löytyy kaikkialta ja kelit ovat kohdallaan. Vesisadekaan ei haittaa :). Ja sun iltasuunnitelmat kuulostavat varsin manioilta - hommaahan tarpeeksi kurkunkostuketta, sillä mä luulen että te tuskin olette tuppisuna kaverisi kanssa :D...vietä ihanaa iltaa loistavassa seurassa :)![/QUOTE]

En mää mitään kurkunkostuketta kun on mun viikonloppu olla pp.n kanssa :) Mutta eiköhän me silti jotain tekemistä keksitä, vaikka pientä herkuttelua ja jotain lautapeliä sitten kun pienokainen uinuu.

"FreezeCat"
Toivottavasti se pallon potkiminen kiinnostaa jatkossakin, mää en ihan uskaltais antaa sählymailaa noille 2v täyttäville pikkukätösille :LOL: No, täytyy zoomailla löytyiskö jostain pieni ja edullinen maali. Kolmipyörän ainakin aion ostaa :)
..meinaatko että heti lähtee semmoinen kuti, että helähtää ;)? Liikenteessä on semmoisia ihan snadeja mailoja ja pehmeitä palloja, millä ottaa tuntumaa turvallisesti, jos haluaa...ja usko pois, jalkapallo on aina kuitenkin se jalkapallo.

Kolmipyörä on mainio peli, oikein kun pikku pp innostuu, niin sä pääset hyvinkin juoksemaan :D...

Hei, olikohan Anttilassa - muistaakseni, eli ei tod. varmaa tietoa :D - semmosia pieniä maaleja? Eri kätevät kyllä!

"FreezeCat"
En mää mitään kurkunkostuketta kun on mun viikonloppu olla pp.n kanssa :) Mutta eiköhän me silti jotain tekemistä keksitä, vaikka pientä herkuttelua ja jotain lautapeliä sitten kun pienokainen uinuu.
...eikä kun :snotty:...mä kyllä olinkin ihan ajatellut sitä limppari/vissy/ mehukatti- linjaa, kun jotenkin ymmärsin, että pp on seuraanne viihdyttämässä ja hurmauttamassa jonkin aikaa :heart:....

Ilmaisin itseni ihan huonosti.

kahvikirahvi
[QUOTE="FreezeCat";28451752]..meinaatko että heti lähtee semmoinen kuti, että helähtää ;)? Liikenteessä on semmoisia ihan snadeja mailoja ja pehmeitä palloja, millä ottaa tuntumaa turvallisesti, jos haluaa...ja usko pois, jalkapallo on aina kuitenkin se jalkapallo.

Kolmipyörä on mainio peli, oikein kun pikku pp innostuu, niin sä pääset hyvinkin juoksemaan :D...

Hei, olikohan Anttilassa - muistaakseni, eli ei tod. varmaa tietoa :D - semmosia pieniä maaleja? Eri kätevät kyllä![/QUOTE]

Mää uskallan epäillä että sillä mailalla huidottais kaikkea muuta paitsi palloa :D
Cittarissa oli semmonen muumikolmipyöränen mitä testailtiin yks päivä, ja se vaikutti ihan sopivalta ensipyörältä meän jäbälle :)

Osta Stiga, Pro Goal, S

Tämmöstä kuolailin, sopis tolle pienelle kun pehmeällä pallolla pelaa eikä lujaa potki, mutta ah mun tuuria, loppu varastosta :D

Sangria
Huomentaah!! Tänään kattomaan jurassic parkkia 3D versiota teatteriin kahden vanhemman muksun kans :)pitäis käydä lunastamassa liput...kauppaankin pitäis mennä mut sitä ennen juon pari ämpärillistä kahvia :D

kahvikirahvi
Huomentaah!! Tänään kattomaan jurassic parkkia 3D versiota teatteriin kahden vanhemman muksun kans :)pitäis käydä lunastamassa liput...kauppaankin pitäis mennä mut sitä ennen juon pari ämpärillistä kahvia :D
Mun tarttis alkaa tiskaamaan ja koittaa saada vähän kämppää siihen kuntoon että kehtaa vieraita päästää kylään :D On taas toi tiskivuori vallannu voiton. Ja aamulla kivasti levis käytetty suodatinpussi hieman keittiön lattialle enkä kehdannu alkaa imuroimaan kun yöseuralainen on vielä nukkumassa.

IhanaValo
Ompa kiva kuulla että tyttö pärjää hyvin koulussa :) Ainoat ongelmat tuntuu olevan liika "sosiaalisuus", halailee tuntemattomiakin ja toisaalta tukeutuu vähän liiaksikin tuttuihin esim. opettajaan vähän vieraammissa tilanteissa/missä on enempi porukkaa, välitunneilla esim. Ei oikein ole ystävystynyt kenenkään kansssa sen kummemmin vaikka kaipaa kavereita: /
Hirmu itsekriittinen on kans, se on huomattu kotonakin..yks kerta sai matikankokeesta 29/30 pistettä ja valitti pitkään miten tyhmä on kun ei saanut täysiä pisteitä..

Sangria
Mun tarttis alkaa tiskaamaan ja koittaa saada vähän kämppää siihen kuntoon että kehtaa vieraita päästää kylään :D On taas toi tiskivuori vallannu voiton. Ja aamulla kivasti levis käytetty suodatinpussi hieman keittiön lattialle enkä kehdannu alkaa imuroimaan kun yöseuralainen on vielä nukkumassa.
toi on muutten niin raivostuttavaa, kuin monet käytetyt suodatinpussit mä oon heittäny lattialle :D jotenkin onnistuu heittää ohi roskiksen niin että se leviää siihen viereen tai sit se muuten vaan repee se pussi :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä